2014-08-19, 11:25
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meccan
Nej fyfan, de vägrar att svara nu när jag skickar mejl med bevis, återstår väl bara att göra en polisanmälan, tycker du borde göra samma sak och förhoppningsvis så händer något i så fall. Kan man begära changeback via sin bank på pengarna man skickat med Swish ifall man polisanmäler ett företag?

Det blir en polisanmälan från min sida också, om detta inte löser sig och jag inte får mina BTC.
Citera
2014-08-19, 11:42
Medlem
Borde ha läst här innan jag gjorde något köp, detta bådar inte gott. Har visserligen bara väntat en kort stund jämfört med er, men jag fortsätter att uppdatera.
Citera
2014-08-19, 14:15
Medlem
Ambienbears avatar
Det finns hopp:

Citat:
Hej!
De kommer antagligen att göras under dagen. Just nu har vi ett mycket högt tryck på våra tjänster varför det tyvärr kan uppstå kötid även med Swish. Det är något vi jobbar på att förbättra. Om du inte har fått dina btc ikväll så hör av dig till mig.

Mvh
Fredrik
Btcx.se

Jag är optimistisk - de har alltid levererat till mig i slutändan. Fast lite surt att jag kanske inte kommer hinna få iväg mina betalningar fören ikväll. :-/
Citera
2014-08-19, 14:31
Medlem
rhymenoceross avatar
Mina har kommit fram nu! :-)
Citera
2014-08-19, 15:24
Medlem
Mina kom fram för någon timma sen. Inga problem alls - jag är en fortsatt nöjd kund.
Citera
2014-08-20, 01:56
Medlem
Meccans avatar
Men va fan, de skrev för ett tag sen att de skulle skicka dem så snabbt som möjligt eftersom de hittat min order som de skyllde på hade tappats bort men nu hittats, fast nu har de ju inte skickat något än, väntar med spänning på ifall jag får dem under Onsdagen.
Citera
2014-08-20, 12:34
Medlem
Meccans avatar
Okej fick mina coins nu i alla fall, det tog sin lilla tid.
Citera
2014-08-20, 21:28
Medlem
anre24s avatar
Nu får de fan börja skicka ut coinsen när man satt in idag. Ser att de gjort 16 st utbetalningar med start kl 20.14 , helt dött sedan 20.38
Citera
2014-08-21, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Det blir en polisanmälan från min sida också, om detta inte löser sig och jag inte får mina BTC.

vad händer..

får man inte sin valuta snart blir det polisanmälan, eftersom supporten säger sig ha skickat och jag vet att polaren inte fått ett skvatt från btcx...

börjar folk få sina coins nu eller?
Citera
2014-08-21, 14:45
Medlem
Jag har skickad dom info från blockkedjan om mitt konto så man kan se att dom inte skickat någon valuta dit. men dom påstår sig ha skickat ändå..

vad hade ni gjort?

jag polisanmäler nog detta imorgon.
Senast redigerad av WeeDoo 2014-08-21 kl. 14:47.
Citera
2014-08-21, 18:03
Medlem
Cybersluts avatar
Swishade idag över och hade pengarna insatta på min wallet inom loppet av 2 timmar. Nemas problemas
Citera
2014-08-21, 18:32
Medlem
vetifan vad dom håller på med, först sa support-fredrik att coinsen var skickade, när jag säger imot ändrar fredrik i supporten sig direkt och säger att banken spärrat min betalning oss dom och att jag måste be min bank kontakta dem..

kontaktade banken och betalningen var genomförd, annars hade inga pengar dragits från mitt konto, vilket det har gjorts. pengarna har dragits och skickats. om mottagarens konto inte godkänner överföringen kan jag inte genomföra den, och pengarna stannar kvar. ganska enkelt.

skickat skärmdumpar på betalningarna med, får se vad som händer

tror dom är lite snurriga

kanske lite häftigt att hota med polisanmälan så snart, får se vart det slutar, förhoppningsvis löser dom det.
Senast redigerad av WeeDoo 2014-08-21 kl. 18:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in