2014-09-11, 20:07
Medlem
Tjaba grabbar,

sorry för allt hussle, vi har haft problem med våra gamla site och lanserat en helt ny. Jag rekommenderar er alla som inte fått era bitcoins att ta kontakt med våran support, skriv erat OrderID, Belopp, E-post OCH er Bitcoinadress.

Vad jag mer kan säga är att även fast vi har lanserat bt.cx så kommer btcx.se tillbaka om ett par veckor fast med ett helt nytt utseende och funktion. Jag hoppas det faller er i smaken.

let's rock!
Senast redigerad av cande 2014-09-11 kl. 20:09.
Citera
2014-09-11, 20:33
Medlem
90ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cande
Tjaba grabbar,

sorry för allt hussle, vi har haft problem med våra gamla site och lanserat en helt ny. Jag rekommenderar er alla som inte fått era bitcoins att ta kontakt med våran support, skriv erat OrderID, Belopp, E-post OCH er Bitcoinadress.

Vad jag mer kan säga är att även fast vi har lanserat bt.cx så kommer btcx.se tillbaka om ett par veckor fast med ett helt nytt utseende och funktion. Jag hoppas det faller er i smaken.

let's rock!

Och hur kontaktar man supporten lämpligast?
Citera
2014-09-11, 22:22
Medlem
anre24s avatar
En Swishöverföring kontorstid, ska fan inte ta 3h att behandla. Aldrig mer bt.cx
Citera
2014-09-12, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Finns det någon annan sida än Btcx som man kan skaffa sina BTC med Swish? Riktigt smidigt är det!
Safello.com har också swish. Har testat handla från dem en gång, lite meckigare verifiering men ser sjukt mycket proffsigare ut och fick coinsen några timmar efter jag swishat över cash.
Citera
2014-09-12, 14:56
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padex
Safello.com har också swish. Har testat handla från dem en gång, lite meckigare verifiering men ser sjukt mycket proffsigare ut och fick coinsen några timmar efter jag swishat över cash.
Okej, tack för tipset!
Citera
2014-09-12, 17:25
Medlem

Fått mina BTC's nu.

På deras hemsida. Deras support var professionella och jag fick den hjälp som behövdes.
Citera
2014-09-12, 17:27
Medlem
overtrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasdjfk
väntar också på bitcoins från btcx. Betalade med swish.

Flera som väntar på btcx, inklusive mig själv. Mailar massor till kundtjänst och det är under all
kritik.

Fick först en blockchain länk som inte äns var på samma btc adress, sedan skrev han
att de skulle ordna till överföringen och skulle konfirmera att insättning skedde till rätt adress,
då var 1 siffra ändrad på btc nummret, mitt i så man skulle missa det. Även en skärmdump
skulle tas i syfta att "bevisa" att man gjort transaktionen.

I mailet står ordern med de angivna btc adressen även refererar kundtjänst till andra
nr.

Fortfarande inga btc kommit.

Akta er.

Mvh OT
Citera
2014-09-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Hur länge fick du vänta? Fick du dom nu mitt i natten? Trodde att deras tider var från 09.00-eftermiddag ngn gång.

ja det har hänt förut också. dom jobbar väll natt eller något. jag fick vänta i 30 timmar
Citera
2014-09-13, 15:35
Medlem
90ans avatar
Skulle enligt supporten fått mina bitcoins igår kväll/inatt, nu idag så har fortfarande inget trillat ner i min wallet.

Uppdaterar här när/om jag får valutan.

Förmodligen sista gången jag använder mig av BTCX, hela hanteringen av allt känns jävligt oprofessionell. Noll information ang. leveransproblem om det inte vore för flashback, ångrar bara att jag inte kollade den här tråden innan jag la min senaste order.

Dags att prova på någon av konkurrenterna.
Citera
2014-09-13, 17:50
Medlem
calvinclowns avatar
De skulle tydligen jobba helg och ordna allting. Har använt Btcx.se flera gånger och i början gick det alltid fort, inom några timmar. Förra gången tog lite mer än 24 timmar. Beställde i tisdagskväll och har inte fått några än.. har kontaktat dem och de sa att det skulle lösa sig och det gör det säkert. Kan tänka mig att det är många som mejlar och är oroliga. Fortsätt skriva i tråden efterhand att ni fått era btc.

Kram
Citera
2014-09-13, 21:33
Medlem
KaptenBrunos avatar
Mejlade dem och fick svar om att jag skulle bifoga skärmdump på köpet.

Gjorde det och fått svar igen som sa att det skulle vara fixat nu. Men ca 8 h senare har jag inte fått en ända coin...

Btcx jag vettå fan va dem pysslar med nu asså
Citera
2014-09-14, 00:03
Medlem
ImanMirblokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
beställde bitcoins för 710 kronor igår via Swish, lite orolig för de har ännu inte kommit fram, och det har gått 24 timmar snart

På bitcurrency.se eller BTCX?
Om du beställt via bitcurrency, vänligen ge mig ditt order-ID så ska jag titta efter.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in