2014-04-21, 07:55
Medlem
Hade klarat detta, men det hade varit svårt.
Citera
2014-04-21, 08:58
Medlem
frozendragons avatar
Vadå sitter naken i bastu med stånd och snygga tjejer brevid. Låter som introt till en porrfilm. Självklart ska du gå.
Citera
2014-04-23, 16:05
Medlem
Ostpungs avatar
Om tjejerna är snygga skulle det vara jävligt svårt
Citera
2014-08-18, 18:41
Medlem
Culuss avatar
Som TS vill jag bara säga att jag testade det och det gick faktiskt utan problem. Man tänker att man inte ska vara omogen eller klen, och så tvingar man penis att stanna i sin lilla storlek...
Citera
2014-08-18, 19:48
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45
Men vadå, får ni killar stånd bara ni ser en naken tjej?

När jag var 13-14 år gammal kanske. Men inte längre.

Någonstans på vägen har "han" lärt sig att det är bättre att ställa sig när man faktiskt ska ha sex istället för varenda gång man ser lite naket i vardagen.
Citera
2014-08-18, 20:16
Medlem
ImWorthlesss avatar
Hade varit en dröm att sitta naken i en bastu med flera tjejer
Citera
2014-08-18, 22:39
Medlem
Handlar väl mer om självkontroll? Så länge du inte berör kuken och håller tankarna i styr bör det gå, annars jävligt svårt.
Citera
2014-08-19, 00:00
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Jag kan inte ens sitta ensam i en bastu utan att få stånd, let alone en full med brudar. Med andra killar i bastun får jag inte stånd. Bastun gör kroppen alldeles varm, stimulerar blodflödet och erotiska tankar. Så nej tack, hade inte velat basta naken med tjejer.
Citera
2014-08-19, 10:53
Medlem
Haha! Inte en chans om dom såg skapliga ut och att dölja med handduk är nog inte speciellt lätt även om man bara har medel. Det syns rätt tydligt, pinsamt!
Citera
2014-08-19, 12:14
Moderator
tobess avatar
Att basta är väl ingen sexuell situation?

Har vid många tillfällen bastat tillsammans med tjejer utan att den skalliga krigaren vaknat till liv.
Citera
2014-08-19, 12:24
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Att basta är väl ingen sexuell situation?

Har vid många tillfällen bastat tillsammans med tjejer utan att den skalliga krigaren vaknat till liv.

du är kanske bög? klart dom flesta får stånd om man satt i en bastu med nakna tjejer? bara tanken på det är ju upphetsande men inte för dig tydligen
Citera
2014-08-19, 12:42
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
du är kanske bög? klart dom flesta får stånd om man satt i en bastu med nakna tjejer? bara tanken på det är ju upphetsande men inte för dig tydligen

Beror ju helt på kulturen. Jag är uppväxt i Finland och här lär man sig från barnsben att det är helt naturligt att basta naken med andra utan att det för den delen behöver uppfattas som något sexuellt eller konstigt.

Men visst, om man har inprogrammerat i sin hjärna att varje gång man tar av sig kläderna så blir det åka av så är det ju värre.

Nu är ju förvisso den svenska defintionen på bastu i många fall ett rent skämt, som snarare borde kallas "rum något över rumstemperatur" snarare än bastu, men alla som nu varit i en riktig bastu vet att det absolut inte är någon höjdare att knulla där i vilket fall som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in