2014-04-17, 21:56
Medlem
Kruzs avatar
Varför skulle det vara svårt att basta utan att få stånd bara för att det finns nakna kvinnor där. Antar iofs att dessa kommer ha handdukar runt sig. Inte ofta folk sitter helnakna i gemensam bastu.
Jag skulle klara av det i alla fall.
Citera
2014-04-17, 21:58
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datorius
Nej du är ingen man, en heterosexuell man tänder på sexiga kvinnliga former och drömmer om att få köra sin kuk i den våta fittan som sitter under den välsvarvade röven, en bög tänder ungefär på samma fast han vill ha manliga former och en hård ådrig kuk istället...

du drömmer om småflickor som har kroppar som små utomjordingar och plattar rumpor och inga bröst för du skulle aldrig klara av att knulla en riktig kvinna, hon skulle förmodligen skratta åt dig och dina fumliga försök

Du vet inte vad du pratar om. Min flickväns storasyster har börjat få bröst och har de mest fantastiska former man kan tänka sig. Flickvännen har ännu inte dessa former men av naturliga skäl blir det mer beröring istället och då kanske jag fungerar mer som en kvinna men visst tänder jag på kvinnliga former.
Citera
2014-04-17, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Du vet inte vad du pratar om. Min flickväns storasyster har börjat få bröst och har de mest fantastiska former man kan tänka sig. Flickvännen har ännu inte dessa former men av naturliga skäl blir det mer beröring istället och då kanske jag fungerar mer som en kvinna men visst tänder jag på kvinnliga former.

Så du erkänner alltså att barnen har tagit på din kuk?
Citera
2014-04-17, 22:00
Medlem
Starrshipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Hur gammal är du och Hur gammal är din "flickvän"? Och är du på riktigt?
Citera
2014-04-17, 22:08
Medlem
Esset45s avatar
Men vadå, får ni killar stånd bara ni ser en naken tjej?
Citera
2014-04-17, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45

Jag får det iaf
Citera
2014-04-17, 22:12
Medlem
rankovs avatar
Citat:

nej.

plus att bastu går fetbort.
Citera
2014-04-17, 22:14
Avslutad
Citat:
Inte jag. Men jag får stånd när jag kysser en tjej, eller får knåda hennes tuttar. Alltså typ om man är ute på krogen o träffar nått ragg.
Citera
2014-04-17, 22:32
Medlem
Citat:
Beror på under vilken situation, men under normala förhållanden nej.
Citera
2014-04-18, 00:51
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datorius
Så du erkänner alltså att barnen har tagit på din kuk?

Det är väl ganska naturligt när man sitter i badkaret att de vill klämma och känna lite? Det är helt och hållet på deras initiativ.
Citera
2014-04-18, 00:53
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starrshipp
Hur gammal är du och Hur gammal är din "flickvän"? Och är du på riktigt?

Jag är drygt 40, min flickvän är snart 8 och jag är på riktigt.
Citera
2014-04-18, 01:01
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Beror helt på dagsformen och tjejerna. För det första krävs det ju att det är heta tjejer. Annars är det ju omöjligt. Och på en bra dag så kan det räcka att jag läser "rätt" sak så börjar soldaten resa tält. En dålig dag, ja då kanske det behövs beröring. Ska väl dock nämna att jag är ungdom än och aldrig upplevt problem med mr. Sir!

För övrigt måste jag tillägga att jag aldrig hade tackat nej till samma erbjudande, förutsatt att tjejerna ser bra ut då. Fast alla har vi ju olika syn på saker och ting. Kanske är så att TS skäms över storleken på mr. Sir och därför han inte vill få stånd inför dessa damer då han är rädd för att dom ska börja skratta/fnissa? Är det så eller känns det bara obehagligt/konstigt att få stånd i deras sällskap?
Senast redigerad av MjukisbyxGylf 2014-04-18 kl. 01:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in