Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Varför inte inse verkligheten i stället för att fabulera kommunistdynga rätt in fläkten.
Ja verkligen. Jag slås hela tiden av den här återkommande tanken när jag scrollar förbi inlägg av pro-ryssar i denna tråd som jag för länge sedan slutat läsa; Redan från början har argumentationen från 'den sidan' präglats av något ihåligt och rakt igenom infantilt. Man får liksom en känsla av att många av dessa Putin-kramare
egentligen inte tror på vad de själva säger - det är mera ytlig instinkt i deras inlägg (skrika 'Nej!!' om allting tills frågan är överbevisad och/eller glömd och sedan gå vidare till nästa grej och fortsätta skrika 'Nej!!' helt sonika. Skit i 'källor', 'logik' och mönster..
Det spelar ingen roll.. Bara att säga 'Nej!' -
det var inte Putin! - så är det inte alls!)
Det är 'tvärtomspråk' rakt av. Inte speciellt utmanande, minst sagt. Absurt nog hade den här tråden, och troligen 'västmedias' täckning av konflikten varit bra mycket mer differentierad
utan denna lobotomerade psyop. Detta larviga ordbajsande av folk som BehindRayban, det fullkomligt groteska vansinnet från DrDzIdon'tgiveafuck.. allt detta formidabla trollande.. hade
ni bara varit tysta så hade resten av oss förmodligen inte alls sett den här konflikten i en lika svartvit dager.
Någon som har en kanal borde göra en Youtube-video där man använder den där gamla Wyclif Jones låten "Wasn't Me" som grund för en satir över Rysk propaganda. Det är
precis så tramsigt det har blivit..