2014-08-17, 20:32
Bannlyst
Jag är moderat och stödjer Reinfeldts öppenhet. Det gör även MUF, ni vet Moderaternas framtid. Så tro aldrig att Moderaterna kommer bli något SD light. Tro mig, de flesta med makt i mitt parti stödjer Reinfeldts linje. Ni äckel som vill minska invandringen, ni får se er om efter ett annat parti. Vill ni minska invandringen i tider där människor flyr undan krig och förföljelse så kan sluta betrakta er som moderater, det är inte moderatåsikter att vilja minska invandringen. Stick från partiet bara, ge er av, vi vill inte ha med er att göra.
Citera
2014-08-17, 20:32
Medlem
Solrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Alla i EU ska ta samma ansvar, alla ska dra det stora lasset tillsammans. Tycker speciellt länder som har krisat länge som Grekland kan ta in allt MENA-folk. De har ändå bara lekt monopol med sin jävla EURO och dessa släkter som styr landet i sig, ta hand om allt jävla MENA-folk istället.

Varför ska vi européer ta ansvar överhuvudtaget? Varför måste vi ta hand om negrer, araber och annat skit bara för att dom inte kan ta hand om sig själva?

Jag förstår inte.
Citera
2014-08-17, 20:33
Avslutad
Citat:
Jag tycker andra länder ska ta sitt ansvar. Speciellt inom EU. Annars ska de sparkas ut illa kvickt. För och främst ska Rumänien ta hem alla tiggare härifrån. Framförallt ska allt MENA-folk som söker skydd och fred delas upp i alla EU-länder, inga jävla länder ska "slippa" såsom finland, estland etc etc. Sen det viktigaste, att alla nyanlända flyktingar SKÄRPER SIG, tar sig i kragen och lär sig språket, tar seden dit man kommer och helt enkelt integreras på rätt sätt.

Nej EU, tillsammans med USA, bör intervenera militärt i Mellanöstern. Där ska man bedriva totalt krig mot all islamism och förfölja terrorister med blåslampa. Samtidigt ska man upprätta stora FN-styrda flyktingläger och etablera frizoner för minoriteter. Då slipper vi massinvandring och löser på sätt och vis arbetslösheten här hemma. Icke integrerade invandrare, dvs miljontals, skickas sedan tillbaka till sina gamla regioner.

(De som däremot åkt på semester till hemlandet innan dess kan vi gott skicka tillbaka med bananbåtar.)
Citera
2014-08-17, 20:35
Medlem
Valaskjalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz
Varför ska vi européer ta ansvar överhuvudtaget? Varför måste vi ta hand om negrer, araber och annat skit bara för att dom inte kan ta hand om sig själva?

Jag förstår inte.

De nyanlända "flyktingarna" fungerar som en buffert för bolånemarknaden.
Borg sitter i pojkrummet och skapar en låtsasmarknad med låtsaspengar.
Citera
2014-08-17, 20:37
Medlem
Skyll er själva, ni och hela västvärlden har hjälpt Afrika och Asien överbefolkade denna planet i många decennier. Enbart Afrika kommer att fördubbla deras befolkning inom 35 år, ni tror inte att detta kommer att påverka invandringstrycket?? Idioter..
Citera
2014-08-17, 20:38
Medlem
Swedenhielmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz

Jag förstår inte.

Ett sätt att åter få lite ordning i dessa kaosländer skulle kunna vara att återinföra kolonialmakten. Detta kommer ju aldrig hända, men skulle förmodligen vara enda sättet att få dessa fanatiska religiösa galningar till kontrollerbara lydiga medborgare.

Lite strikt gammaldags Engelsk och Fransk militär lag och ordning i dessa kaosländer.
Citera
2014-08-17, 20:38
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Nej EU, tillsammans med USA, bör intervenera militärt i Mellanöstern. Där ska man bedriva totalt krig mot all islamism och förfölja terrorister med blåslampa. Samtidigt ska man upprätta stora FN-styrda flyktingläger och etablera frizoner för minoriteter. Då slipper vi massinvandring och löser på sätt och vis arbetslösheten här hemma. Icke integrerade invandrare, dvs miljontals, skickas sedan tillbaka till sina gamla regioner.

(De som däremot åkt på semester till hemlandet innan dess kan vi gott skicka tillbaka med bananbåtar.)

Öhhh, va? USA kriger i Mellemøsten i næsten 15 år for fuld blus, hundrede tusinde døde, milioner fordrevede från deres hem (gæt hvor flygtninge i Sverige kommer från) och nu vil du have "die Endlösnung der Muslimfrage"? Tage lige dine piller pojk.
Senast redigerad av Balkan-King 2014-08-17 kl. 20:56.
Citera
2014-08-17, 20:39
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relesvansen
Jag är moderat och stödjer Reinfeldts öppenhet. Det gör även MUF, ni vet Moderaternas framtid. Så tro aldrig att Moderaterna kommer bli något SD light. Tro mig, de flesta med makt i mitt parti stödjer Reinfeldts linje. Ni äckel som vill minska invandringen, ni får se er om efter ett annat parti. Vill ni minska invandringen i tider där människor flyr undan krig och förföljelse så kan sluta betrakta er som moderater, det är inte moderatåsikter att vilja minska invandringen. Stick från partiet bara, ge er av, vi vill inte ha med er att göra.

Har moderaterna ett svar hur Sverige ska ta hand om alla nyanlända när vi inte ens klarar av det så som Sverige ser ut idag? Man måste sätta en gräns någon gång eller skulle du ta emot 10 miljoner människor med öppna armar om dom stod utanför gränserna o väntade? Vart drar man gränsen?
Citera
2014-08-17, 20:41
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Det låter som en 24-månaders tältsemester i Haparanda vore en bra lösning för dig. All "media" har inte fallit offer för den konspiration du förefaller övertygad om varande verklig. Frisk luft är vad du behöver.
I stort sett all mainstream media har en internationalistisk framtoning och ägs av judar. Bonnier, Stampen, Schibstedt, Segulah med flera, för att inte tala om media i USA där läget är än mer absurt.
(FB) Veronica Palm hatar vita män

Blunda du för detta om du tror att det gör dig till en duktig "anti-rasist", jag tycker det gör dig till en fårskalle.
Citera
2014-08-17, 20:41
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Jag ser det som mer humanistiskt än att köra ut alla från Sverige. En stor rasiststämpel skulle tillägnas Sverige ifrån dikatorn Barosso C:O isf.

Alla i EU ska ta samma ansvar, alla ska dra det stora lasset tillsammans. Tycker speciellt länder som har krisat länge som Grekland kan ta in allt MENA-folk. De har ändå bara lekt monopol med sin jävla EURO och dessa släkter som styr landet i sig, ta hand om allt jävla MENA-folk istället.

Det här är ju rasistiskt det du skriver, du menar alltså att MENA är som barn, dräglande utvecklingsstörda och måste omhändertas av den vuxna vita mannen. Håller med dig om att dom knappt kan torka sig i arslet utan dadda, men hur fan är det vårat fel? Varför menar du att vuxna inte har eget ansvar och hur kan det ansvaret falla på Europa?
Citera
2014-08-17, 20:43
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
Men det var ändå nödvändigt för Stalin att födas, för att han var den enda som kunde stoppa Hitler. Stalin och Hitler var motsatser, precis som kommunism och kapitalism, och dom två systemen slogs mot varandra både metaforiskt och fysiskt under världskrigen, tills de exploderade.
Missade du historielektionen där läraren pratade om den Tyska/Sovjetiska alliansen?
Olika namn , samma skit.

Citat:
Efter världskrigen har strävan för kommunismen, världsfred och förenade nationer fortfarande fortsatt, men bara i långsammare takt, och mer undangömt, bakom kulisserna. Invandringen, kulturmarxismen och multikulturen i Sverige till exempel är en del av den "kommunistiska" planen.

Du menar förenandet Kina/Tibet, Nordkorea/Sydkorea osv?

Citat:
Låt inte ordet kommunism göra dig rädd. Jag använder det bara för att det är det närmaste som folk kan relatera till. Men det handlar om att skapa en bättre värld, så det är inget att vara rädd för.

Det finns också en mörk kraft som på senare tid har börjat kämpa mot allt det här (kärlek, vänsterpolitik och kommunism), och Sverigedemokraterna är resultatet av den mörka kraften, som kallas rädsla.
Hade fler länder varit kommunistiska hade vi knappt haft några flyktingar i Sverige...kommunister har för vana att skjuta flyktingar i ryggen när dom springer över minfälten.

Sen borde du kontakta din läkare , du måste vara felmedicinerad...
Citera
2014-08-17, 20:44
Medlem
snowman666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag hade nog kunnat överväga en röst på SD om de inte var så jäkla anti-islam. I synnerhet om de var någorlunda neutrala, ärliga och utan splittringar och grupperingar varav somliga betraktar muslimer som djur. Om man inte ursprungligen framträdde som ett nynazistiskt parti.

Det är fan i mig synd att det inte finns ett alternativt parti.
Vad är så hemskt med att vara emot islam i dess värsta avart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in