Citat:
Efter femton år har 60% av asylsnyltarna något som med lite god vilja kan kallas ett arbete. Oftast en anställning inom det flyktingindustriella komplexet som tolk, lots, assistent eller brobyggare.Det tar 7 år innan de får sin första anställning. Då handlar det oftast om en tidsbegränsad kraftigt subventionerad anställning. För många blir ersättning från a-kassan nästa steg. Det är alltså en myt att hälften har en anställning efter 7 år. Verkligheten är betydligt dystrare.
Migrationsverket behöver 48 miljarder inom tre år för att bland annat göda opportunistiska svin som Bert Karlsson och Attendo m.fl. Arbetsförmedlingens pengar är slut och vi har ännu inte sett en sammanställning av hur mycket där saknas. Snart börjar det knaka även ute i kommunerna när de statligt sponsrade tre åren är slut och köerna till Socialförvaltningens försörjningsstöd börjat likna kön inför en Springsteen-konsert...
Arnstberg och Sundelin fick en jävla massa skit för sin bok om mörkläggningen. Danmark har sänt oppositionell radio på svenska för en svensk publik hela sommaren för att diskutera det som aldrig fått diskuteras. Regeringen själv har på sin hemsida fabulerat ihop skamlösa lögner för att "avfärda myterna om invandringen" men det visar sig nu vara lögn allt sammans från början till slut. Det väller in ett par tusen välfärdssugna parasiter varje vecka. På Sicilien sitter tiotusentals med siktet på Sverige. På Nordarfrikas stränder väntar hundratusentals negrer och araber på transport. Över Bosporen, genom Ryssland och över Öresundsbrons så gott som obevakade tullfilter rullar skåpbilar och lastbilar fulla med snyltare! Reinfeldts budskap är klart: Efter valet kan vi räkna med fortsatt högt inflöde. Att tiggartsunamin kommer att tillta i styrka står utom tvivel, eftersom så gott som samtliga andra europeiska länder rör sig mot ett förbud mot tiggeri, medans Sverige fortsätter att pladdra om "ansvar".
Jag läste en bra kommentar på facebook idag där en bekant delat en länk till Reinfeldts tal: "Jag skulle vilja se Anders Borgs ansikte om ÖB inställer sig med ett krav på 48 miljarder på tre år för att lösa uppgiften"....
Vissa idioter hyllar Statsministern idag för dennes "ärlighet" och vilja att vädja om svenska folkets öppna hjärtan och det är så jävla vidrigt mot bakgrund av att han medvetet i över åtta år mörkat denna jätteutgiftspost i rikets finanser. Detta är inget annat än ett satans förräderi!! Jag hoppas verkligen att folkets dom blir hård nästa månad, men jag räknar inte med det. Svenska folket är så jävla grundlurade och blåsta hjon. Europas mest skuldsatta medelklass kommer sannolikt att vallas fram till urnorna med en korkad röst på Sjupartiet i näven samtidigt som en växande skara nyblivna medborgare infinner sig som valboskap att göra tjänst för vänstern och sossarna.
I USA har politikerna att förhålla sig till allt fler latinos som INTE tänker rösta på någon som vill inskränka invandringen och städa upp bland illegalerna och så kommer det att bli också här! Blattarna tar över landet och Det Sovande Folket konsumerar på kredit medans skiten brakar ihop omkring dem!
Fy satan så illa!