Har sett två avsnitt, vet inte när de kommer ut - kanske det finns ett tredje ute redan?
Inte bland det bästa jag har sett men den är ändå bättre än 90% av alla skitserier som visas. Men jag gillar inte Billy Bobs karaktär. Ser ut och beter sig som en billig kopia av Anthon Chigurh.
Sen störde jag mig på den efterblivna lögnen har "Dr Watson" delger polisen. Han hade kunnat säga att, "Ja Hess spöade mig men jag vill inte göra en så stor sak av det och därför sa jag att jag hade halkat. När jag satt i väntrummet på akuten började en främmande man att prata med mig och jag berättade för honom att jag hade åkt på spö. Mannen erbjöd sig att "ta hand om" Hess åt mig men jag sa nej tack till erbjudandet. På kvällen när jag och min fru ska sätta börja laga kvällsmat bryter sig mannen in och säger att han har mördat Hess och kräver mig på pengar. När jag vägrar betala tvingar han ner mig och min fru i källaren. Där nere hotar han med att slå ihjäl min fru om jag inte hostar upp pengar. När jag förklarar att jag inte är skyldig honom något slår han ihjäl henne. Jag lyckas då fly upp till övervåningen och möts av sheriffen. Jag hinner inte förklara vad som händer förrän mannen kommer upp från källaren och avfyrar hagelgeväret mot oss. Då jag står bakom sheriffen får jag bara ett hagel i handen, men sheriffen dör. Därefter slår han till mig i huvudet och mer minns jag inte.
Förmodligen är han väl för rädd för Billy Bob Thornton för att ange honom. (?)
Någon som vet hur Lorne Malvo kommer ut när han går ner i källaren där frun ligger? När Lester går ner och kollar så är han ju borta. Och varför tar han Lesters bil egentligen? Hade han bestämt sig för att stjäla den redan innan då med tanke på att han måste ha tagit bilnycklarna redan när han kom in?
Och vad vill Molly Solverson ha sagt med den där berättelsen om mannen som tappar sin handske som hon talar om för Lester?
Någon som vet hur Lorne Malvo kommer ut när han går ner i källaren där frun ligger? När Lester går ner och kollar så är han ju borta. Och varför tar han Lesters bil egentligen? Hade han bestämt sig för att stjäla den redan innan då med tanke på att han måste ha tagit bilnycklarna redan när han kom in?
Och vad vill Molly Solverson ha sagt med den där berättelsen om mannen som tappar sin handske som hon talar om för Lester?