2014-07-21, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Aha, visste inte. Men som sagt , borde ju locka lite skådisar på nergång

Absolut, även skådisar som är mitt i karriären kan lockas, fördelen med sådana här serier är att dem har en kort inspelningsperiod så även om man är fullbokad året runt så kan man klämma in det oftast.

Inte som standardserier som går på cbs/abc/fox etc som spelar in flera månader per år
Citera
2014-07-22, 09:20
Medlem
Kom ut mer detaljer inatt med

Lägger det i spoiler då det är en del text:

Angående säsong2 och karaktärer

Citera
2014-07-22, 10:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Kom ut mer detaljer inatt med

Lägger det i spoiler då det är en del text:

Angående säsong2 och karaktärer

spännande! Går igång på den presumtiva estetiken. S01 var allt som oftast väldigt snygg.
Senast redigerad av Fred Friendly 2014-07-22 kl. 11:00.
Citera
2014-07-27, 01:53
Medlem
Grevelings avatar
Så har man då äntligen sett klart denna hypade serie vilket tog mycket längre tid än tänkt då jag, till skillnad från många i tråden, tyckte de inledande avsnitten inte alls levde upp till förväntningarna tvärtom var riktigt tråkiga tom för att vara Coen. Men som tur var såg jag ett par avsnittt till och efter Lester förvandling blev serien riktigt bra och jag ger den totalt 8,5/10.

Nu var det många år sedan jag såg filmen Fargo men gillade slutet i No country for old men stort.
Slutet på serien kändes tyvärr inte lika intressant alls.
Citera
2014-07-27, 01:55
Medlem
Painted-Birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greveling
Så har man då äntligen sett klart denna hypade serie vilket tog mycket längre tid än tänkt då jag, till skillnad från många i tråden, tyckte de inledande avsnitten inte alls levde upp till förväntningarna tvärtom var riktigt tråkiga tom för att vara Coen. Men som tur var såg jag ett par avsnittt till och efter Lester förvandling blev serien riktigt bra och jag ger den totalt 8,5/10.

Nu var det många år sedan jag såg filmen Fargo men gillade slutet i No country for old men stort.
Håller helt med, började dåligt men växte med tiden. Slutet var dock ett riktigt antiklimax. Skrattretande dåligt.
Citera
2014-07-27, 05:54
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greveling

Slår fortfarande 90 % av alla serier
Citera
2014-07-27, 07:33
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Slår fortfarande 90 % av alla serier

Visst, kanske..
Rekomenderar att kolla Rectify nu!

Det är bäst just nu!

like that
Citera
2014-08-07, 21:51
Bannlyst
När släpps säsong 2?
Citera
2014-08-08, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pullet
När släpps säsong 2?

Inget datum satt ad jag vet, kan förmoda att den kommer ut runt samma tid som S1 men enbart gissning
Citera
2014-08-17, 11:53
Medlem
Anon2s avatar
Sanslöst att det fortfarande inte existerar någon svensk undertext till denna serie.
Citera
2014-08-17, 12:24
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Sanslöst att det fortfarande inte existerar någon svensk undertext till denna serie.

http://www.opensubtitles.org/en/search
Citera
2014-08-17, 12:25
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2

Man bör alltid se med engelsk text btw, blir ibland jävligt felöversatt/knepigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in