2014-08-17, 14:34
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Varför är Reinfeldts lille pudel Åkezohn så tyst, borde inte Sölvesborgs sturmfuhrer komma igång.

Du är ett stort jättefån som är inne i din sjuka vänsterfantasi.
Ni har ställt till med stor skada i det här landet med era ljugande och självrättfärdigande fantasier.
Om någon ska ta konsekvenserna av n sämre ekonomi så är det fantasivänster tillsammans med svikarna inom "högern".

Ni är lika dumma som de tyskar vilka trodde på "den slutgiltiga segern" när ryssarna var höll på att inta Berlin.

Om ni skulle få reda ut den här situationen så kan jag lova dig att det skulle bli en av världens största skämtföreställningar någonsin. Antagligen skulle många av er bryta samman och drabbas av ett psykosliknande tillstånd när ni väl skulle bestämma var pengar skulle tas ifrån och får ta konsekvenserna av alla konflikter som följde.
Citera
2014-08-17, 14:34
Medlem
Brottslingens avatar
Citat:
SDs väljare är unga pojkar på landsbygden och kostar multum. Sverige försörjs av 15 % av vår befolkning. Inte många av dom är sverigedemokrater. Vår landsfader har kapitalet i ryggen och har rätt att välja vem han vill försörja. Jag förstår om han hellre försörjer krigsoffer än småpojkar som inte vill flytta till stan och skaffa sig en försörjning. SDs väljare är sura för att krigsoffer snor deras bidrag. SDs väljare ska inte ha några bidrag eftersom dom inte vill utbilda sig eller flytta till Stockholm.
Kom med sakliga argument eller lämna tråden. Den genomsnittliga SD-väljaren är en man mellan 18-29 och medelinkomsttagare. Han bor företrädesvis i södra Sverige, men inte på landet.
Citera
2014-08-17, 14:35
Medlem
Atnizs avatar
http://www.dn.se/ledare/huvudledare/en-oppenhjartig-reinfeldt/

DN förklarar hur det faktiskt är en riktig vinst affär... i framtiden någon gång. Och som tur är förklarar dom för oss varför SD har fel.

Fy, hur i självaste kan denna rena propagandan fortsätta.
Citera
2014-08-17, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Du behöver inte resa särskilt långt österut för att komma till länder där en statsminister efter liknande uttalande hade lynchats på plats och den lögnaktiga kvällspressen sett sina kontor stå i lågor idag. En statsminister som har ljugit i 8 år, gjort slut på pengarna, och vill fortsätta lägga den tomma kassan på massinvandring borde omyndigförklaras omgående och undersökas. Det enda positiva är att han med sitt uttalande kastrerat sina övriga lierade i Alliansen, och den självgode Gustav Fridolin hoppas jag sover riktigt dåligt om natten, tillsammans med de övriga partiledare som är i "chock" över hur lite de förstått om massinvandringen. Jag sätter mitt hopp till att Sverigedemokraterna kan få den läskunniga delen av Sveriges befolkning att förstå vad dessa ekonomiska konsekvenser betyder för deras privatekonomi.

M har plundrat statskassan. Tillsammans med vänner som Reinfelds välfärdsrådgivare Henrik Borelius, VD för Attendo, som inte betalar en krona skatt i Sverige på sina vinster i asylindustrin. Tack för pengarna och öppna gärna era hjärtan för asylindustrin, ty plånboken har vi tömt till våra vänner.

Visst borde han lynchas.
Men knappast för att han nu börjat tala sanning.
Snarare så borde resterande politiker som fortsätter ljuga trots att sanningen nu kommit upp på bordet lynchas.
Han ger folket ett ärligt val: Massinvandring eller välfärd, det är bra, det är demokrati.
Att däremot göra som han och resterande 7klöver gjort tills nu, att ljuga, är däremot inte OK.
Citera
2014-08-17, 14:37
Medlem
HerrPs avatar
Jag har alltid undrat vad hitlerjugent killarna runt
bunkern de sista timmarna kände när de tänkte
tillbaka på tiden innan slutet när de gick å sjöng om
det tusenåriga riket.

Nu kan jag fråga en muffare som för några
år sen skrålade om att bygga en moské.

Citera
2014-08-17, 14:37
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Kan du visa på att SD är nettoinbetalare av skatt?

Kan du visa på någonting som du påstår? Tillhör god ton att länka egna källor först, innan man kräver andras.
Citera
2014-08-17, 14:38
Medlem
Valaskjalfs avatar
Citat:
SDs väljare är unga pojkar på landsbygden och kostar multum. Sverige försörjs av 15 % av vår befolkning. Inte många av dom är sverigedemokrater. Vår landsfader har kapitalet i ryggen och har rätt att välja vem han vill försörja. Jag förstår om han hellre försörjer krigsoffer än småpojkar som inte vill flytta till stan och skaffa sig en försörjning. SDs väljare är sura för att krigsoffer snor deras bidrag. SDs väljare ska inte ha några bidrag eftersom dom inte vill utbilda sig eller flytta till Stockholm.

Det går överhuvudtaget inte att motivera alliansens politik varken ekonomiskt eller utifrån ett humanitärt perspektiv. Tyvärr finns det alldeles för många flottiga proppmätta socialliberala väljare som är nöjda och lever i en rosaskimrande tro om att världens resurser är oändliga. Att hjälpa i närområdet är det mest humana och effektiva.

Reinfeldt har lurat de traditionella (M) väljarna och lämnat dem i sticket. Om polarna i (KD) eller (C) kommer över 4%-spärren så är det ett under. Det ser mörkt ut för alliansen.
Citera
2014-08-17, 14:40
Medlem
Citat:
Varför ska en pojke som sedan kanske 7 generationer bott på en ort på glesbygden vara tvungen att flytta till stan? För att ge plats till en immigrant, eller för att låta glesbygden dö ut? Passar det alla att bo i staden? Vad är ditt syfte?
Citera
2014-08-17, 14:43
Medlem
Tråden övertygar mer och mer hur rösten faller i år. Finns inget annat alternativ än SD, även om det är långt ifrån tillräckligt och alldeles för lamt egentligen.
Citera
2014-08-17, 14:44
Medlem
Det hela påminner om hur vita åkte till nordamerika och tog över där.
Nu händer samma sak mot oss svenskar.
How whites took over America
Citera
2014-08-17, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
Varför ska en pojke som sedan kanske 7 generationer bott på en ort på glesbygden vara tvungen att flytta till stan? För att ge plats till en immigrant, eller för att låta glesbygden dö ut? Passar det alla att bo i staden? Vad är ditt syfte?
Därför att man ska flytta dit jobben finns, urbanisering kallas det.
Citera
2014-08-17, 14:46
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
OT:
Sök hjälp.
Topic:
Har du konkreta belägg för dina påståenden?
Trollmatning undanbedes. (Dessutom negerar ert evinnerliga citerande av jubelidiotens inlägg mitt användande av den utomordentliga funktionen "ignore-list". )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in