2014-08-17, 14:27
Medlem
Många slänger sig med ord som att PK försöker vara "goda" osv.
Nej.
Det är fel, de försöker inte vara goda, detta är högt uppsatta politiker, folk med betydligt mer insyn i den globala och nationella situationen än någon annan.
De VET att detta bara är skitsnack, att massinvandring inte har ett skit med godhet att göra.

För er som är nyintresserade i ämnet eller för er som vill övertyga folk i er omgivning om idiotin i dagens folkutbytespolitik så kan jag rekomendera detta klipp med nästan 2miljoner views.
Det är 6min och förklarar väldigt pedagogiskt och underhållande varför massinvandring inte handlar om solidaritet: https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
Citera
Medlem
Draugadrottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Nästa år är det dags för FNs sociala rättviseprogram att implementeras i sin helhet. Säg hej då till era sommarstugor svenska folket!
Upplys mig gärna om FNs sociala rättviseprogram.
Vilka källor finns och vad går programmet ut på?
Hur skulle detta påverka folks sommarstugor?
Citera
Medlem
R.I.P Sweden
Citera
Medlem
Boshibarus avatar
en liten fundering bara..

Sveriges population uppgår snart i ca 10 miljoner

varför inte ge tillbaka en del till folket då av dessa 48 miljarder kr ?

( istället för att kasta de i sjön kasta tillbaka det till svenskafolket )
Citera
Medlem
Du behöver inte resa särskilt långt österut för att komma till länder där en statsminister efter liknande uttalande hade lynchats på plats och den lögnaktiga kvällspressen sett sina kontor stå i lågor idag. En statsminister som har ljugit i 8 år, gjort slut på pengarna, och vill fortsätta lägga den tomma kassan på massinvandring borde omyndigförklaras omgående och undersökas. Det enda positiva är att han med sitt uttalande kastrerat sina övriga lierade i Alliansen, och den självgode Gustav Fridolin hoppas jag sover riktigt dåligt om natten, tillsammans med de övriga partiledare som är i "chock" över hur lite de förstått om massinvandringen. Jag sätter mitt hopp till att Sverigedemokraterna kan få den läskunniga delen av Sveriges befolkning att förstå vad dessa ekonomiska konsekvenser betyder för deras privatekonomi.

M har plundrat statskassan. Tillsammans med vänner som Reinfelds välfärdsrådgivare Henrik Borelius, VD för Attendo, som inte betalar en krona skatt i Sverige på sina vinster i asylindustrin. Tack för pengarna och öppna gärna era hjärtan för asylindustrin, ty plånboken har vi tömt till våra vänner.
Citera
2014-08-17, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enysaveru
Haha. Ja det kan du ju tro på. En person som försörjer 10 andra på en månad? Hur mycket skatt blir det per månad. Om en person på soc kostar samhället 10000 kr per månad så måste VARJE moderat betala 100 000 kr i skatt BARA för hålla dessa 10 personer under vingarna.

Kan du länka till en källa? Vore kul att se var du får dina stolligheter från.
Googla lite själv så, kan inte vara så svårt att se att istort sett hela Sverige är bidragstorskar och att en liten del av vår befolkning betalar sjukt mycket för otacksamma Sverigedemokrater. Nu sitter de som har pengar i regering och har givetvis all rätt att välja vem som ska ha deras pengar. Åkezohn röstar ju istort sett alltid som alliansen vill 93 % av alla alliansens förslag har han stött. Åkezohn är en gammal Muffare som fortfarande är Reinfeldts lydigaste pudel.
Citera
2014-08-17, 14:29
Medlem
ankalinas avatar
Öh......jag trodde faktiskt att vi redan hade öppnat våra hjärtan. Särskilt som Sveriges stapel för 2014 kommer att öka till 8-9.000.

http://petterssonorg.files.wordpress.com/2014/04/eu28-2.jpg
Citera
2014-08-17, 14:29
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
SDs väljare är unga pojkar på landsbygden och kostar multum. Sverige försörjs av 15 % av vår befolkning. Inte många av dom är sverigedemokrater. Vår landsfader har kapitalet i ryggen och har rätt att välja vem han vill försörja. Jag förstår om han hellre försörjer krigsoffer än småpojkar som inte vill flytta till stan och skaffa sig en försörjning. SDs väljare är sura för att krigsoffer snor deras bidrag. SDs väljare ska inte ha några bidrag eftersom dom inte vill utbilda sig eller flytta till Stockholm.

Gå och lägg dig. Troll.
Citera
2014-08-17, 14:30
Medlem
MadScientists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadimi
Hägglund var märkbart besvärad i intervjun. Troligtvis hade dom tänkt norpa sd-röster för att klara sig kvar men han gav lite för fria händer vilket missbrukades. "Vi ska ha ett samtal med honom"

KD hade nog varit mitt parti om dom brytt sig mer om kristna värderingar istället för att fjäska för islam. Finns tydligen rötägg inom KD också utan hjärta mm

Ja det kan man säga, har aldrig sett Hägglund se så besvärad och grinig ut Antar han tycker det är rejält pinsamt.
Kul att Hägglund blir helt tyst när reportern säger att om Nygren skulle vara aktiv i ett annat parti så skulle det vara Sverigedemokraterna:

Inslaget kan ses vid 1:00 här: http://www.svtplay.se/video/2191912/rapport/16-8-19-30
Satsa på ett mångkulturellt Sverige? Mycket dåligt förslag. "Vi har redan nu tillräckligt med kulturkrockar"
Citera
2014-08-17, 14:32
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Varför är Reinfeldts lille pudel Åkezohn så tyst, borde inte Sölvesborgs sturmfuhrer komma igång.

De har enligt egen utsago lagt om hela sin valstrategi på grund av Reinfeldts uttalande. Så nånting lär ju komma.
Citera
2014-08-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Du behöver inte resa särskilt långt österut för att komma till länder där en statsminister efter liknande uttalande hade lynchats på plats och den lögnaktiga kvällspressen sett sina kontor stå i lågor idag. En statsminister som har ljugit i 8 år, gjort slut på pengarna, och vill fortsätta lägga den tomma kassan på massinvandring borde omyndigförklaras omgående och undersökas. Det enda positiva är att han med sitt uttalande kastrerat sina övriga lierade i Alliansen, och den självgode Gustav Fridolin hoppas jag sover riktigt dåligt om natten, tillsammans med de övriga partiledare som är i "chock" över hur lite de förstått om massinvandringen. Jag sätter mitt hopp till att Sverigedemokraterna kan få den läskunniga delen av Sveriges befolkning att förstå vad dessa ekonomiska konsekvenser betyder för deras privatekonomi.

M har plundrat statskassan. Tillsammans med vänner som Reinfelds välfärdsrådgivare Henrik Borelius, VD för Attendo, som inte betalar en krona skatt i Sverige på sina vinster i asylindustrin. Tack för pengarna och öppna gärna era hjärtan för asylindustrin, ty plånboken har vi tömt till våra vänner.

Endast Sverige svensk åsiktskorridor har.
Sverige är ingen demokrati för eventuellt nyvaken oinsatt.
Sverige är en demokratur.
Det är FULLKOMLIGT oacceptabelt.
Citera
2014-08-17, 14:33
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
SDs väljare är unga pojkar på landsbygden och kostar multum. Sverige försörjs av 15 % av vår befolkning. Inte många av dom är sverigedemokrater. Vår landsfader har kapitalet i ryggen och har rätt att välja vem han vill försörja. Jag förstår om han hellre försörjer krigsoffer än småpojkar som inte vill flytta till stan och skaffa sig en försörjning. SDs väljare är sura för att krigsoffer snor deras bidrag. SDs väljare ska inte ha några bidrag eftersom dom inte vill utbilda sig eller flytta till Stockholm.
Vem skall så jobba i exportindustrin? Eller hålla igång kärn och vattenkraften?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in