2014-08-17, 14:20
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Eftersom det svenska folket är på väg att dö ut, så skulle jag vilja kalla det för ett folkmord.

Det svenska folket står inför ett existentiellt hot. Det är på riktigt. Betydligt mer så är vad exempelvis narkotika någonsin varit. Den marxistiska narkotikapolitiken har varit ett viktigt bidrag för att lyfta bort fokus ifrån invandringsfrågan och lamslå det svenska rättsväsendet. Nästa år är det dags för FNs sociala rättviseprogram att implementeras i sin helhet. Säg hej då till era sommarstugor svenska folket!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NavierStokes
Jag klistrar in FN:s definition av folkmord (finns även andra).
Folkmordskonventionen (engelsk text då jag inte litar på svensk översättning av FN-konventioner)
Det är lite av en tolkningsfråga om det är folkmord eller inte enligt FN. Punkt c) skulle man kunna hävda uppfylls om en allt större del av befolkningen är invandrad, i synnerhet om man uppmuntrar till blandade förhållanden. Möjligen punkt b) också om man tolkar det pådyvlade dåliga samvetet vi förväntas ha gentemot folk med ursprung från andra länder som "mental harm". Det räcker ju att en punkt är uppfylld för att det skall klassas som folkmord.

Helt riktig analys.

Snart finns det inte många ouppblandade nordeuropéer kvar. Handlar inte om att vissa folkslag är mer eller mindre värda än andra, absolut inte! Vi måste alla bestå (det är det som är mångfald). Handlar om balans, kultur och genetik, var vi känner oss hemma och vilka vi söker oss till. Bara en tvåkönad och självreproducerande daggmask förstår inte skillnaden och är också den som förordar den nya benämningen "hen".

Släpp in ett lejon i en bestående och sammansvetsad gruppering och det blir förmodligen en blodig föreställning. Låt detta ensamkommande lejon söka sig till sin nya flock långsamt och med vördnad och respekt, bevisa sin värdighet och han/hon kommer strax (efter acceptans) få sitt beskärda utrymme till att påverka utvecklingen i flocken. På så sätt bevarar vi alla kulturer och folkslag världen över.
Senast redigerad av FTXn666 2014-08-17 kl. 14:25.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Sverigedemokrater är en minuspost under deras livstid, det är bara folkpartister och moderater som går plus. Varje moderat försörjer tio småpojkar från bruksorten på bidrag.

Haha. Ja det kan du ju tro på. En person som försörjer 10 andra på en månad? Hur mycket skatt blir det per månad. Om en person på soc kostar samhället 10000 kr per månad så måste VARJE moderat betala 100 000 kr i skatt BARA för hålla dessa 10 personer under vingarna.

Kan du länka till en källa? Vore kul att se var du får dina stolligheter från.
Citera
2014-08-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Tänk procent i stället.
Säg att ett land har 100 arbetsföra invånare.
3 st infödda blir klara med sin utbildning, 2 av dem får jobb.
4 invandrare anländer och 3 av dem får jobb. Resultat: Fler invandrare än svenskar får jobb.
Katastrof? Nej snarare ett bra tecken om många invandrare får jobb.

Ja 3 av invandrarna får jobb.. men hur mycket statliga pengar och åtsido sättande av svenskar krävdes?

Låt skiten stanna i deras land istället.. Hjälp dom där istället.
Citera
2014-08-17, 14:22
Bannlyst
Citat:
De invandrare jag känner är smartare än sverigedemokrater, jag skulle gärna byta ut alla sverigedemokrater med invandrare för jag skäms över alla galna rasister på våra torg.

Okej da! Vill du bli rovknullad av muslimer sa ar det din sak.

Varfor flyttar du inte fran Sverige? Da far du fler invandrarvanner. Valj garna Somalia, mycket intelligenta personer dar - Ungefar pa din niva skulle jag tro.

Det far bli ignore pa dig framover.
Citera
2014-08-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Det svenska folket står inför ett existentiellt hot. Det är på riktigt. Betydligt mer så är vad exempelvis narkotika någonsin varit. Den marxistiska narkotikapolitiken har varit ett viktigt bidrag för att lyfta bort fokus ifrån invandringsfrågan och lamslå det svenska rättsväsendet. Nästa år är det dags för FNs sociala rättviseprogram att implementeras i sin helhet. Säg hej då till era sommarstugor svenska folket!
Gör mig ont att ge dig rätt här, men så är det. Tyvärr är det väl försent att rätta till
Citera
2014-08-17, 14:24
Medlem
Wittgensteins avatar
Hur mycket tålamod behöver vi visa upp?

Citat:
Sverige är ett land i snabb omvandling. I går presenterades siffror som visar att vår befolkning ökade med drygt 49.000 personer under första halvåret i år. Det är en trend. Mellan den sista december år 2000 och senaste årsskiftet ökade landets befolkning med hela 762.000 personer. Av dessa var 530.000 utrikesfödda och ytterligare 183.000 inrikes födda med två utländska föräldrar. Tillsammans utgör grupperna över 90 procent av befolkningsökningen.

http://www.dn.se/ledare/signerat/det-nya-sverige/

Jag kan ju tycka att Sverige har gjort sin plikt med råge. Inget mera tålamod. Låt oss lägga pengarna på annat än att vara det dumsnälla globala socialkontoret uppe i norr.
Citera
2014-08-17, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslingen
Delta gärna i debatten, men i så fall med sakliga argument och inlägg.
SDs väljare är unga pojkar på landsbygden och kostar multum. Sverige försörjs av 15 % av vår befolkning. Inte många av dom är sverigedemokrater. Vår landsfader har kapitalet i ryggen och har rätt att välja vem han vill försörja. Jag förstår om han hellre försörjer krigsoffer än småpojkar som inte vill flytta till stan och skaffa sig en försörjning. SDs väljare är sura för att krigsoffer snor deras bidrag. SDs väljare ska inte ha några bidrag eftersom dom inte vill utbilda sig eller flytta till Stockholm.
Citera
2014-08-17, 14:25
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
De invandrare jag känner är smartare än sverigedemokrater, jag skulle gärna byta ut alla sverigedemokrater med invandrare för jag skäms över alla galna rasister på våra torg.
Du är heller inte särskilt smart som kallar SD för rasister. Så här blir det när man bildar sina politiska åsikter på vad DN, Aftonbladet och sosse-läraren i skolan säger.

Citat:
Citat:
SDs väljare är unga pojkar på landsbygden och kostar multum.

Men herregud, tror du på den myten? Sverigedemokraternas starkaste fäste är i ett område i Malmö (40 %), PRECIS BREDVID Rosengård. Tror du det är en slump?
Citera
2014-08-17, 14:26
Medlem
sherms avatar
Citat:

De enda galna rasister jag ser är de som nu utgör ett mot det svenska folkets existens.
Citera
2014-08-17, 14:26
Medlem
Anton171s avatar
Citat:
SDs väljare är unga pojkar på landsbygden och kostar multum. Sverige försörjs av 15 % av vår befolkning. Inte många av dom är sverigedemokrater. Vår landsfader har kapitalet i ryggen och har rätt att välja vem han vill försörja. Jag förstår om han hellre försörjer krigsoffer än småpojkar som inte vill flytta till stan och skaffa sig en försörjning. SDs väljare är sura för att krigsoffer snor deras bidrag. SDs väljare ska inte ha några bidrag eftersom dom inte vill utbilda sig eller flytta till Stockholm.

Så mycket fel i sådan liten text....
Citera
2014-08-17, 14:27
Medlem
Citat:

Räcker det inte med trollande nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in