2014-08-17, 13:01
Medlem
Glorkass avatar
Så, nästa grej är nån slags flight-school-tema? Lär ju vara ett par nya svindyra plan och helikoptrar. Är det inte dags nu för ett vintage flygplan med kulspruta? Det finns ju en heli med bara kulsprutor, men inget bestyckat propellerplan.

Ska bli kul att se nya retro-Coquetten också. Är väl säkert en 70-tals-Corvette.
Citera
2014-08-17, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Aha okej, men var TPar den iväg någonstans då? Den spawnar vid teatern/rallybanan men var försvinner den sen?

Har 3,2 mil nu, funderar på om jag ska köpa den. Eller vänta tills Tisdag och se om det nya blir något kul! Hört att det ska komma ett militär"transport" jet plan. Men dom 3 andra vete fan. Någon?

En annan sak. När the libirator (stavning) fanns att köpa hade jag precis börjat spela. Men hann aldrig spara ihop pengar till att köpa skiten. Vet att den suger att köra, men hade ändå vellat ha den! Leka med i bergen eller va fan.
Hur som helst, är det den första monster trucken i spelet? Finns den någonstanns på kartan? Eller kan jag köpa den nu i efterhand?
Tusenfrågor, tack för svar!
Tror den spawnar uppe vid militär platsen

Vänta till Tisdag

Nej går inte köpa nu och den finns inte på kartan, sen va man tvungen att vara LvL 100 för att köpa den
Citera
2014-08-17, 14:09
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos

Vänta till Tisdag

Nej går inte köpa nu och den finns inte på kartan, sen va man tvungen att vara LvL 100 för att köpa den

Då gör jag det.
Aha! Dock är jag 114 nu, inte då. ;p
Citera
2014-08-17, 14:11
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Så, nästa grej är nån slags flight-school-tema? Lär ju vara ett par nya svindyra plan och helikoptrar. Är det inte dags nu för ett vintage flygplan med kulspruta? Det finns ju en heli med bara kulsprutor, men inget bestyckat propellerplan.

Ska bli kul att se nya retro-Coquetten också. Är väl säkert en 70-tals-Corvette.

Dom ryktena hörde jag från reddit. Dock inte hört något om corvetten, där ska där emot komma typ 4-6 nya fallskärmar och en "exclusiv" flight suit.

Något jag hade velat ha är "hydralik dlc" så man kan få en riktig lowrider.
Senast redigerad av klissster 2014-08-17 kl. 14:15.
Citera
2014-08-17, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Dom ryktena hörde jag från reddit. Dock inte hört något om corvetten, där ska där emot komma typ 4-6 nya fallskärmar och en "exclusiv" flight suit.

Något jag hade velat ha är "hydralik dlc" så man kan få en riktig lowrider.
Sen är allt rykten om en DLC på Tisdag, men inget på New wire än så jag är skeptisk.
T.ex ingen x2 RP den här helgen, brukar det alltid vara innan en ny uppdatering.

Sen flight school eller inte, är mest intresserad om det blir nån money wipe så man kan städa upp i investeringarna 😆
Citera
2014-08-17, 15:02
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Sen är allt rykten om en DLC på Tisdag, men inget på New wire än så jag är skeptisk.
T.ex ingen x2 RP den här helgen, brukar det alltid vara innan en ny uppdatering.

Sen flight school eller inte, är mest intresserad om det blir nån money wipe så man kan städa upp i investeringarna 😆

Skojar du om det där sista? "Money wipe" låter inte som något kul. :S
Citera
2014-08-17, 15:53
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Skulle va skitcoolt! Har jag faktiskt inte tänkt på.

Vi får se om det händer något på tisdag. Hur som helst så kommer garanterat histen samtidigt som den nya uppdateringen.
Citera
2014-08-17, 16:08
Medlem
Citat:

Vänta till Tisdag

Näää inte level 100 eller...?
Jag äger The Liberator och jag är level 92?
Citera
2014-08-17, 18:25
Medlem
S3ONs avatar
Borde inte R* ha lagt upp något redan om denna DLC i deras nyhetsflöde om den nu kommer så tidigt som på tisdag? Minns ej hur tidigt innan de brukar lägga upp information, men ja?
Citera
2014-08-17, 18:32
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Borde inte R* ha lagt upp något redan om denna DLC i deras nyhetsflöde om den nu kommer så tidigt som på tisdag? Minns ej hur tidigt innan de brukar lägga upp information, men ja?

Jo exakt! Därför det känns väldigt osäkert. :S
Tycker det är något dom borde göra reklam för ett tag innan. Men kommer det på tisdag så nöjer jag mig med det!
Citera
2014-08-17, 18:42
Medlem
klisssters avatar
Någon som vet hur jag kan få upp fotona som jag tagit med mobilen innan jag blev med i rockstar social club, och dom efter för den delen!
Vete fan hur jag hittar dom, såg inne i stats 8 photo taken. Men var fan finns dom?
Citera
2014-08-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Näää inte level 100 eller...?
Jag äger The Liberator och jag är level 92?

Tror dwestos blandade ihop liberatorn med dubsta 6x6
Dubsta 6x6 går inte att köpa innan man har nått level 100.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in