Aha, visste inte. Men som sagt , borde ju locka lite skådisar på nergång
Absolut, även skådisar som är mitt i karriären kan lockas, fördelen med sådana här serier är att dem har en kort inspelningsperiod så även om man är fullbokad året runt så kan man klämma in det oftast.
Inte som standardserier som går på cbs/abc/fox etc som spelar in flera månader per år
* Season 2 — which is influenced by the Cohen brothers’ Fargo, Miller’s Crossing and The Man Who Wasn’t There — is “going to be the story of Sioux Falls,” Hawley revealed. “It will take place in 1979.” As such, a younger version of Keith Carradine’s character Lou Solverson, aka Molly’s dad, will be introduced. It was established on the show that in 1979, he worked on a Sioux Falls task force with oneday Duluth police lieutenant Ben Schmidt, who will also “factor in there somewhere” in Season 2. The Lou that viewers meet in 1979 is a 33-year-old man recently returned from Vietnam who “thought he’d left the war behind and here it is, it’s domestic [now].”
* Molly’s mother will be introduced and fans may learn what happened to her, Hawley teased. Could Allison Tolman possibly play her alter ego’s own mother? “I haven’t considered it,” Hawley admitted. “It seems a little gimmicky to me and like cheating. It’s something that’s certainly worth thinking about.” (Molly is four-years-old in 1979, FYI.)
* Some of the action will also take place in Laverne, Minnesota, and, of course, Fargo. “Minnesota [and] North Dakota, that region is a character in the show,” Hawley said. “That’s part of the personality. Believe me, we would do Fargo, Honolulu, if we could get away with it. But we can’t.”
* Season 2 — which is influenced by the Cohen brothers’ Fargo, Miller’s Crossing and The Man Who Wasn’t There — is “going to be the story of Sioux Falls,” Hawley revealed. “It will take place in 1979.” As such, a younger version of Keith Carradine’s character Lou Solverson, aka Molly’s dad, will be introduced. It was established on the show that in 1979, he worked on a Sioux Falls task force with oneday Duluth police lieutenant Ben Schmidt, who will also “factor in there somewhere” in Season 2. The Lou that viewers meet in 1979 is a 33-year-old man recently returned from Vietnam who “thought he’d left the war behind and here it is, it’s domestic [now].”
* Molly’s mother will be introduced and fans may learn what happened to her, Hawley teased. Could Allison Tolman possibly play her alter ego’s own mother? “I haven’t considered it,” Hawley admitted. “It seems a little gimmicky to me and like cheating. It’s something that’s certainly worth thinking about.” (Molly is four-years-old in 1979, FYI.)
* Some of the action will also take place in Laverne, Minnesota, and, of course, Fargo. “Minnesota [and] North Dakota, that region is a character in the show,” Hawley said. “That’s part of the personality. Believe me, we would do Fargo, Honolulu, if we could get away with it. But we can’t.”
spännande! Går igång på den presumtiva estetiken. S01 var allt som oftast väldigt snygg.
__________________
Senast redigerad av Fred Friendly 2014-07-22 kl. 11:00.
Så har man då äntligen sett klart denna hypade serie vilket tog mycket längre tid än tänkt då jag, till skillnad från många i tråden, tyckte de inledande avsnitten inte alls levde upp till förväntningarna tvärtom var riktigt tråkiga tom för att vara Coen. Men som tur var såg jag ett par avsnittt till och efter Lester förvandling blev serien riktigt bra och jag ger den totalt 8,5/10.
Nu var det många år sedan jag såg filmen Fargo men gillade slutet i No country for old men stort.
Slutet på serien kändes tyvärr inte lika intressant alls.
Så har man då äntligen sett klart denna hypade serie vilket tog mycket längre tid än tänkt då jag, till skillnad från många i tråden, tyckte de inledande avsnitten inte alls levde upp till förväntningarna tvärtom var riktigt tråkiga tom för att vara Coen. Men som tur var såg jag ett par avsnittt till och efter Lester förvandling blev serien riktigt bra och jag ger den totalt 8,5/10.
Nu var det många år sedan jag såg filmen Fargo men gillade slutet i No country for old men stort.
Slutet på serien kändes tyvärr inte lika intressant alls.
Håller helt med, började dåligt men växte med tiden. Slutet var dock ett riktigt antiklimax. Skrattretande dåligt.
Så har man då äntligen sett klart denna hypade serie vilket tog mycket längre tid än tänkt då jag, till skillnad från många i tråden, tyckte de inledande avsnitten inte alls levde upp till förväntningarna tvärtom var riktigt tråkiga tom för att vara Coen. Men som tur var såg jag ett par avsnittt till och efter Lester förvandling blev serien riktigt bra och jag ger den totalt 8,5/10.
Nu var det många år sedan jag såg filmen Fargo men gillade slutet i No country for old men stort.
Slutet på serien kändes tyvärr inte lika intressant alls.