Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Lika mycket som ni kräver att Erik ska leva som en fattig analfabet bland sopor för att bli trovärdig, hoppas jag ni kräver att Åkesson ska bo på ålderdomshem, utan sin Armanikostym, sin BMW, sina golfklubbor och leva bland spyor och bajs. Annars blir han inte trovärdig.
En person som säger sig hata Sverige för att det blivit mångkulturellt, borde ju i sin trovärdighet, flytta från Sverige direkt, för att inte stödja det "mångkulturella projektet"
En person som avskyr mångkultur bör inte sitta på kinakrogen, inte köpa jeans, inte dricka coca-cola, inte åka buss som körs av invandrare, inte gå och klippa sig om man inte kan kontrollera att frisören är helsvensk med genstam från 1500-talets Västergötland.
Så djävla tramsigt att kräva att Ullenhag ska leva och bo i det värsta invandrargettot för att få nån slags trovärdighet bland rasister.
Han lever och verkar ju i Sverige och jobbar hårt och mycket för det han tror på.
Såna här tramstrådar visar ju bara upp vilka djävla stolpskott ni är.
Vänta, va? Du menar alltså att bara för att man hatar mångkultur så måste man också hata handel och import av utrikiska varor? (jeans, coca-cola etc.)
Och så sitter du och pratar om "trams".
Det är viss skillnad på statlig mångkultur och import av kulturella influenser.
Det råder inte "mångkultur" bara för att det finns en kinakrog eller en pizzeria i kvarteret. Det råder inte "mångkultur" för att folk i ett land dricker coca-cola som kommer från ett annat land. Dessa företeelser är bara INFLUENSER.
Mångkultur är snarare det du och dina invandrarkramande polare propagerar för. Mer eller mindre att andra länder ska bilda egna enklaver i Sverige, att deras primitiva religioner och seder ska få juridiska undantag (lite Sharia-domstolar vore väl ett bra sätt att få de stackars utsatta Islamisterna att känna sig mer välkomna och accepterade på?

), samt att man gör inskränkningar och avvecklingar inom den inhemska kulturen för att den inte ska "ta plats" från de främmande kulturernas intrång och ockupation.
Kort och gott: Svensken ska flytta på sig (i sitt eget land) för att blatten ska känna sig mer välkommen i ett land där blatten inte hör hemma från första början.
Jag stödjer export och import handel mellan olika länder. Jag stödjer kulturellt utbyte mellan olika länder (inget fel i att lära sig om andra kulturer). Jag stödjer däremot INTE mångkultur (bara för att jag inte ser något fel i att lära mig av andra kulturer, så betyder det inte att jag vill att dessa kulturer ska bosätta sig här i mitt land och på bekostnad av min egen)
För övrigt så finns det ingen politiner inom sjuklövern som jobbat "hårt" sen de kom in i riksdagen. Att vara riksdagsledamot är så mycket räkmacka det bara kan bli.