2014-08-16, 19:01
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillafingret
Aha Du bemöter alltså "jude-myter" Folket kan ni vakna tack, det finns ett folk som äger all västmedia å det är inte finnar eller danskar, goggla Bonniers...
Passa också på att googla Schibsted, Stampen och Hjörne.
https://www.nordfront.se/gammelmedia-judisk.smr
Citera
Medlem
powerforcers avatar
Rädda sig den som kan, nu sjunker båten. Kvinnor och barn först!

Vem var det som förstörde Sverige? REINFELDT, ett namn som går till historien på samma sätt som QUISLING och JUDAS.

REINFELDT - förrädare, vettvilling, lögnare, psykopat. Starkt nedsättande term taget från mannen som förstörde Sverige på 2000-talet, moderat politiker. Blev skjuten på öppen gata i Stockholm, förbipasserade pissade på liket i flera dar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Då väntas det fyra år med ekonomiska reformer som vattnar ur Sveriges välfärd och vi spurtar vidare mot 2030 då vi kommer vara ett u-land iklass med Lybien.

EDIT: Om inte SD kommer in i regeringen dvs. Då kommer vi kunna bromsa upp förhoppningsvis och klättra uppåt med tillväxt och förbättrad välfärd.

Fattar inte att MP vill att Sverige ska vara utan tillväxt och samtidigt ge ut bidrag till världens alla medborgare.

Rösta på S då, de kommer inte ha dessa volymer på invandring, framför allt inte med muslimer, S har bäst kontakt med USA och USA påbjöd att Sverige måste stoppa invandring från mena och detta sa S och V ja till men tyvärr vann de ju inte valet.

Vinner de valet i höst så kommer de stoppa denna invandring eftersom Löfven inser ju att detta är på bekostnad på välfärdsamhället
Citera
2014-08-16, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Det är ju precis det det är, eftersom det är väljarna som gett M-politikerna mandat att genomföra det vi har nu.

Du menar att han talade om för sina väljare att han skulle gå samman med MP, tror inte det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Nu förklarar Ollonskallen att det kommer att bli svettigt framöver och att Sverige även i fortsättningen lär få leva med kass sjukvård, usel skola, förfallen infrastruktur och i princip försvarslöst inför både inre och yttre fiender, för vi måste ha öppna hjärtan och hjälpa alla dessa miljontals människor som av olika anledningar kommer till Sverige under förespeglingen att de är flyktingar.

Exakt, misären och förfallet kommer att fortsätta för att vi ska leka humanitär stormakt!
Citera
Medlem
HerrPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eulenspiegel
Ja, den risken finns faktiskt. (Kolla min signatur.)

I ett läge där folk förstår att FR:s tal om öppna hjärtan egentligen handlar om att öppna folks plånböcker och sätta sprätt på pengarna kan överraskningarna bli många när valresultaten börja strömma in.

Jag är skyldig den en ursäkt. Jag fnissade lite åt
din prognos i sidfoten på dina inlägg, men nu
tror jag inte du är särskilt fel ute.
Citera
2014-08-16, 19:04
Medlem
BarracoBarners avatar
Inget tålamod. Ingen förlåtelse.
Det enda jag känner när jag ser Reinfeldt är gränslöst hat.
Citera
2014-08-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Arbetsförmedlingen satte ju igång ett projekt att öppna kontor i Etiopien. Vet inte hur det gick med det projektet och om det fullföljdes, men det är ett stort steg i den riktningen du pratar om. Samtidigt vill åtminstonde vänsterpartiet att man ska kunna söka asyl i hemlandet. Det finns med andra ord en stor chans att det blir verklighet.

Sossarna tvekade lite till asylansökan i hemlandet men sa inte stenhårt nej. Kanske kan bli MP:s nya vallöfte "svensk kan man bli oavsett var i världen man befinner sig!" om inte Feministiskt initiativ hinner före.
Citera
2014-08-16, 19:06
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Det är inte dags för tålamod längre, det är dags att börja slå tillbaka!!!
Citera
2014-08-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Det är ingen som har förnekat att invandringen kortsiktigt kostar Sverige pengar. Självklart är det så. Att det är oroligt runt om i världen är också känt och även att Sverige hur man än vrider och vänder på det har en av världens starkaste ekonomier och följaktligen också måste ta ett stort ansvar för dessa människor som är utsatta för en fasansfull vardag.
Så långt håller jag helt med Reinfeldt.
Problemet är att vi har ett parti i riksdagen som vägrar att se världen utanför Sverige och tror att vi är enklav i världen. Ännu värre är deras anhängare som till stor del drivs av rasistiska fördomar och rädsla för en värld utanför deras egna trångsynthet.

I övrigt så ogillar jag Reinfeldts avskyvärde politik som enbart går ut på att göra de rika rikare och de redan fattiga fattigare men det är en annan historia.

Nu vet jag inte vilken propaganda du har läst men tänk på att svenska folket är ett av de mest skuldsatta folken i världen. Greklands skuld är en sommarbris jämfört med svenskarnas banklån. Minsta orolighet så kraschar Sverige hårdare än Grekland.
Citera
2014-08-16, 19:08
Medlem
CHIMERASs avatar
Snacka om att Sveriges kreditkort är övertrasserat nu..
Citera
2014-08-16, 19:09
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Det är inte dags för tålamod längre, det är dags att börja slå tillbaka!!!
Absolut! Hur fan kan den vidriga varelsen be om mitt tålamod när han samtidigt förintar mitt folk!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in