2014-08-16, 13:29
Medlem
8711s avatar
Några relevanta frågor:

* Vill han förlora valet?
* Vill han köra moderaterna i botten totalt? Är det hans egentliga syfte?

Inte ens jag hade kunnat fantisera fram en tvärtom-politik som gått mer i händerna på Sverigedemokraterna. Är det vad han vill? Han kan väl inte vara så dum i huvudet så han tror på det han säger? Vill han lämna över makten till invandringskritiker eller vad är det frågan om?
Citera
2014-08-16, 13:29
Medlem
Sjukt var namnet. Jag misstänker att svenskarna är utsatta för det största sociala experimentet i världshistorien. Hur långt och hur snabbt kan den nya världsordningen flytta fram positioner och omvälva västvärlden. Hur mycket press kan en etniskt homogen befolkning ta, och kommer den krakelera, ge upp och lägga sig ner och dö eller kommer den resa sig och kasta eliten över ända?

Reinfeldt sa just i samma andetag att etniska konflikter är orsaken till krig och terror utomlands men när de kommer hit blir Sverige "bättre" och "friare". Vad i helvete menar han med det???

Måtte svenskarna vakna upp och ena sig. Störta systemet och åtala förrädarna.
Citera
2014-08-16, 13:30
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Till invandring finns det alltid pengar, då ska folk vara solidariska. Var är solidariteten mot våra barn, gamla, hemlösa och andra som har det svårt? Rädda världen är Sveriges uppgift, även om vi ska ta stryk.

Varför är det Sveriges ansvar? Ett litet land i norr?

Det är en fråga hela världen har på sina läppar

För det är ju vad det handlar om. Ansvar. Vi skulle kunna skicka helikoptrar pch droppa förnödenheter till barnen i afrika varenda dag, varenda timme. Om vi kände för det. Om det var vårt ANSVAR.

Varför uppmanar intr Reinfeldt alla priveligerade svenskar att ge bort 90 % av sin lön till de tiggande romerna? Jo, för reinfeldt och hans gelikar ser värdet i att tjäna egna pengar och unna sig den lyx de förtjänat såklart. Mot bakgrund av detta: hur FAN är det svenskars andvar att "öppna sitt hjärta" för all världens invandrare samtidigt som moderaternas politik per definition slår mot de fattiga och gynnar de rika?
Citera
2014-08-16, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Reinfeldt har råd att vara solidarisk mot all världens folk, han har sina 120 000 i månaden + fallskärm och bostadsrätt. Snälla, be inte folket ta smällen, ditt kräk

Han och godsherren Persson kommer om något år sitta i skinnfåtöljer, med en fin årgångsvirre och skrocka lite om hur de duperade folket och skodde sig på köpet.
Citera
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heliga.ansiktet

Jag förbannar dig Reinfeldt! Må du var förbannad i resten av din levnad! Må du följas av olycka och sorg: må din fortsatta levnad bli svart.
Jag förbannar din familj, må din blodslinje dö ut. Må ditt blod lida under cancer, missfall och barnlöshet. Må ni förlora er egendom. Må ni rensas ut ur historien.

Jag kan tipsa både dig och andra förbittrade svenskar om de märgfulla fraserna i Psaltarens 109:de psalm.

Citat:
När han kommer inför rätta, må han dömas skyldig, och hans bön vare synd.

Blive hans dagar få, hans ämbete tage en annan.

Varde hans barn faderlösa och hans hustru änka.

Må hans barn alltid gå husvilla och tigga och söka sitt bröd fjärran ifrån ödelagda hem.

Må ockraren få i sin snara allt vad han äger, och må främmande plundra hans gods.

Må ingen finnas, som hyser misskund med honom, och ingen, som förbarmar sig över hans faderlösa.

Hans framtid varde avskuren, i nästa led vare sådanas namn utplånat.

Hans fäders missgärning varde ihågkommen inför HERREN, och hans moders synd varde icke utplånad.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Hur dumt den än låter.., men folk skrattar och applåderar Reinfeldt
Citera
2014-08-16, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den blivande f d statsministern Fredrik Reinfeldt

Det leder till diskussioner hemma i Sverige, vad kommer det kosta och jag kan redan nu säga att det kommer leda till stora kostnader. Jag ber er nu att öppna era plånböcker och tålamodigt se på när era pengar försvinner.

Är det någon som tycker illa om att jag översatt Reinfeldts orwellska språk till helt vanlig svenska?
Citera
2014-08-16, 13:33
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasle...karlsson
Sjukt var namnet. Jag misstänker att svenskarna är utsatta för det största sociala experimentet i världshistorien. Hur långt och hur snabbt kan den nya världsordningen flytta fram positioner och omvälva västvärlden. Hur mycket press kan en etniskt homogen befolkning ta, och kommer den krakelera, ge upp och lägga sig ner och dö eller kommer den resa sig och kasta eliten över ända?

Reinfeldt sa just i samma andetag att etniska konflikter är orsaken till krig och terror utomlands men när de kommer hit blir Sverige "bättre" och "friare". Vad i helvete menar han med det???

Måtte svenskarna vakna upp och ena sig. Störta systemet och åtala förrädarna.

I ett normalt land hade det varit upplopp på gatorna nu över sveket mot folket! Man hade inte accepterat detta under några som helst villkor! Det här kommer leda till extrem försämring av bostadsmarknaden, arbetsmarknaden, kriminaliteten, kostnaderna för kriminalvården, sjukvården kommer överbelastas ännu mer, trygghetssystemen kommer falla sönder och inga pengar kommer finnas till slut till det enorma behovet, fattigdom, utslagning, hemlöshet, terrorism.

Det är vansinne!!!
Citera
Medlem
Troligen kommer väl de andra partierna bara säga att med deras politik så kommer de finnas mycket mer pengar ( utan att röra invandringen såklart ).
Citera
Medlem
AndraSorterings avatar
Sverige - en humanitär stormakt
Citera
2014-08-16, 13:35
Medlem
Overminds avatar
Bra Reinfeldt din jävla dåre! Din jävla idiot! Landsförrädare!!

Nu kommer fler rösta på S & SD och sätta Stefan Löfven på statsministerposten! Jag blir så jävla glad! Detta förgyllde min dag!
Citera
2014-08-16, 13:36
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiKike
Snarare dags att öppna överrocken och dra fram en vattenpistol och peppra Schweinfeldt...

Behövs inte, han är snart ute ur politiken. Maktskiftet som kommer kommer åtminstone inledningsvis vara betydligt värre ur migrationssynpunkt än vad reinfeldt ställt till med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in