2014-08-16, 13:20
Medlem
Reinfeldt är vårt folks absolut främste fiende! Han är en agent och en förrädare!

Trots att hans barn svälter, använder han familjens pengar till att köpa dyra humanitära kläder, vilka han kan visa upp för sina rikare kompisar, när han åker till den internationella country clubben.

Jag förbannar dig Reinfeldt! Må du var förbannad i resten av din levnad! Må du följas av olycka och sorg: må din fortsatta levnad bli svart.
Jag förbannar din familj, må din blodslinje dö ut. Må ditt blod lida under cancer, missfall och barnlöshet. Må ni förlora er egendom. Må ni rensas ut ur historien.
Citera
2014-08-16, 13:21
Medlem
Shuffleslaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Svenskar ar easy slaves. De vill lida. Reinfeldt vet mycket val att han regerar ett sovande (och doende) folk. Sadana har uttalanden ar en valvinnare!

tror hans största mardröm vore att svensken vaknade upp, många skulle hängas på hötorget
Citera
2014-08-16, 13:21
Medlem
Bittersteels avatar
Nej. Jag vill inte öppna mitt hjärta. Jag vill att vi tar hand om de som är här innan vi tar in mer ffs.
Citera
2014-08-16, 13:22
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nervgasad
Ja då var det igång igen!

Årets valfusk,fjäsk... ja vad man nu vill kalla det.

Det kanske är första gången sedan M kom till makten som man faktiskt pratar om att det kostar lite pengar att importera människor ifrån U-länder utan någon utbildning m.m

Reinfeldt går idag ut i Aftonbladet och erkänner att det kommer att bli stora kostnader för invandringen framöver.

Vi skall alltså öppna våra hjärtan och han kör sin Alfons åberg pappa min och ser allmänt ledsen ut.

Vad tycker ni? Har vi Svenskar öppnat våra hjärtan tillräckligt?
Vad tror ni konsekvensen blir av att Reinfeldt faktiskt pratar om att det kostar en hel del?

Öppna våra plånböcker m.a.o.
Citera
Medlem
Bodickers avatar
Till invandring finns det alltid pengar, då ska folk vara solidariska. Var är solidariteten mot våra barn, gamla, hemlösa och andra som har det svårt? Rädda världen är Sveriges uppgift, även om vi ska ta stryk.

Varför är det Sveriges ansvar? Ett litet land i norr?
Citera
Medlem
HerrPs avatar
Jag har funderat om det finns något alternativ
till Reinfeldt som varit sämre men jag tror inte det
Och då tar jag in partier som F!, svp, pp,
och främmande ockupationsmakt.
Citera
2014-08-16, 13:24
Medlem
Rafos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
Jag har funderat om det finns något alternativ
till Reinfeldt som varit sämre men jag tror inte det
Och då tar jag in partier som F!, svp, pp,
och främmande ockupationsmakt.

Han är en varg i fårakläder. En äkta Quisling.
Citera
2014-08-16, 13:24
Medlem
Bodickers avatar
Reinfeldt har råd att vara solidarisk mot all världens folk, han har sina 120 000 i månaden + fallskärm och bostadsrätt. Snälla, be inte folket ta smällen, ditt kräk
Citera
2014-08-16, 13:25
Medlem
Bilderberggruppen har nått sitt mål, nu kan Reinfeldt säga vad han vill. Vi är redan förlorade!
Citera
2014-08-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Han lovar alltså bort hela utrymmet ekonomiskt, allt utrymme för vallöften till förmän för massinvandringen!?? Vill han att moderaterna ska ner i avgrunden? Vem fan kan rösta på dom efter det här!??

Massor av moderater måste ju koka av ilska i just detta nu och medlemskapen i Sverigedemokraterna väller väl in kan jag ana!
Det känns som han har ett missbruk..
Han är beroende av invandringen och måste ha högre och högre dos hela tiden..
Pengarna är slut men det löses med att folkets välfärd ryker bara han får sin dos.
Nu är allt slut igen och då vädjar han mamma och pappa (Svenska folket) snälla bara lite mer invandring bara så jag får mitt rus..
Han behöver in på torken.
Citera
2014-08-16, 13:27
Medlem
Saturnuspojkens avatar
@Reinfeldt:

Nej du, mitt tålamod tog slut för länge sedan med både Alliansen och Röd-Gröna. Bägge blocken har sänkt hela Sverige ner i djupaste skiten och nu är det dags att kasta ut bägge blocken från riksdagen!

Svenskarnas parti 2014!!!

Citera
2014-08-16, 13:28
Medlem
King Pins avatar
I princip sa han att det kommer att kosta enorma belopp med invandringen, och att Sverige inte kommer ha råd med något annat. Nog nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in