• 1
  • 2
2014-08-11, 15:31
Medlem
Jag bor i hammarby sjöstad och hade ingen aning om att något hade hänt igår. Man ser väldigt sällan poliser här också, så om de hade ett större pådrag någonstans bör folk ha märkt det i alla fall. Förvisso var jag inte ute runt den angivna tiden, så det kan mycket väl ha hänt i närheten av där jag bor men jag såg inga avspärrningar alls eller liknande.
Citera
2014-08-11, 18:00
Medlem
Skumt att skriva att två personer förutom BO och gärningsman påträffades i lägenheten. Och ingen gripen ... Men varför skriva gärningsman då? Gärningsmän bör väl gripas? Förutom poliser så kom en ambulans till platsen som tydligen inte åkte iväg med sirenerna på, annars borde ju någon hört något.
Citera
2014-08-11, 18:24
Medlem
Fittsparks avatar
Var det inte i Sjöstaden som sionisten Frederick Federley fick ett spännande möte mellan kulturer?
Citera
2014-08-11, 19:07
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Var det inte i Sjöstaden som sionisten Frederick Federley fick ett spännande möte mellan kulturer?
Yepp.
(FB) Invandrare misshandlade Fredrick Federley
http://www.expressen.se/nyheter/val-...nfor-sitt-hem/
Citera
2014-08-12, 11:50
Medlem
gurkmajjas avatar
Kan det vara någon som lackat ur på Kjell Bergkvist och hens F! vurmande?
Citera
2014-08-14, 23:23
Medlem
Fartygsgatan: http://www.nvp.se/Sjostaden/Man-hakt...-knivskarning/
Citera
2014-08-15, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habs24
Fartygsgatan: http://www.nvp.se/Sjostaden/Man-hakt...-knivskarning/

Okej, Fartygsgatan! Hyresrätter som ägs av bl a Wallenstam och området kallas också för Sickla Udde. Utkanten av Hammarby sjöstad.
Citera
2014-08-15, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Okej, Fartygsgatan! Hyresrätter som ägs av bl a Wallenstam och området kallas också för Sickla Udde. Utkanten av Hammarby sjöstad.

På Fartygsgatan 14, våning 6, bor det fyra personer. Alla med olika namn. Kollektiv som spårat ur?
Citera
2014-08-15, 19:11
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:

kanske det
men kom upp massa bostadsrätter när man sökte också
den första i listan kosta 5,8 miljoner!
Citera
2014-08-15, 19:20
Bannlyst
Tidpunkt och ålder på mannen låter lite mysko. Svartsjukedrama? Det rör sig inte direkt mycket blattar i området.
Citera
2014-08-25, 13:09
Medlem
Europes avatar
Citat:
På Fartygsgatan 14, våning 6, bor det fyra personer. Alla med olika namn. Kollektiv som spårat ur?

Varifrån fick du uppgiften att det skulle röra sig om våning 6 på nr 14?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in