2014-07-26, 15:16
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Jag har ett inlägg i citerade inlägg här. Men den posten existerar inte ens på forumet. Bara i citerade inlägg.
Vad är det för en typ av bugg?

Skumt som fan. Ser i citerade inlägg ett svar, men sen finns inget i själva tråden.
Ska kolla upp det lite mera..
Reseforumet där nån svarat, men när jag klickar på det är det borta. Och om man kollar själva användaren som skrev, finns inte meddelandet postat av denne. Ska testa med en annan webbläsare.

edit.
Denna användare.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=351673

Om man klickar på inlägget som postades kl 09. Om hawaii. (Det är fortfarande mycket billigare än Sverige.. Så om du har råd att bo här, så har du definitivt råd att bo där...) Då kommer jag inte åt eller ser inlägget. Vet inte hur det är med er andra. Eller om det är en bugg.

Är osäker på om jag förstår exakt vad du menar, men jag kan se inlägget i tråden: (FB) Hawaii - allt du behöver veta! (/mod)

Testa att rensa cache/cookies. Det är väl också möjligt att ett problem uppstått mellan Flashback och Travelforum, men det verkar som sagt fungera för mig.
Senast redigerad av Ett Hund 2014-07-26 kl. 15:23.
2014-07-26, 15:22
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Är osäker på om jag förstår exakt vad du menar, men jag kan se inlägget i tråden: (FB) Hawaii - allt du behöver veta! (/mod)

Testa att rensa cache/cookies.

EDIT:
Nu funkade det helt plötsligt när jag svarade och sånt från din länk. Måste vart nån delay eller någonting. Men nu verkar det fungera igen. Kan se inlägget normalt. Thnx.
Senast redigerad av [complex] 2014-07-26 kl. 16:14.
2014-08-03, 23:29
Medlem
Quarrels avatar
Jag fick kl 23:12 ett mejl om att jag har ett PM från en nyreggad. Men det har jag inte.
2014-08-08, 15:25
Medlem
sentes avatar
frustrerad. Loggas ut i tid och otid. irriterande när man skriver ett inlägg, ska förhandsgranska så ser man att man blivit urloggad. måste backa copiera, logga in igen etc. Ibland loggas jag bara ut bara jag väljer ett forum, eller som nu när jag gick in på denna tråden, var tvungen att hitta hit igen.

vet ej om det är bugg eller fel på min sida. Om inte en bugg, så är jag tacksam för lösning på problem.
2014-08-08, 15:39
Medlem
xitunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sente
frustrerad. Loggas ut i tid och otid.

Tillåter du cookies och har du något tillägg i din webbläsare som tar bort cookies?
2014-08-08, 15:51
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sente
frustrerad. Loggas ut i tid och otid. irriterande när man skriver ett inlägg, ska förhandsgranska så ser man att man blivit urloggad. måste backa copiera, logga in igen etc. Ibland loggas jag bara ut bara jag väljer ett forum, eller som nu när jag gick in på denna tråden, var tvungen att hitta hit igen.

vet ej om det är bugg eller fel på min sida. Om inte en bugg, så är jag tacksam för lösning på problem.

Citat:
Ursprungligen postat av xituno
Tillåter du cookies och har du något tillägg i din webbläsare som tar bort cookies?
Förutom cookies så ska även rutan "Kom ihåg mig" bockas i vid inloggning annars åker man ut efter ett tag.
2014-08-14, 14:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Kan inte se kolummnen med "Svar" längs till höger. Den är plötsligt helt blank?
2014-08-14, 15:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag ser den alldeles utmärkt. Är det något särskilt delforum du har problem med?
2014-08-14, 15:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag ser den alldeles utmärkt. Är det något särskilt delforum du har problem med?
Nej alla! Om jag klicka på tex "Nya inlägg" så är kolumnen "Svar" längst till höger helt blank?
2014-08-14, 15:09
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Vi såg det också och har sagt till teknikerna att kolla på det.

Vet inte om det har med serverunderhållet att göra.
Senast redigerad av b0gfetto 2014-08-14 kl. 15:13.
2014-08-14, 15:11
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Nej alla! Om jag klicka på tex "Nya inlägg" så är kolumnen "Svar" längst till höger helt blank?
Samma här så det har nog något att göra med den uppdatering som teknikerna håller på med.
2014-08-14, 15:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Okej, då vet jag vilken vy du menar. Jag har samma fascinerande fenomen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in