Jag har ett inlägg i citerade inlägg här. Men den posten existerar inte ens på forumet. Bara i citerade inlägg.
Vad är det för en typ av bugg?
Skumt som fan. Ser i citerade inlägg ett svar, men sen finns inget i själva tråden.
Ska kolla upp det lite mera..
Reseforumet där nån svarat, men när jag klickar på det är det borta. Och om man kollar själva användaren som skrev, finns inte meddelandet postat av denne. Ska testa med en annan webbläsare.
Om man klickar på inlägget som postades kl 09. Om hawaii. (Det är fortfarande mycket billigare än Sverige.. Så om du har råd att bo här, så har du definitivt råd att bo där...) Då kommer jag inte åt eller ser inlägget. Vet inte hur det är med er andra. Eller om det är en bugg.
Testa att rensa cache/cookies. Det är väl också möjligt att ett problem uppstått mellan Flashback och Travelforum, men det verkar som sagt fungera för mig.
Senast redigerad av Ett Hund 2014-07-26 kl. 15:23.
EDIT:
Nu funkade det helt plötsligt när jag svarade och sånt från din länk. Måste vart nån delay eller någonting. Men nu verkar det fungera igen. Kan se inlägget normalt. Thnx.
Senast redigerad av [complex] 2014-07-26 kl. 16:14.
frustrerad. Loggas ut i tid och otid. irriterande när man skriver ett inlägg, ska förhandsgranska så ser man att man blivit urloggad. måste backa copiera, logga in igen etc. Ibland loggas jag bara ut bara jag väljer ett forum, eller som nu när jag gick in på denna tråden, var tvungen att hitta hit igen.
vet ej om det är bugg eller fel på min sida. Om inte en bugg, så är jag tacksam för lösning på problem.
frustrerad. Loggas ut i tid och otid. irriterande när man skriver ett inlägg, ska förhandsgranska så ser man att man blivit urloggad. måste backa copiera, logga in igen etc. Ibland loggas jag bara ut bara jag väljer ett forum, eller som nu när jag gick in på denna tråden, var tvungen att hitta hit igen.
vet ej om det är bugg eller fel på min sida. Om inte en bugg, så är jag tacksam för lösning på problem.
Citat:
Ursprungligen postat av xituno
Tillåter du cookies och har du något tillägg i din webbläsare som tar bort cookies?
Förutom cookies så ska även rutan "Kom ihåg mig" bockas i vid inloggning annars åker man ut efter ett tag.