Citat:
Ursprungligen postat av
t.berggren
Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva detta, uppskattas verkligen! Men detta är då alltså vid känningar, om jag inte får några så kör jag på utan aromasin osv? Men aromasin tar jag i vilket fall med PCT? Har jag förståt det hela rätt?
Mvh
Ja alltså du får helt välja själv hur du vill göra, vissa gillar att köra på "Jag börjar inte knapra massor med grejer om jag inte absolut måste", medans jag själv mer är den typen som kör "Jag gillar att ta i förebyggande syfte", så jag själv skulle nog ha lagt mig på 12,5mg/ed steady efter första sticket.
Självklart tar det tid för just enanthate att börja verka och för just enzymerna att börja spela allan i kroppen, men man kan aldrig vara för säker.
Så jag tycker du bestämmer själv, känner du för att vänta tills du börjar känna puffy nipples eller lite itchy så får du gärna göra det, eller så kör du på safe!
/MvH
Edit: Ifall du väljer att köra på "safe mode" och börja ta Aromasin sedan första sticket så får du hålla ett vakande öga på just östrogenet, det man vill få ut är ett stabilt läge såklart. Men börjar du då upptäcka att när du drar av en squat att du just blir lite stelare än vanligt så kan du behöva komma att ändra om dosering, inget drastiskt som bör hända vid 12,5mg/ed dock!