2014-07-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyripper101
Sedan kan det ju även vara så att DU reagerar sämre på 12,5mg/ed än t.ex. 20mg/25mg. Det finns indvider som reagerat som så, därför kan jag som sagt inte spika i sten åt dig. Men det jag kan göra däremot är att rekommendera detta läkemedel om du nu skulle råka ut för ledsmärta under perioder i kuren.

Läkemedlet: http://www.fass.se/LIF/product?docType=&specId=&userType=&nplId=200209200 00182&

Jag tycker att det är viktigt att man har en snabb överblick och bild över vad som spelar roll i PCT och "on cycle treatment", så att man är beredd på olika förhinder. Alltså, känner du av ledtorrhet, vek stake eller liknande så är det alltså läge att justera Aromasin, samma sak gäller om du får itchy nipples såklart. /MvH

Ska tänka på det!

Tack för tipset då kan man ju fixa lite av det också om det krävs!

Mvh
Citera
2014-07-09, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av t.berggren
Ska tänka på det!

Tack för tipset då kan man ju fixa lite av det också om det krävs!

Mvh

Får du inte tag i den där kan du köpa i hästbutiken.
Citera
2014-07-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Får du inte tag i den där kan du köpa i hästbutiken.
Jo sambon har det till sina sa hon
Citera
2014-07-10, 04:15
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva detta, uppskattas verkligen! Men detta är då alltså vid känningar, om jag inte får några så kör jag på utan aromasin osv? Men aromasin tar jag i vilket fall med PCT? Har jag förståt det hela rätt?

Mvh

Ja alltså du får helt välja själv hur du vill göra, vissa gillar att köra på "Jag börjar inte knapra massor med grejer om jag inte absolut måste", medans jag själv mer är den typen som kör "Jag gillar att ta i förebyggande syfte", så jag själv skulle nog ha lagt mig på 12,5mg/ed steady efter första sticket.

Självklart tar det tid för just enanthate att börja verka och för just enzymerna att börja spela allan i kroppen, men man kan aldrig vara för säker.
Så jag tycker du bestämmer själv, känner du för att vänta tills du börjar känna puffy nipples eller lite itchy så får du gärna göra det, eller så kör du på safe!

/MvH

Edit: Ifall du väljer att köra på "safe mode" och börja ta Aromasin sedan första sticket så får du hålla ett vakande öga på just östrogenet, det man vill få ut är ett stabilt läge såklart. Men börjar du då upptäcka att när du drar av en squat att du just blir lite stelare än vanligt så kan du behöva komma att ändra om dosering, inget drastiskt som bör hända vid 12,5mg/ed dock!
Senast redigerad av Skyripper101 2014-07-10 kl. 04:25.
Citera
2014-07-10, 13:02
Medlem
Citat:
Ja alltså du får helt välja själv hur du vill göra, vissa gillar att köra på "Jag börjar inte knapra massor med grejer om jag inte absolut måste", medans jag själv mer är den typen som kör "Jag gillar att ta i förebyggande syfte", så jag själv skulle nog ha lagt mig på 12,5mg/ed steady efter första sticket.

Självklart tar det tid för just enanthate att börja verka och för just enzymerna att börja spela allan i kroppen, men man kan aldrig vara för säker.
Så jag tycker du bestämmer själv, känner du för att vänta tills du börjar känna puffy nipples eller lite itchy så får du gärna göra det, eller så kör du på safe!

/MvH

Edit: Ifall du väljer att köra på "safe mode" och börja ta Aromasin sedan första sticket så får du hålla ett vakande öga på just östrogenet, det man vill få ut är ett stabilt läge såklart. Men börjar du då upptäcka att när du drar av en squat att du just blir lite stelare än vanligt så kan du behöva komma att ändra om dosering, inget drastiskt som bör hända vid 12,5mg/ed dock!

Okej men har dock redan stuckit två stick redan men det kanske inte spelar någon större roll?
Då kör jag ett igenom PCT också?

Tänkte fråga om du vet någon som har aromasin i lager? Isf kan du ju pma mig så galnemannen inte har något hemma tyvärr.

Mvh
Citera
2014-07-10, 14:05
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Okej men har dock redan stuckit två stick redan men det kanske inte spelar någon större roll?
Då kör jag ett igenom PCT också?

Tänkte fråga om du vet någon som har aromasin i lager? Isf kan du ju pma mig så galnemannen inte har något hemma tyvärr.

Mvh

Haha satt faktiskt och väntade på den frågan, visste att den skulle komma! Absolut, jag skickar PM på ett ställe som jag själv brukar gå till, och det är minst sagt känt bland brukarna både här och på andra forum.

Nejdå det är nog ingen fara, så länge du känner dig hel och fräsch utan några biverkningar gällande överflöde av östrogen så går det bra. Dock, vad du än gör... Gå INTE runt och kläm på dina nipples, det har bevisats göra det hela med gynekomastri VÄRRE, än om man ger fan i det haha.

/MvH
Citera
2014-07-10, 23:28
Medlem
Citat:
Haha satt faktiskt och väntade på den frågan, visste att den skulle komma! Absolut, jag skickar PM på ett ställe som jag själv brukar gå till, och det är minst sagt känt bland brukarna både här och på andra forum.

Nejdå det är nog ingen fara, så länge du känner dig hel och fräsch utan några biverkningar gällande överflöde av östrogen så går det bra. Dock, vad du än gör... Gå INTE runt och kläm på dina nipples, det har bevisats göra det hela med gynekomastri VÄRRE, än om man ger fan i det haha.

/MvH
Haha jo det verkar vara riktigt svårt att få tag på tyvärr

Kanon, då får jag sikta in mig på de!
Nej tackar för det hade en kompis som gick runt konstant och klämde osv på brösten.

Mvh
Citera
2014-07-10, 23:42
Bannlyst
Ser bra ut, kommer följas
Citera
2014-07-13, 16:32
Medlem
Ber om ursäkt för sålig uppdatering dom semaste dagarna då jag har haft fullt upp med arbete och träning så har inte riktigt hunnit mig till att uppdatera tyvärr.

Igår så satte jag tredje sticket vilket gick bara bra! Har tränat som vanligt och måste medge att det känns riktigt skönt! Svettas som en gris men de får man ta, vet ej om de hör ihop med testot eller om de bara är ett sammanträffande.

Inte kännt av några biverkningar riktigt ännu, fått hjärtklappningar en gång men de kan ju vara en tillfällighet bara

Utöver detta så flyter allt på bra, idag blir det att laga en massa mat och köra ett hams och mark pass

Kul att de finna folk som följer och är intresserad av denna kur rapport!

Hane allesammans!

Mvh
Citera
2014-07-14, 22:49
Medlem
Ä.nu en dag avverkad! Har haft relativt mycket attgöra på jobbet men hann ändå med all träning och kost precis som det ska göras!

För övrigt så har jag inte känmt av mågot.ännu, hade intr räknat med det heller dock.

Lite vikt har jag lagt på mig men.de är antagligen bara vätska

Förövrigt så är allt lugnt!

Hane alla!

Mvh
Citera
2014-07-16, 21:36
Medlem
Sådär, då var ännu en dag avklarad, blev brödt och vad pass idag som gick riktigt bra! Allt flyttar på relativt lugnt, lite trött om dagarna dock.

Aromasin är beställt och på hemgång inom kort!

Imorgon blir det stick 4, har inte så mycket mer att tillägga utöver de

Hane bra allesammans!

Mvh
Citera
2014-07-17, 01:06
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Sådär, då var ännu en dag avklarad, blev brödt och vad pass idag som gick riktigt bra! Allt flyttar på relativt lugnt, lite trött om dagarna dock.

Aromasin är beställt och på hemgång inom kort!

Imorgon blir det stick 4, har inte så mycket mer att tillägga utöver de

Hane bra allesammans!

Mvh

Grymt att min källa visade sig vara till nytta, så du drog av 100 tabs alltså? Klokt val, samt KLOKT val att lägga lite extra för en prisvärd AI! /MvH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in