Citat:
Ursprungligen postat av
Reglementet
Är det asperger hon sägs ha? Jag vet inte, men jag kan faktiskt se att hon skulle kunna ha det. Hon verkar totalt sågad när det kommer till det sociala.
En annan sak är att hon verkar skjuta upp väldigt mycket, strunta i att göra saker. Det är tydligen typiskt för flickor som har asperger. Det står i papperen jag fick när jag fick diagnos. Hon kanske läst dem med iofs och fejkar.
Man behöver ju inte ha Asperger bara för att man har problem med prokrastinering.
När Berny beskrev en aspekt av sin påstådda Asperger gällande det här med att blodet glittrade så förklarade hon att hon menade bokstavligt talat ("jag har asperger och menar allting bokstavligt talat") att blodet "glittrade", sen tog hon som exempel att blod "glittrar" mot solljus typ. Men när fan har hon någonsin suttit ute i solen och skurit sig?
Hon har fått mycket kritik över romantiserandet och jag blir inte förvånad om hon ville kunna skylla på sin påstådda Asperger i efterand. + att hon aldrig pratat om Asperger fören hon fick diagnosen av Bengt. Hon bor i sin LSS lgh tack vare diagnosen så det är klart hon måste försöka påskina att hon har Asperger, men jag tvivlar på att det är det hon har.
Hon har erkänt för Sinfon att Schizofrenin var fejkad och sen i efterhand påstår hon att det var "ekon" från sin DID. Jag tror att både Asperger och ADHDn är fejkade och konstruerade diagnoser. ADHDn kan lika gärna förklaras bort med droger.
Borderline som hon i början fick var fan ingen feldiagnostisering. Möjligt annars att hon har histrionisk personlighetsstörning.