2014-04-24, 23:42
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Kravla tillbaka in under den sten på familjeliv.se du kom ifrån om det sticker så i ögat på dig att folk är lite bittra, arga, frustrerade, mänskligt motsägelsefulla och hårdhänta ibland. Uppenbarligen har du läst sinfons deltagande i tråden som Fan läser Bibeln och att sätta kikarsiktet på just henne i det träsk av hat och missunnsamhet som Flashbacktrådar om offentliga personer tenderar vara är bara korkat.

Back to topic, kan någon vänlig själ länka till Bernys inlägg rörande upprättandet av nån sorts kontrakt på att lämna ifrån sig Theus om hon tar ett nytt återfall vore jag en glad galosch. Låt kryphålsdansernas okrönta drottning valsa hälarna blodiga.

Det jag hittade just nu

Citat:
Idag är jag så frisk att jag klarat att gå en längre morgonrunda med Theus, duschat (herre vad det behövdes), bokat tvättid till imorgon och sminkat mig samt ska ha möte med personalen om rutiner, stöd och lämnat nummer till Theus uppfödare om jag faller igen.

... och då drar jag slutsatsen att uppfödaren hade theus under de här dagarna?

Länk: http://www.nattstad.se/bernyblue/fem-dagar-utan-heroin-12375273
Citera
2014-04-25, 00:09
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Back to topic, kan någon vänlig själ länka till Bernys inlägg rörande upprättandet av nån sorts kontrakt på att lämna ifrån sig Theus om hon tar ett nytt återfall vore jag en glad galosch. Låt kryphålsdansernas okrönta drottning valsa hälarna blodiga.

Inte från bloggen, men: (FB) Skvaller om Berny Pålsson?
Citera
2014-04-25, 00:12
Medlem
God kväll!

Jag har aldrig tidigare hört talas om denna kvinnan förrän jag såg denna tråd och googlade på henne.
Måste fråga en sak, hon ser väl jävligt mycket slitnare ut nu än vad hon gjorde tidigare? Tittade lite på hennes dokumentär och där såg hon ju inte så farlig ut ...
Citera
2014-04-25, 00:16
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deal27
God kväll!

Jag har aldrig tidigare hört talas om denna kvinnan förrän jag såg denna tråd och googlade på henne.
Måste fråga en sak, hon ser väl jävligt mycket slitnare ut nu än vad hon gjorde tidigare? Tittade lite på hennes dokumentär och där såg hon ju inte så farlig ut ...

Läs lite längre bak i tråden, heroin och fejkade sjukdomar kan göra underverk med de flesta.
Citera
2014-04-25, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Läs lite längre bak i tråden, heroin och fejkade sjukdomar kan göra underverk med de flesta.

Ja, helt sjukt vad illa de verkar gått för henne! Utan att överdriva så var jag helt övertygad om att det var en förståndshandikappad från typ Glada Hudik som ni satt och skrev om efter jag enbart sett de första bilderna som kom upp på Google.
Citera
2014-04-25, 00:38
Medlem
Kardnialvokals avatar
Tänker maila uppfödaren och informera henne om vad som pågår. Någon som PMa mig vad uppfödarens kennel hette? Har tyvärr inte kvar det mailet.
Citera
2014-04-25, 01:13
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deal27
Ja, helt sjukt vad illa de verkar gått för henne! Utan att överdriva så var jag helt övertygad om att det var en förståndshandikappad från typ Glada Hudik som ni satt och skrev om efter jag enbart sett de första bilderna som kom upp på Google.

Lol! Hur kom du in på henne bara sådär?
Såg bilderna nu, alla blir vi inte skitsnygga jämt. I det här fallet kanske det finns mer... Osmickrande bilder än smickrande.
Citera
2014-04-25, 01:24
Medlem
Hittade en artikel, som när man efter att ha läst hennes brev till Sinfon, blir rätt komisk.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article10491391.ab
Citera
2014-04-25, 01:38
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Tänker maila uppfödaren och informera henne om vad som pågår. Någon som PMa mig vad uppfödarens kennel hette? Har tyvärr inte kvar det mailet.

Kan du eller någon kontakta länsstyrelsen igen och länka hennes blogg så dom får se svart på vitt att Berny har återfall titt som tätt som gör att hon inte kan ta hand om Theus? Snälla kan hon en gång för alla få djurförbud?? Vågar inte lita på att hon inte skaffar en efterträdare. Vi vet alla hur det gick med katterna och Milo blev tydligen avlivad pga han var så traumatiserad, nu gör hon samma sak med Theus, enda skillnaden är att hon inte är hemlös. Ansvarslös är hon dock fortfarande och har återfall så ofta att det knappt kan kallas återfall (hur länge var hon "ren" denna gång? inte mer än 1-2 månader?). Det är uppenbart att hon inte ska ha hand om djur men bara för att man inte slår eller svälter sina djur så får man ha kvar dem ändå oavsett hur uppenbart det är hur dålig miljö det är för djuret/djuren. Berny vet själv vilken dålig matte hon är hon är bara för ego och för bekväm för att göra något åt det.
Citera
2014-04-25, 01:44
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Hittade en artikel, som när man efter att ha läst hennes brev till Sinfon, blir rätt komisk.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article10491391.ab

Jag gillade stycket där B menade på att medicin ska kombineras med terapi för att hjälpa de psykiskt sjuka att bli friska.
Minsann.
Citera
2014-04-25, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Lol! Hur kom du in på henne bara sådär?
Såg bilderna nu, alla blir vi inte skitsnygga jämt. I det här fallet kanske det finns mer... Osmickrande bilder än smickrande.

Nja, jag har varit inne på denna "skvaller" sidan några gånger och hennes tråd har oftast legat på topp och många som kommenterat. Så klart jag undrade what all the fuss was about liksom!

Men vad är de för påhittad sjukdom det pratas om? Har hon någon talang eller?
Citera
2014-04-25, 02:32
Medlem
Blev Milo avlivad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här