Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Once a blue always a blue scousern blir kapten i United. Lite komiskt

Du tycker inte att det är ett dugg komiskt. Du försöker bara säga "kolla på United som har en Evertonsupporter som lagkapten, annat är det med Liverpool!" Inget att skämmas över att ha den åsikten, men det är det du vill säga med ditt inlägg som egentligen är helt onödigt i den här tråden.
Ian Ladyman säger att United vill ha Di Maria men att klubben inte har inte allt för stora förhoppningar om att ro hem affären. Frågan är vad som händer där, PSG verkar ju ha gett upp helt, eller? Hur ser klubben Real Madrid eller kanske främst Perez på att ha honom kvar? Är det ens hållbart att låta så stora stjärnor nöta bänk?
I övrigt verkar det som att Rojo kan bli Uniteds tredje nyförvärv. Jag vet inte mycket om honom förutom det jag såg i VM. Tyckte han var okejish där men han imponerade inte på mig. Tor-Kristian Karlsen (norrman med massvis med meriter inom scouting) ser dock annorlunda på det:
Tor-Kristian Karlsen @karlsentk · 15 tim
Do absolutely see the sense in Man Utd moving for Marcos Rojo: athletic, good size, mobile, intelligent, left footed, ideal for a back 3