Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Med de fakta vi har:
- VB var fortfarande förälskad i MB
- VB har på flera ställen i SMS-konversationen klart uttryckt att hon bara vill ha KJ som vän och har inte heller reagerat på små inviter/flirtar från KJ som kommer på några ställen
- Spår av sexuella aktiviteter saknades på kroppen
- Det är bara den dömde mördaren (som har all anledning att ljuga) som hävdar att sex förekommit
... så tycker jag ändå att det är betydligt mer troligt att det inte förekommit sexuell aktivitet mellan dem än att det har gjort det. En eventuell övernattning i januari ändrar inte på den bedömningen.
Visst, hon var förälskad i MB. Det i sig hindrade henne inte från att ha sex med andra. Vilket hon enligt vittnesuppgifter, sms och facebookkonversationer, också haft.
I ett av de sms hon skickade KJ nämner hon att hon "vill ha mer." Kan tyvärr inte hitta igen texten nu. I sammanhanget låter det uppenbart att hon syftar på deras senaste möte.
Även kompisar till KJ har utifrån hans kommentarer fått uppfattningen att de har haft någon form av sexuell relation.
Att hon inte reagerar på inviter kan kanske bero på frånvaro av förälskelsekänslor?
Att spår saknades på kroppen finner jag också märkligt. Det jag kan tänka mig är att hon kan ha tvättat sig i samband med toalettbesöken och därigenom avlägsnat DNA-spår? Fast den delen kan bara experter på området veta något om.
Sen det där med vänner...Tjejer och killar, kvinnor och män har en tendens att, efter en tids umgänge, trilla ner mellan lakanen.