2014-05-20, 22:01
Medlem
Lagstifta mot alla som inte tycker som jag ....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article18918833.ab

Citat:
– Man behöver inte visa rumpor när man säljer bilar, säger Veronica Palm (S).

Veronica Palm är ingen äkta sosse. Hon är en förklädd (V) i (S) kläder.
Citera
2014-05-20, 22:07
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
Veronica Palm är ingen äkta sosse. Hon är en förklädd (V) i (S) kläder.

Hon är en vilseledd genus-sosse, det var ju hon som lät sig fotograferas i hijab också som "stöd för kvinnofrihet". En idiot helt enkelt.

Inget att bry sig om, hon har kommit upp sig i Stockholms lokalpolitik, men steget från Kungsholmen över broarna till Gamla stan är kortare än steget från stadshuset till rikspolitiken. Hon har gjort bort sig redan, i samma anda som Anna Ardin.
Citera
2014-08-11, 19:08
Medlem
Veronica Palm fick enligt denna lista 0.4 poäng på högskoleprovet.

Att hon inte var den vassaste kniven i lådan anade man väl sedan innan, och detta bekräftar mina misstankar; hon är helt enkelt riktigt korkad och ointelligent, vilket jag tror till stor del förklarar alla tokigheter hon spyr ur sig på Twitter.
Citera
2014-08-11, 19:28
Medlem
LeifD2s avatar
Veronica Palm är en av mina favoritsossar. Precis sådana damer jag gillar; Ser bra ut och tom i bollen. Bara ett par rejäla silikontuttar som fattas, så är hon perfekt.
Citera
2014-08-11, 19:54
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Veronica Palm är en av mina favoritsossar. Precis sådana damer jag gillar; Ser bra ut och tom i bollen. Bara ett par rejäla silikontuttar som fattas, så är hon perfekt.

Det värsta med din favoritsosse är hon kan vara minister om två månader. Ska Svetsaren bilda regeringen tvingas han kasta in yngre sossekvinnor och där är konkurrensen inte mördande. Risken med Palm i en regering är skrämmande möjlig
Citera
2014-08-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Det värsta med din favoritsosse är hon kan vara minister om två månader. Ska Svetsaren bilda regeringen tvingas han kasta in yngre sossekvinnor och där är konkurrensen inte mördande. Risken med Palm i en regering är skrämmande möjlig

Hon verkar dock blivit kraftigt marginaliserad internt efter fadäsen med Omar Mustafa. Sedan var hon mest en intern favorit hos Mona Sahlin och hennes krets. Under svetsaren verkar hon i alls ha samma förtroende.
Citera
2014-08-11, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Ähh, den finns alltid någon lömsk flicksåsse att trolla fram ur bakfickan och som du säger konkurrensen är inte hård så det Löfven kan och bör göra är bara att gå på utseende, det finns söta såsseflickor oxå en bad mig faktiskt dra åt helvete härom dagen, henne kan Löfven gott ta
Citera
2014-08-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2

Jag är benägen att hålla med om att hon - likt Åsa Linderborg - är klart MILF-aktig, det ska man inte sticka under stol med.
Citera
2014-08-11, 21:19
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
...det finns söta såsseflickor oxå en bad mig faktiskt dra åt helvete härom dagen, henne kan Löfven gott ta

Det håller jag med dig om
Citera
2014-10-04, 11:34
Medlem
Dongelidongs avatar
Vilken lättnad att Veronica Palm inte fick förtroendet att bli minister. Puh!
Citera
2014-10-04, 14:57
Medlem
brutefishs avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article19643481.ab
"Som väntat fick Veronica Palm en av ordförandeposterna i riksdagens utskott."

hon ger inte direkt ett proffsigt intryck.
Citera
2014-10-04, 15:42
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article19643481.ab
"Som väntat fick Veronica Palm en av ordförandeposterna i riksdagens utskott."

hon ger inte direkt ett proffsigt intryck.

Det är väl för att hon är sur på Löfven för att hon inte fick nån ministerpost medan en del "nykomlingar" fick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in