Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Tyvärr. Vass har sagt att de inte kommer måtta för semi-bespoke under trunken, förutom det som eventuellt behöver modifieras vid en MTO-beställning (viss modifiering av lästen kan nämligen göras inom ramen för en "vanlig" MTO), oavsett om personen i fråga vill lägga en beställning eller ej. Du får planera in en eller ett par resor till Budapest istället!
Edit: jag ska själv troligen åka till Budapest i ett liknande ärende i höst - så om du vill ha ett trevligt (??) sällskap kan du ju hojta till!
Jag förstår. Tack för svar!
En resa till Budapest blir nog inte aktuell i det närmaste, då jag både åter ska sätta mig i skolbänken och dessutom planerar att åka till Wien samma höst. Budapest och skoinköp tar nog knäcken på mången god studentekonomi

Men tack för erbjudandet, skulle vara riktigt trevligt att göra samordnade resor iGents emellan, SF-style.
Tack för svar även från AlisterG, det kanske räcker med att prova storlekar i varje läst så man vet. Vill minnas att jag hos A.Marchesan, som har en liten kollektion Vass, provade ut F-lästen och har för mig att åttan satt perfekt, vilket är min storlek även i övrigt.