2014-08-09, 15:57
Medlem
dauits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Bokat in mig 20 september i Stockholm, men inser att jag inte har skor snygga nog, så stockholm vart ska man kolla skor för max 2500, men helst lite billigare. Tänkte lite mer lediga skor, snygga brouges alternativt munkskor.

Munkskor kanske är bättre då de funkar att använda till kostym ? då jag tar studenten så vill jag inte lägga en förmögenhet på skor under hösten.
Super Trunk show går av stapeln den helgen
Citera
2014-08-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dauit
Super Trunk show går av stapeln den helgen
Det var det jag syftade på
Citera
2014-08-09, 20:39
Medlem
Mr.Kekes avatar
Citat:

Varför inte gå dit i sneakers? Alla är inte skitnödiga skobögar som kommer fnysa åt ditt skoval
Citera
2014-08-09, 20:48
Medlem
AlisterGs avatar
Citat:
Bokat in mig 20 september i Stockholm, men inser att jag inte har skor snygga nog, så stockholm vart ska man kolla skor för max 2500, men helst lite billigare. Tänkte lite mer lediga skor, snygga brouges alternativt munkskor.

Munkskor kanske är bättre då de funkar att använda till kostym ? då jag tar studenten så vill jag inte lägga en förmögenhet på skor under hösten.

Trevligt att du kommer på trunken! Du behöver inte känna att du måste köpa nya skor bara för den här tillställningen, köp nya skor om du vill ha det. Som Mr Keke säger, kom i sneakers annars, och köp/beställ ett par Meermin på eventet exempelvis, om du hittar nåt som passar och du gillar dem.
Citera
2014-08-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlisterG
Trevligt att du kommer på trunken! Du behöver inte känna att du måste köpa nya skor bara för den här tillställningen, köp nya skor om du vill ha det. Som Mr Keke säger, kom i sneakers annars, och köp/beställ ett par Meermin på eventet exempelvis, om du hittar nåt som passar och du gillar dem.
Blir riktigt trevligt!

Det är väl lite slå två flugor i samma smäll, dels så är jag intresserad utav nya skor samtidigt som kan ju vara kul att ha några man kan vara riktigt nöjd med.

Vädret får avgöra!
Citera
2014-08-09, 21:18
Medlem
Vingummis avatar
Det angående Super Trunk Show hade helt undgått mig, blir till att göra det datumet ledigt i kalendern och släpa med sig rivjärnet. Kul att Meermin kommer också, finns nog risk för att det blir ett och annat köp.

Vi syns där!
Citera
2014-08-09, 21:52
Medlem
Rippless avatar
Kan någon som har ett par Loake 1880 Badminton posta en bild på dem så jag får se hur de ser ut i verkligheten? Kommer nog bli ett par i höst men ingen aning om hur de ser ut på foten.
Citera
2014-08-09, 21:59
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Meermin, köper folk verkligen fortfarande skor från dem? Trodde det var en sån där crazy grej man provar på en gång, typ käka ett helt paket muskot, för att sedan aldrig kommer på tanken att göra igen.
Citera
2014-08-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Meermin, köper folk verkligen fortfarande skor från dem? Trodde det var en sån där crazy grej man provar på en gång, typ käka ett helt paket muskot, för att sedan aldrig kommer på tanken att göra igen.
Hur tänker du ?
Citera
2014-08-09, 23:06
Medlem
Citat:

Hahaha, skön beskrivning. Själv har jag aldrig provat Meermin så jag kan tyvärr inte yttra mig men lite sugen är jag på att åka till trunken och känna på dom. Är nog bara Meermin som kan passa i min prisklass där tyvärr, heh.
Citera
2014-08-10, 00:03
Medlem
Vingummis avatar
Citat:
Alla lovprisar ju dem som bara helvete på diverse medier, inte minst på styleforum. Köpte ett par efter jag läst en del, burit dem ~15 gånger ungefär som fylleskor. Lädret är väl helt okej, gummisulan (ej äkta dainite) är skräp. De har dock erbjudit sig att sula om min sko gratis när sulan är slut på grund av slitaget.

Kan tilläggas att det hade varit mer bekvämt att gå in ett par träskor.
Senast redigerad av Vingummi 2014-08-10 kl. 00:05.
Citera
2014-08-10, 11:11
Medlem
dauits avatar
Citat:
Du ursäkta mig, hade druckit alltför mycket igår...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in