Citat:
Ursprungligen postat av
mollydexter
Ja men varför inte låta alla få medborgarlön och låta bli att jobba överhuvudtaget? Det är väl något parti som vill det, tror det är F! till och med. Tänker du rösta på F! då?
Vi kan prata om det strax, först kan du väl svara på min fråga...
Varför ska man få tacka nej till yrket porrskådis och få bidrag, men inte till yrket prostituerad?
Är det inte lättast att man får tacka nej till båda dessa yrken och ändå få bidrag?