Citat:
Ursprungligen postat av
zemixon
KJ har alibi för tiden då utplaceringen av kroppsdelarna ägde rum.
KJs bil har även varit OLÅST och ANVÄNTS AV ANDRA.
Någon sökte på KJs regnr,,..
Nej han har inte alibi, det är bara ett önsketänkande från en del. Ingen vet med säkerhet när detta skett.
Att bilen har varit olåst är inget faktum det heller, KJ påstår detta vilket låg i hans intresse eftersom bilen är mycket viktig del i bevisningen mot honom. Han kanske ljuger om detta också (troligt eftersom "alla" låser bilen speciellt i ett lägenhetsområde).
Finns belägg för att bilen har använts av andra utan KJ's vetskap?
Att någon sökte på hans reg.nummer har troligtvis en annan förklaring (än vad du tänker dig), tex. att någon sett bilen på en plats eller vid en tidpunkt som någon random person velat kolla upp.