2014-08-08, 18:45
Medlem
Crille-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Nja, det påstås väl snarare att man skulle vara beredda att släppa honom klart billigare än så - i synnerhet om man kan betala hela rasket i ett svep.

De gick väl ut med att de skulle släppa honom för £30m?
Senast redigerad av Crille-boy 2014-08-08 kl. 18:46. Anledning: La till ett frågetecken
2014-08-08, 20:15
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Glom inte Torres och Drogba.
Jo Torres kan man hjärtligt glömma
2014-08-08, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hoppas. Fan vad jag hade grinat om Arsenal även landar William Carvalho.

Då får du ju nästan ta och bli Gooner
2014-08-08, 22:43
Medlem
Axezzs avatar
Deandre Yedlin till Spurs.
Fraser Forster till Southampton.
2014-08-08, 23:33
Medlem
Årets kap:

Sälja Mathieu för €20m och köpa Mustafi för €8m.

€12m över och en bättre spelare
2014-08-09, 02:57
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Intala du dig det. Sanningen är väl att du är så stendum att du på riktigt tror att Vlaar varit bra i Villa och skulle gå rakt in i United. Skäms på riktigt när jag läser det. Hånad under säsongen, vilket till exempel spruttis nämnt här nyss. Usel försvarare. Det som är skönt när man möter Villa, man vet att de har dåliga mittbackar som till slut kommer ge bort några mål.

Utan Vlaar hade man haft äkta Birmingham-derbyn den här säsongen. Men det är klart, om du och spruttis tycker annorlunda så måste det såklart vara så. Du som var först med Vermaelen till United verkar ju vara ett riktigt facit här. Järnkoll. Usla Vlaar, alltså? Jodå.

Jag har alltså inte skrivit att Vlaar är en världsback. Skrev det jag upprepade ovan och att under rådande omständigheter hade han tagit en ordinarie tröja i Man U. Så är det.
2014-08-09, 03:43
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Utan Vlaar hade man haft äkta Birmingham-derbyn den här säsongen. Men det är klart, om du och spruttis tycker annorlunda så måste det såklart vara så. Du som var först med Vermaelen till United verkar ju vara ett riktigt facit här. Järnkoll. Usla Vlaar, alltså? Jodå.

Jag har alltså inte skrivit att Vlaar är en världsback. Skrev det jag upprepade ovan och att under rådande omständigheter hade han tagit en ordinarie tröja i Man U. Så är det.
Kanske inte men däremot att han vore en väldigt bra värvning för United vilket det absolut inte är om de nu inte siktar på en nya sjunde plats.
2014-08-09, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller

Först med Vermaelen? Jag rapporterade om att United är ett av lagen som lagt ett bud på Vermaelen, vilket Wenger bekräftade. Sedan att Wenger hellre sålde till Barcelona är en annan sak.

Nej, han hade inte tagit en ordinarie tröja i United. Konstigt att du inte fått mer hånskratt av folk här för det uttalandet, men de orkar väl inte bry sig om ett troll som tror att Vlaar är en stjärna när sanningen snarare är att Vlaar är en säkerhetsrisk som Aston Villa inte har några problem att släppa för en struntsumma.
2014-08-09, 12:07
Medlem
Aly Cissokho klar för Aston Villa. Det kan inte varit tiden i Liverpool de imponerades av.

http://www.avfc.co.uk/page/TV/InterviewsDetail/0,,10265~4061620,00.html
2014-08-09, 12:08
Medlem
Fredddaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Aly Cissokho klar för Aston Villa. Det kan inte varit tiden i Liverpool de imponerades av.

http://www.avfc.co.uk/page/TV/InterviewsDetail/0,,10265~4061620,00.html

Aston Villa tar ju spelarna som inget annat lag vill ha, så dem jobbar ;-)
2014-08-09, 12:09
Medlem
Enligt Daily Mail så har Mangala klarat läkarundersökning (för länge sedan) och äntligen är riktigt riktigt nära för vårt vackra Manchester City. Verkar vara ett pris lite över 300 millar. Känns riskabelt att spela med två stycken mittbackar som älskar att bryta högt upp i plan. Kompany hade nog trivts bättre med en mittback som hellre faller tillbaks än går upp? Spännande iallafall med en så ung och så (i alla fall i Porto) dominerande mittback som ju är ett monster! Chelsea enda hotet i år om inte LVG och hans United får in en Vidal eller något och seglar på utan något CL. SPÄNNANDE!
Senast redigerad av BlueMoonRising 2014-08-09 kl. 12:12.
2014-08-09, 12:28
Medlem
SenfBaums avatar
Thomas Vermaelen vill ha bekräftelse på att han får spela i Barcelona innan han går med på att gå dit.

Manchester United har fått en deadline på fredag om de nu vill lägga ett bud på Juan Cuadrado.

Atletico Madrid har kontaktat Tottenham över ett lån för Roberto Soldado.

Southampton har kommit överens om en affär för den rumänske försvararen Florin Gardos från Steaua Bukarest.

Christian Atsus lån från Chelsea till Everton kommer gå igenom inom de närmsta dagarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in