2014-08-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Kan man läsa någonstans, att han omfattar dessa ståndpunkter? Eller har du hört honom säga det IRL eller i ngt program?

● man är främlingsfientlig så fort man kritiserar invandringen

● man är främlingsfientlig [om man] på något sätt ger uttryck för att invandringen kostar pengar

● det finns en kollektiv rasistisk skuld över svenska folket som gör att vi måste ta emot invandrare.
Se (hör) min länk ovan.
Citera
2014-08-08, 22:29
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Kan man läsa någonstans, att han omfattar dessa ståndpunkter? Eller har du hört honom säga det IRL eller i ngt program?

● man är främlingsfientlig så fort man kritiserar invandringen

● man är främlingsfientlig [om man] på något sätt ger uttryck för att invandringen kostar pengar

● det finns en kollektiv rasistisk skuld över svenska folket som gör att vi måste ta emot invandrare.

Du missar det intressantaste, att han tyckte det var hemskt att Åkesson hade de bästa argumenten. Då är man fan inte objektiv någonstans.
Citera
2014-08-08, 22:35
Medlem
Det är en jävla tur att man inte betalar någon tv-avgift eller aldrig har gjort.
Fy fan vilka vidriga små råttor.
Varför kan ingen duktig arab bara gå in där med en bombväst på sig. Sån tur har vi fan aldrig.
Citera
2014-08-08, 22:36
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj

Vad säger razzak om att alla blatta röstar rött för att få bidrag?

Källa på det? Och jag menar SERIÖS källa!!

Och bidrag ges väl även nu, fast vi inte har en röd regering? Och har t.ex SD sagt att de ska ta bort bidragen?
Senast redigerad av pestloppan 2014-08-08 kl. 22:50.
Citera
2014-08-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan

Men kolla hur det såg ut vid valet 2010 och vad det röstades på i områden där våra invandrare bor eller varför inte EU valet nu i år
Man röstar på partier som vill ge bidrag för det är det man lever på.
Citera
2014-08-08, 22:49
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DowtonAbbey
Men kolla hur det såg ut vid valet 2010 och vad det röstades på i områden där våra invandrare bor eller varför inte EU valet nu i år
Man röstar på partier som vill ge bidrag för det är det man lever på.

Var ska jag kolla? Finns det trovärdig statistik att hämta någonstans?

Och finns det något parti som helt vill ta bort bidragen?
Senast redigerad av pestloppan 2014-08-08 kl. 22:51.
Citera
2014-08-08, 23:07
Medlem
Jag är nog inte så rädd. Kollar man historiskt sätt så ökar stödet till SD bara ännu mer efter såna här "riggade" debatter...
Citera
2014-08-08, 23:07
Medlem
Man får inte glömma att många kvinnor och nu även en hel del personer med invandrarbakgrund jobbar inom media och för dem är invandringen inget problem.

De ser det inte genom samma glasögon som många svenska män som får se otroligt mycket män/killar med invandrabakgrund komma i majoritet på allt fler platser såsom nattklubbar, centrala delar i städer, att se många med svenska tjejer och mycket sällan det motsatta.
Därför vill de ha en sd-kritiker som kan bekämpa "rasisterna".
Fy fan, Sverige sjunker allt djupare ner i skiten.
Citera
2014-08-08, 23:11
Medlem
Citat:

Och bidrag ges väl även nu, fast vi inte har en röd regering? Och har t.ex SD sagt att de ska ta bort bidragen?

http://www.val.se/val/ep2014/valnatt...809/index.html

Europaparliamentsvalet 2014. Det finns även riksdagsvalet 2010... Kolla på det

Herrgården (Rosengård, dvs en av de mest invandrartäta området i Sverige)...

Vad tror du de som kommer till Sverige och bosätter sig i dessa områden kommer rösta på? Sossarna har ju importerat röster och köpt dem genom att säga att de ska få mer bidrag varje månad.
Citera
2014-08-08, 23:22
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Kan verkligen Sverige klassas som världens mest demokratiska land när statlig media låter en så partisk person hålla en valdebatt?
Citera
2014-08-09, 00:16
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag gillar verkligen att de valde honom för att han är en "fantastisk person".

Lyteskomik ā la SVT ...
Citera
2014-08-09, 00:17
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Jodå, tidigare S-regeringar har ju varit rätt generösa med bidrag, inte bara till invandrare. Jag upprepar dock: Är det något av våra nuvarande riksdagspartier som tydligt sagt att de vill ta bort eller minska bidragen till invandrare? Med hur mycket i så fall?

Nu vet inte jag, men har inte regeringen varit med och instiftat diverse etableringsbidrag, "retroaktiva barnbidrag" och annat, vilket enbart går till invandrare?

Att dessa partier skulle lobba för något annat än ökade bidrag till denna grupp ser jag som ytterst osannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in