Citat:
Ursprungligen postat av
zero73
Jag angav källorna. Är ganska säker på att det var Q som postade de sekretessade förhören. Även du var inblandad i den diskussionen så jag kan bara konstatera att seniliteten tilltagit.
Är utomlands just nu och har bara tillgång till tråden via mobilen, men jag kan påminna dig så snart jag rest hem från kungadömet.
Ja det är möjligt att jag glömt denna oerhört betydelsefulla detalj. Visa det gärna då när du kommer hem. Den 7:e januari när förhöret postades kommenterade jag det i vart fall inte och eftersom jag antagligen sov vid tillfället (utlandsresa med tidsskillnad) så är det inte otänkbart att jag missat inlägget som kom lite grann bort i dagens övriga händelser, då det meddelades att det skulle bli finkan för Kristoffer.
Du har bara angivet en källa (som Q nu varit vänlig att leta upp och ladda upp på nytt) på ett av dina fyra påståenden. Dessutom har du gjort ett svepande påstående om att det finns ytterligare saker han ljuger om som inte heller är källhänvisat på minsta vis.
Angående det sekretessade förhöret så låter det onekligen som att han försöker spela ner deras relation. Konfronterad med mer uppgifter så medger han att de haft sex några gånger. Det är lite Bill Clinton över det hela när denne försökte slingra sig oralsexet med Monica Lewinsky med att han inte uppfattat detta som att "ha sex". Så vad tillför då detta egentligen? Vi vet redan att han kan ljuga/undanhålla sanning om sexuella eskapader med kvinnor utanför sitt äktenskap. Hur många män tror du genom historien har suttit och ljugit i både förhörsrum och hemma i soffan om sådant? Utan att vara skyldiga till några brott. Det finns ingen här som påstått att Berg skulle vara något 100% pålitligt sanningsvittne, men det gör honom inte med automatik till misstänkt för mordet. Kom detta ihåg: Det finns inte ett skit som konkret pekar mot honom. Det finns bara mer eller mindre vilda fantasier, byggda på en i sig både tveksam och fantasifull "karaktärsanalys" av honom.