2014-08-10, 20:38
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Kanske på landsbyggden. I Järva området kan man knappt undkomma dem.

Någon som vet exakt vart myten ska bo under sin vistelse?

Antaligen på ett finare hotell, när limousinen med Ullenhag ankommer vid 10 på morgonen till ghetton, så hinner polis spärra av område och endast låta de utvalda få komma fram buga och hälsa på herr Ullenhag.

Vem vet, det kanske bli en lite allsång med Ullenhag : Att sjunga "We Shall Overcome" är tradition att sjunga av FP politiker när det besöker ett ghetto.
Citera
2014-08-10, 21:02
Medlem
Desert-eagles avatar
Drullenhag skulle nog inte våga bo bland berikarna. F.ö är det ett mysterium att denna jöns blev en välbetald politiker
Citera
2014-08-11, 00:08
Medlem
PissingContests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Och du borde bli gruppvåldtagen av en svensk man och dennes pedofilvänner, sen få stryk av svensk full hustrumisshandlare och sen sviken av den svenske kvinnan som lurar dig att tro du har stor kuk.
Så att du förstår att etnicitet inte har med kriminalitet att göra. Det är bara lågpannor med små kukar som tror det. Grattis.
Nämen usch!
Om vi vetat att du råkat ut för allt det där hade vi aldrig varit så taskiga mot dig, jag lovar!
Jag hoppas du slipper liknande upplevelser framledes..
Citera
2014-08-11, 00:15
Medlem
Så knullhagen skall dyka upp vid 08:00 och sätta sig på ett kontor och sedan åka vid 17:00?
Vad fan är vitsen med det?
Citera
2014-08-11, 01:11
Medlem
NuSkaViVaraGladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Så knullhagen skall dyka upp vid 08:00 och sätta sig på ett kontor och sedan åka vid 17:00?

I rättvisans namn skall vi väl nämna att någon nytta gör han inte på sitt vanliga kontor heller. Vi ska inte ge Hjällbo skulden för det.
Citera
2014-08-11, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vorki

Lunchen består nog av hämtmat dessutom som någon stackars praktikant får springa och köpa.
Citera
2014-08-11, 07:30
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Det är kanske offtopic men det är något speciellt med Ullenhags röst när han talar. Han går in någon slags falcett eller D-moll eller liknande(någon sångexpert kan rätta mig om jag har fel). Det gör hans floskler ännu mer nersövande. Mångkulturella floskler kan vara nog så påfrestande som de är och få vem som helst att falla i sömn men med den där speciella falcetten som han pratar med blir bedövningen förstärkt.

http://avpixlat.info/2014/08/10/valet-2014-jobbdebatt/

Emempel på debatt. Lyssna på rösten.
Citera
2014-08-11, 07:33
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Sverige är ett av världens rikaste länder och vi ligger på topp 10 inom de flesta områden.
Att Sverige fördelar snett och att pengarna inte når ut i samhället utan man hellre sänker skatterna så att staten inte får in intäkter till välfärden är politiska beslut.

Bland annat kan invandrare få gratis tandvård medans äldre människor som arbetat hela livet får avslag av försäkringskassan.

http://www.exponerat.net/invandrad-tandlakare-tapper-igen-truten-pa-tappas-i-ring-p1-angaende-tandvarden-for-asylanter/
Citera
2014-08-11, 10:57
Medlem
NuSkaViVaraGladas avatar
Citat:
Sverige är ett av världens rikaste länder och vi ligger på topp 10 inom de flesta områden.
Att Sverige fördelar snett och att pengarna inte når ut i samhället utan man hellre sänker skatterna så att staten inte får in intäkter till välfärden är politiska beslut.

Men då får väl Ullenhag säga som det är;
Invandring är dyrt och behöver fler resurser som tas från andra områden.
Inte "600000 går till jobbet varje vecka" (minst en timme iofs)
Tror han hade fått lite mer cred då.
Citera
2014-08-11, 12:19
Medlem
Tror att ni har allihop missförstått Ullentott och hans team. De är inte elakare, dummare eller mera giriga än gemene man.
Jag vet hur sådana folk funkar för jag växte upp i sådana kretsar. Ullentott och hans folk är bara sådana som alltid har varit bäst i klassen och ordförande i elevrådet. Nu förstår de ingenting.
Citera
2014-08-11, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasttallrik
Tror att ni har allihop missförstått Ullentott och hans team. De är inte elakare, dummare eller mera giriga än gemene man.
Jag vet hur sådana folk funkar för jag växte upp i sådana kretsar. Ullentott och hans folk är bara sådana som alltid har varit bäst i klassen och ordförande i elevrådet. Nu förstår de ingenting.

Tvinga dem då att ha sina egna barn i förortsskolorna. Då kommer de att förstå. Man kan även bussa in arabiska barn till innerstadsskolorna. Ullenhag skulle givetvis hellre avgå än att ha ett eget ev barn i en förortsskola.

Bara en pennalist kan tänka. ANDRA skall ha sina barn bland arabernas barn. Inte jag. JAG behöver inte för jag är så gränslöst god så jag behöver inte bevisa någonting. Det finns diagnoser för sådana.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2014-08-11 kl. 12:32.
Citera
2014-08-11, 12:32
Medlem
Sant att de inte vet vem Ullenhag är ute i områdena som han ska integrera. Den viktigaste bossen i Rinkeby har inte en aning om vem Ullentotten är. Så pinsamt.
Dags att packa ihop sina pärmar och dra till AF i September herr Ullenhag. Fas 3 väntar. Eller bli ambassadör i El Salvador.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in