2014-08-07, 18:01
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Ingen har nämnt att Wenger har bekräftat att de fått in bud på Vermaelen, och att han inte kommer att stoppa honom. Ett av dom är från Man Utd, ett av dom sannolikt från Barcelona.
Han säger också att han helst inte säljer till United eller inom PL för den delen. Förståndigt då Vermaelen förmodligen skulle passa väldigt bra till vänster i det mittförsvar Van Gal verkar vilja spela med.
2014-08-07, 19:35
Medlem
Försöksdjurs avatar
Något nytt om Torres, har bara hört rykten om Wolfsburg
2014-08-07, 19:41
Medlem
SenfBaums avatar
Liverpool har bekräftat bud på Falcao, men Falcao har siktet riktat mot Real.

Liverpool drog sig även ur affären pågrund av finansiella komplikationer på lånesumman (£12M) + £10M lön per år (efter skatt)

Såvida inte affären med Real kollapsar, så måste Liverpool fokusera på andra spelare.
2014-08-07, 20:11
Medlem
BarryHeros avatar
Vad i helvete haller Monaco pa med? Trodde de skulle satsa stort och forra aret varvade de in Falcao och James R. Nu redan efter en sasong skeppas de ivag - och Falcao till Liverpool av alla lag?

Obegripligt. Vem kommer vilja ga till Monaco nu nar de bevisligen inte kan halla i sina stjarnor langre an en sasong trots langa kontrakt?
2014-08-07, 20:15
Avstängd
Halloween2s avatar
Om khedira lämnar, nu eller nästa år, brasse gustavo? Läste för någon dag sen någonstans,
2014-08-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad i helvete haller Monaco pa med? Trodde de skulle satsa stort och forra aret varvade de in Falcao och James R. Nu redan efter en sasong skeppas de ivag - och Falcao till Liverpool av alla lag?

Obegripligt. Vem kommer vilja ga till Monaco nu nar de bevisligen inte kan halla i sina stjarnor langre an en sasong trots langa kontrakt?

FFP. Det är ju ganska uppenbart att Monaco inte kommer kunna uppfylla kraven och regelverken.
2014-08-07, 20:41
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
FFP. Det är ju ganska uppenbart att Monaco inte kommer kunna uppfylla kraven och regelverken.

Och hur inspirerande är det att spela inför 5000? Tror Falcao och James förstod ganska snabbt att det var ett misstag att gå till Monaco. Med det publiksnittet de har kommer dom aldrig kunna satsa så stort och klara ffp.
2014-08-07, 20:42
Medlem
viggi98s avatar
Jag har som Chelsea suporter funderat en del på hur de kommer starta (det finns ju en hel del att välja mellan som tränare), men kommit fram till att det är väldigt svårt att veta hur Mou tänker när han tar ut truppen. Det finns ju trotts allt en hel del ? som man gärna gör till ! . Cech eller Courtois? Tror absolut att Courtois kan konkurrera med Cech då han spelar på ett sådant moget sätt.
Ytterbacken så har jag bara kommit fram till att Azi troligtvis kommer spela då han är Mou:s favoritspelare. Men kommer han gå på Ivano eller Luiz? Luiz var en av de anledningarna till varför Atletico gjorde en sådan bra säsong som de gjorde, han var fenomenal. Kommer en av dessa acceptera att nöta bänk eller kommer mou rulla på dessa?
På mittbacken så är et ju ganska klart vilka som startat, men tror ni att Zouma kommer så småning om ta över Terrys plats på mittback?
Sedan så har jag bara en fundering kvar. Hur kommer Mou formelera sitt mittfält?
Kan ni även ge en trolig startelva så vore det najs
2014-08-07, 20:58
Medlem
OG-lovers avatar
Vet inte om det borde postas här men Tata Martino tar över Argentinas landslag.
2014-08-07, 21:08
Medlem
Fredddaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viggi98
Jag har som Chelsea suporter funderat en del på hur de kommer starta (det finns ju en hel del att välja mellan som tränare), men kommit fram till att det är väldigt svårt att veta hur Mou tänker när han tar ut truppen. Det finns ju trotts allt en hel del ? som man gärna gör till ! . Cech eller Courtois? Tror absolut att Courtois kan konkurrera med Cech då han spelar på ett sådant moget sätt.
Ytterbacken så har jag bara kommit fram till att Azi troligtvis kommer spela då han är Mou:s favoritspelare. Men kommer han gå på Ivano eller Luiz? Luiz var en av de anledningarna till varför Atletico gjorde en sådan bra säsong som de gjorde, han var fenomenal. Kommer en av dessa acceptera att nöta bänk eller kommer mou rulla på dessa?
På mittbacken så är et ju ganska klart vilka som startat, men tror ni att Zouma kommer så småning om ta över Terrys plats på mittback?
Sedan så har jag bara en fundering kvar. Hur kommer Mou formelera sitt mittfält?

Är ingen Chelseasupporter men jag skulle tippa att en möjlig startelva när alla är friska skulle se ut ungefär så här:

Courtois

Azpilicueta - Cahill - Terry - Filipe Luis

Matic - Fabregas

Willian - Oscar - Hazard

Diego Costa

Sedan kommer spelare som Ramires, Ivanovic, Schúrrle m.m slussas in lite då och då. Chelsea har ju en löjligt bred trupp.
2014-08-07, 21:09
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viggi98

Du kanske ska posta i "engelsk fotboll" tråden? Här diskuteras värvningar inte laguppställningar som inte ens hör till någon ny värvning.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredddaan
Är ingen Chelseasupporter men jag skulle tippa att en möjlig startelva när alla är friska skulle se ut ungefär så här:

Courtois

Azpilicueta - Cahill - Terry - Filipe Luis

Matic - Fabregas

Willian - Oscar - Hazard

Diego Costa

Sedan kommer spelare som Ramires, Ivanovic, Schúrrle m.m slussas in lite då och då. Chelsea har ju en löjligt bred trupp.

Du kan ju också hitta rätt tråd för sånt prat.
2014-08-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Och hur inspirerande är det att spela inför 5000? Tror Falcao och James förstod ganska snabbt att det var ett misstag att gå till Monaco. Med det publiksnittet de har kommer dom aldrig kunna satsa så stort och klara ffp.

De ville inte gå till Monaco, de var ägda av en tredjepart (Doyen Sports) som ville ha dit dom till Monaco. Varför tror du nästan alla Monacos värvningar har varit Mendez spelare?

Men det är i alla fall en positiv grej med FFP, att vi slipper oroa oss över att världsklasspelare som tillhör den stora internationella scenen drar till Monaco och Ryssland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in