Hittade en gammal twitterkonversation mellan Ehsan Fadakar och Calle Schulman som visar på Ehsans oförmåga att acceptera att folk tycker olika och hur olämplig han är som debattchef på en stor tidning:
Citat:
Ursprungligen postat av Calle Schulman
Kolumnerna av Margret Atladottir och Ehsan Fadakar är den synliga toppen av Aftonbladets fullständiga PK-haveri.
Citat:
Ursprungligen postat av Ehsan Fadakar
SD2014?
Citat:
Det enda med dig som inte är pk är dina grumliga åsikter om "judarna".
Citat:
Ursprungligen postat av Person X
Har inget direkt emot @ehsanfadakar s åsikter. Problemen är att han tänker väldigt korta tankar och skriver osammanhängande.
Citat:
haha ni är roliga.
Citat:
Älskar att du går i gång, Ehsan! Att du blir uppretad på riktigt. Skriv med samma energi i AB!
Citat:
haha. Vem är du ens?

Citat:
Antar dock att det är bättre att du skriver eländigt platt smörja än ditt vanliga judehat. Kämpa! Hej!
Citat:
haha. Vet fortfarande inte vem du är.
Citat:
"Chef för sociala medier". Haha. Och det är så här du tar emot åsikter om ABs skribenter. Haha. Hahahaha.
Citat:
lol
Citat:
Nästa gång du ska skriva - testa att sätta in ett "inte" i din tes. Blir det orimligt då så ska du hitta en ny tes.
Citat:
Ärligt, vem är du?
Citat:
Har det någon betydelse? Lär det dig att skriva en bra text? Jag heter Calle och jag läser Aftonbladet.
Citat:
hmm hmm intressant intressant
Citat:
Om du är "chef för sociala medier" och kolumnist på AB borde du kunna kommunicera bättre med era läsare på Twitter. För jag antar att du representerar Aftonbladet här på Twitter? Att du är örat mot asfalten. Hahah. Hahjhahajha. Supervärvning!
Citat:
lol
https://twitter.com/calleschulman/st...39273196343296
Ehsan Fadakar i ett nötskal att så fort han stöter på någon med andra åsikter än han själv så är hans motattack:
1. Anklagar den andra personen för att vara SD.
2. Försöker sig på härskartekniker genom att fråga vem den andra personen är (vilket i situationen är irrelevant - alla läsare ska givetvis kunna komma med en åsikt, kända som icke-kända).
3. Skriver upprepade gånger kort och gott: "lol"
Jag förstår att Aftonbladet efter vi-gillar-olika-kampanjen kände press att anställa personer med invandrarbakgrund, men att man inte lyckades hitta någon mer lämplig än enögde Ehsan är tragiskt.