• 1
  • 2
2013-11-03, 18:39
Medlem
mmas avatar
http://allehanda.se/start/ornskoldsv...a-tagstationen

Bra att dom fångar in dräggen.

Hur funkar detta, får dom ersätta kostnaderna? Min förhoppning är ju att dom får skulder på dessa summor det handlar om, både kostnaden för att tågen står still och saneringskostnaden.

Vad är det för muppar?
Citera
2013-11-03, 18:53
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Vagnen kräver nu en kostsam större sanering, och till det kommer kostnaderna för den tid tåget står stilla.

Oj oj oj... pratar vi ett tåg som transporterar flera hundra passagerare?

Rätt åt samhällsparasiterna.
Citera
2013-11-03, 18:56
Medlem
Finns redan tråd: https://www.flashback.org/t2251305
Citera
2013-11-03, 21:14
Medlem
Som jag förstår det blev de inte gripna på bar gärning utan endast påkomna på bar gärning. Vad domen blir återstår ju att se men vi talar med största sannolikhet om böter. Det skulle hursomhelst kunna röra sig om ett värre straff då brottet betecknas som grov skadegörelse, fast om de åtalade skulle dömas till fängelse så skulle jag bli förvånad.

Kostnaden för sanering är dock inget att bli förvånad över, det kommer inte röra sig om några större summor än vid vanlig skadegörelse av det slaget.

Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Oj oj oj... pratar vi ett tåg som transporterar flera hundra passagerare?
Troligen då det gäller ett X55-tåg.
Citera
2014-07-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://allehanda.se/start/ornskoldsv...a-tagstationen

Bra att dom fångar in dräggen.

Oja, hellre 3 klottrare än 1 våldtäktsman!

Citat:
Hur funkar detta, får dom ersätta kostnaderna? Min förhoppning är ju att dom får skulder på dessa summor det handlar om, både kostnaden för att tågen står still och saneringskostnaden.

Min förhoppning är att dom får 10 år på kumla så dom inte stjäl våra kära skattepengar mer.

Citat:
Vad är det för muppar?

Förmodligen arbetslösa, misslyckade pundare precis som alla andra klottrare.
Senast redigerad av wobba911 2014-07-29 kl. 17:18.
Citera
2014-07-29, 17:35
Medlem
flugrekorders avatar
Skickligt gjort av förövarna. Sabotera för andra och troligen skulder för livet. Men det kostar att ligga på topp.. botten av samhällsstegen.
Citera
2014-08-07, 12:32
Medlem
5os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugrekorder
Skickligt gjort av förövarna. Sabotera för andra och troligen skulder för livet. Men det kostar att ligga på topp.. botten av samhällsstegen.

Får stånd varje gång jag klottrar och läser såna här trådar/kommentarer. Kittlas lätt i toppen av min penis utav era raseriutbrott som senare eskalerar till en utlösning samtidigt som jag trycker upp min sprayburk i röven.

Tack för att ni tog er tiden att släppa ut eran ilska!
Citera
2014-08-07, 12:46
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5o
Får stånd varje gång jag klottrar och läser såna här trådar/kommentarer. Kittlas lätt i toppen av min penis utav era raseriutbrott som senare eskalerar till en utlösning samtidigt som jag trycker upp min sprayburk i röven.

Tack för att ni tog er tiden att släppa ut eran ilska!
Under mina sju år som anställd på järnvägen har jag kastat en sten i huvudet på en klottrare och lyckats få fyra stycken gripna av polisen. Fortsätt gärna med er meningslösa verksamhet, jag finner det som ett extra nöje när det blir lite enformigt på jobbet.
Citera
2014-08-07, 13:02
Medlem
5os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Under mina sju år som anställd på järnvägen har jag kastat en sten i huvudet på en klottrare och lyckats få fyra stycken gripna av polisen. Fortsätt gärna med er meningslösa verksamhet, jag finner det som ett extra nöje när det blir lite enformigt på jobbet.

Under mina 10 år som klottrare har jag lyckats spräcka skallar, slå av käkar, bryta handleder och slå ut tänder på folk som ingripit mot mig så fortsätt gärna med era hjälte dåd Förr eller senare stöter ni på mig eller någon av de mer fruktade klottrarna och då kommer ni springa hem som små skolflickor.

"Kastat en sten"
Senast redigerad av 5o 2014-08-07 kl. 13:04.
Citera
2014-08-07, 15:35
Medlem
Jeff_Loomiss avatar
Är det klottrare/fruktad slagskämpe som är den nya grejen..? haha

Jag hoppas klottrarparasiterna får STORA skadestånd. Jävla småbarnsfasoner.
Citera
2014-08-07, 16:21
Medlem
5os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff_Loomis
Är det klottrare/fruktad slagskämpe som är den nya grejen..? haha

Jag hoppas klottrarparasiterna får STORA skadestånd. Jävla småbarnsfasoner.

Hade man skött sitt eget skit hade man inte behövt bli skadad

Verkar snarare vara en hipp trend bland patetiska 20-40 åringar att hata klotter mer än barnvåldtäkt och skriva otroligt hotfulla kommentarer på internet samtidigt som man tittat bort när man ser någon klottra IRL

Klottra gör man när man blivit vuxen, kicka fotboll gör man när man är 4-12.
Senast redigerad av 5o 2014-08-07 kl. 16:32.
Citera
2014-08-07, 16:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5o
Hade man skött sitt eget skit hade man inte behövt bli skadad

Verkar snarare vara en hipp trend bland patetiska 20-40 åringar att hata klotter mer än barnvåldtäkt och skriva otroligt hotfulla kommentarer på internet samtidigt som man tittat bort när man ser någon klottra IRL

Klottra gör man när man blivit vuxen, kicka fotboll gör man när man är 4-12.

Ja. Synd att Zlatan inte la av med fotbollen och började klottra istället. Och jag har hört att man blir så bitig av att lyfta sprayburkar att man blir en riktigt fruktad slagskämpe, stämmer det?

Du verkar definitivt vara ett levande bevis på faran av att inhalera lösningsmedel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in