2014-08-07, 09:44
Medlem
johnny_viciouss avatar
Vänta nu, så offret är filipin och gärningsmannen misstänks vara en svensk som heter Gustav Rydb*ck?

Nu måste det ju koka över i era små rasbiologiska skallar.
Citat:
Ursprungligen postat av Balkan-King
En fågel har snakket til mig, åbenbart var BO ikke Guds bedste barn, han han har varit ut och in från ungdomsfängelse ganska många gånger. Jag tvivler på att man åka många gånger till ungdomsfängelse pga lidt fritidsröka. Jag hitter intet på BO på lexbase, men han var jo också 17 når han døde. Det skal blive interessant at vide om BO var i det gäng som rånande folk i Limhamn.
Nu har ju i och för sig dina fåglar kvittrat fel tre gånger i tråden redan - läge för källkritik?
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Redneck?
Senast redigerad av johnny_vicious 2014-08-07 kl. 09:48.
Citera
2014-08-07, 09:47
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Vänta nu, så offret är filipin och gärningsmannen misstänks vara en svensk som heter Gustav Rydeb*ck? (Men GM ser uppenbarligen liiiiiiite utländsk ut va? Ja, det gör han nog. Så måste det vara.)

Nu måste det ju koka över i era små rasbiologiska skallar.

Nu verkar dina fåglar kvittrat fel tre gånger i tråden redan - läge för källkritik?

NEJ, bestemt ikke har dom kvittrat noget fel. Jag var den som fik namnet på BO først. Det var JAG som antog at denne "irakier-gäng" var indblandat i mordet på BO.
Citera
2014-08-07, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja, vad blev svaret nu då käre 21421?? Halvblod bägge två med dåliga gener. Detta är resultatet av rasblandning.

Ja en kommentar på Fria tider är ju en sjukt trovärdig uppgift?
Klart att den är genetiskt, hur skulle detta annars kunna hända...
Citera
2014-08-07, 09:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21421
Ja en kommentar på Fria tider är ju en sjukt trovärdig uppgift?
Klart att den är genetiskt, hur skulle detta annars kunna hända...
Tycker du på fullt allvar att de båda killarna ser "helsvenska" ut på bilderna?
Och visst är det genetisk.
Citera
2014-08-07, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21421
Ja man undrar ju vad svaret är nu? Det var ju närmast konsensus om att det var "Svartmuskinga" killar som var gärningsmän...men när det kommer uppgifter med mer substans så blir det helt jävla tyst....

Lägg ner rasistsnacket nu.
Om du är ifrån Malmö så vet du lika väl som jag att i princip alla personrån, skjutningar, misshandelsfall utförs av invandrare, mestadels MENA.
Det är ingen nyhet, det är ett konstaterande.
Hur folk kan få det till rasism för att man utgår ifrån att det är en utläning som är GM förstår jag inte, fördomsfull må hända, men rasist?
Är du uppväxt i Malmö så har du för länge sen fått dina fördomar bekräftade, sorgligt men sant.
Citera
2014-08-07, 09:55
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Fria Tider har mer information om BO. http://www.friatider.se/17-ring-m-rdad-i-malm

Fillipinare.
Citera
2014-08-07, 10:07
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
NEJ, bestemt ikke har dom kvittrat noget fel. Jag var den som fik namnet på BO først. Det var JAG som antog at denne "irakier-gäng" var indblandat i mordet på BO.
Nu får du väl för fan ta och ge dig. Gällande att du skulle sitta på något namn först - struntprat:
Citat:
Ursprungligen postat av siggan123
Det säga att BO kallas Micke
Skrivet kl 20.53 i går.
Citat:
Ursprungligen postat av .The.Dude.
http://imgur.com/FbIyHm4
Skrivet kl 22.34 i går. Bägge två före dig.

Sedan kommer du med din desinformation:
Citat:
Flere fågler har sunget til mig. BO lader til at have vesterländsk namn. GM(s) er irakier (flere af dem?) som en skribent tidligere har påpeget.
Citat:
Nogen som har hørt mere om motivet til mordet och vem GM er? Den sidste info jag fik var at GM er irakier, men passer det?
För att till slut avrunda med:
Citat:
Lidt mere info: før knivmordet skal ett gäng ha kommit til skolan och dem såg inte ut att vara från Limhamn, men sandsynligvis från Kroksbäck, Holma eller Rosengård.
Offret (filipin) bor på Lugnet och gärningsmannen (svensk) på Föreningsgatan. Du försöker insinuera att ett irakiskt gäng från antingen Kroksbäck, Holma eller Rosengård har med mordet att göra. Ingenting pekar på detta i nuläget.

Slutsats: Du är antingen unikt dålig på källkritik eller så sprider du medvetet felaktig information.
Citera
2014-08-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Fria Tider har mer information om BO. http://www.friatider.se/17-ring-m-rdad-i-malm

Fillipinare.

Även om han är död så kan han säkert både åtalas och utvisas?
Citera
2014-08-07, 10:18
Medlem
Tetroxs avatar
Fan vad tyst det blev när det visade sig att GM hade ett typiskt svenskt namn.

Dessvärre visar detta hur våldet i samhället smittar av sig. En tydlig dekadens av samhället pågår. Har inget med etnisitet att göra, utan de värderingar och ideal som vi förespråkar, vilka har tystats ned och i mångt och mycket försvunnit för att istället göra plats åt mångkultursvurmande och vänsterfeminism. Något som unga vilsna män inte kan eller vill identifiera sig med. Då är det mycket lättare att hoppa in och göra karriär i den lokala gangsterligan.
Senast redigerad av Tetrox 2014-08-07 kl. 10:21.
Citera
2014-08-07, 10:20
Medlem
pubisboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja, vad blev svaret nu då käre 21421?? Halvblod bägge två med dåliga gener. Detta är resultatet av rasblandning.

det är resultatet är kassa föräldrar och inget annat...
Citera
2014-08-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pubisboy
det är resultatet är kassa föräldrar och inget annat...

Hur kan du skriva så?

Båda Michaels föräldrar är bra och i bland går det bara fel.
Citera
2014-08-07, 10:39
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrox
Fan vad tyst det blev när det visade sig att GM hade ett typiskt svenskt namn.

Dessvärre visar detta hur våldet i samhället smittar av sig. En tydlig dekadens av samhället pågår. Har inget med etnisitet att göra, utan de värderingar och ideal som vi förespråkar, vilka har tystats ned och i mångt och mycket försvunnit för att istället göra plats åt mångkultursvurmande och vänsterfeminism. Något som unga vilsna män inte kan eller vill identifiera sig med. Då är det mycket lättare att hoppa in och göra karriär i den lokala gangsterligan.

Värderingar skiljer sig från olika länder.Har gjort så i många århundraden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in