2014-08-06, 22:07
Medlem
Kolonns avatar
Ja, Limhamn är ett svenskt område men invandrarna rör sig överallt i staden. Behöver inte ha en lokal koppling.
Citera
2014-08-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz
Fast det vet vi väl inte ännu?

Väldigt mycket talar för att det är svartskallar i farten dock. Det är trots allt Malmö vi pratar om här.

Hur många våldsbrott i Malmö de senaste 6 månaderna har det inte handlat om invandrare?

Precis
Om vi inte vet ska vi väl inte peka finger?
Ska bli kul o se hur smygrassarna här inne hanterar sanningen när den väl kommer fram.
Citera
2014-08-06, 22:09
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Linneskolan är numera, som förgående talare skriver, berikad med folk från Rosengård bla.a. De stängde ner den skolan för det var för mycket skit, och slussade runt invandrarna ut i Malmö.

Efter det har föräldrarna i Limhamn åkt runt med brännbollsträ om nätterna och jagat invandrare, det har varit fester i Limhamn där gäng från skolan kommit från Rosengård och Holma och "crashat" som stått i tidningen. Mobilrånen har ökat med.

På min tid skedde det aldrig något i Limhamn, jag var heller inte påverkad av flytten av elverna dit, men jag har läst mycket skit där sedan denna flytt skedde.

De invandrare som bor i Limhamn redan är oftast adopterade och skötsamma.

Har nog aldrig varit med om ett mord i Limhamn sådär någon gång heller, första gången jag läser om det. Annars känt som rikemansstället efter Bellevue.
Citera
2014-08-06, 22:12
Medlem
Balkan-Kings avatar
En 17-årig (eller 18-årig?) er blevet knivmördad och ingen har mere info! Ut och spana på facebook I unge flashbackere, der er sikkert stort med snak og kondolanser på fb när så ungt et menneske bliver myrdet.
Citera
2014-08-06, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Linneskolan är numera, som förgående talare skriver, berikad med folk från Rosengård bla.a. De stängde ner den skolan för det var för mycket skit, och slussade runt invandrarna ut i Malmö.

Efter det har föräldrarna i Limhamn åkt runt med brännbollsträ om nätterna och jagat invandrare, det har varit fester i Limhamn där gäng från skolan kommit från Rosengård och Holma och "crashat" som stått i tidningen. Mobilrånen har ökat med.

På min tid skedde det aldrig något i Limhamn, jag var heller inte påverkad av flytten av elverna dit, men jag har läst mycket skit där sedan denna flytt skedde.

De invandrare som bor i Limhamn redan är oftast adopterade och skötsamma.

Har nog aldrig varit med om ett mord i Limhamn sådär någon gång heller, första gången jag läser om det. Annars känt som rikemansstället efter Bellevue.

För inte så länge sen var det en avrättning på Sibbarp (en del av Limhamn).Så helt oskyldigt är det inte. En av bossarna i HA bor i Limhamn och fostrar sin son i sin anda
Citera
2014-08-06, 22:16
Medlem
Var ett stort blattegäng, som definitivt inte bor i Limhamn, drog runt här tidigare på kvällen!

äckliga parasiter.
Citera
2014-08-06, 22:17
Medlem
MindRewinds avatar
Var precis nere vid skolan och det kom fram en mycket ledsen tjej och frågade om jag var bror med Dennis. Nu vill jag inte dra några förhastade slutsatser men möjligt att BO heter Dennis.
Senast redigerad av MindRewind 2014-08-06 kl. 22:21.
Citera
2014-08-06, 22:27
Medlem
Balkan-Kings avatar
Flere fågler har sunget til mig. BO lader til at have vesterländsk namn. GM(s) er irakier (flere af dem?) som en skribent tidligere har påpeget.
Senast redigerad av Balkan-King 2014-08-06 kl. 22:38.
Citera
2014-08-06, 22:31
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindRewind
Var precis nere vid skolan och det kom fram en mycket ledsen tjej och frågade om jag var bror med ******. Nu vill jag inte dra några förhastade slutsatser men möjligt att BO heter ******.

Kollade lite snabbt i Limhamn verkar ingen D bo som är exakt 17 däremot en varsin som är + och - 1år.
Behöver som sagt inte betyda något utan kan vara någon som tyckte du var lik en D's brorsa. Sen kan man inte utesluta att media har fel ålder.
Citera
2014-08-06, 22:34
Medlem
.The.Dude.s avatar
http://imgur.com/FbIyHm4
Citera
2014-08-06, 22:35
Medlem
Spinnflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravel
En 17-årig pojke har knivskurits till döds i Malmö.
Händelsen inträffade i närheten av en skolgård.
Enligt polisen har det varit någon form av bråk på platsen.
– Ingen är gripen i nuläget.
Polisen har flera patruller på plats och förbereder en teknisk undersökning.
– Vi håller på och hör folk, kollar in uppgifter vi har fått. Vi jobbar med detta på flera fronter, säger Hammar.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19326018.ab
Någon som vet mer?
Vi tar det uppenbara först. Två Svenska killar fajtas. Fram kommer kniven och den ene Svensken dör. Gänget med Svenskar försökt stoppa blödningen men lyckades inte, varvid de sprang som fega råttor från platsen.
Vad hette BO?
Citera
2014-08-06, 22:41
Medlem
ludwaisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuban
OnT:
Finns det någon fritidsgård som angränsar skolområdet eller kan det varit random kickers som nyttjade allmännyttans ergonomiska rastbänkar för diverse ljug och tobakskonsumtion?

ligger en fritidsgård på samma skolgård som brottet skedde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in