2014-08-07, 00:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fast våldtäkt och sex är ju samma sak. Våldtäkt innebär en större njutning eftersom det innebär att kvinnan tvingas till att ha sex. Du säger emot dig själv igen.

Ja om kvinnan inte blir dominerad är det större njutning för henne att bli tvingad. Men om hon redan blir dominerad får hon sin dos från dominans-sex.

Citat:
Är det inte uppenbart? Nej visst. Du har glömt bort att Elin Krantz mördades. Du har glömt att kvinnorna i Indien misshandlades grovt och fick metallrör uppkörda i underlivet. Du har glömt alla de kvinnor som blivit våldtagna både fram och bak och misshandlats grovt eller mördats. Du väljer att inte se dem. I din värld existerar de inte. Rädslan består i att en människa tar sig friheter med dem och att de inte vet vilka friheter han kommer ta sig. Nöjer han sig med en våldtäkt eller kommer han strypa henne till döds? Kan du ens föreställa dig hur det är att kvävas långsamt till döds? Kan du tänka dig hur det är att få en kniv mot halsen och något äckel som väser "ett ord och jag sticker kniven i halsen på dig". Tror du det är upphetsande i verkligheten? OM du tror det tycker jag du ska utsätta dig för det. Du lär ändra åsikt...

Det är bara 0.1% av våldtäkterna som slutar med mord så ditt argument är nonsens.

Kvinnor är inte rädda för män särskilt inte i sexuella sammanhang.

Citat:
Fantasier.

Nej det finns kvinnor som betalar för våldtäkts-sex i verkligheten också jag har postat flera exempel på det. Så om kvinnor betalar män för att få uppleva våldtäkts-sex eller är otrogna mot sina män för att få det betyder det inte att de tänder på att bli våldtagna?

Citat:
Fantasier rår man inte för. Du har fått det förklarat för dig i mängder med inlägg. Hur ska man få dig att förstå? Måste vi printa ut inläggen och spika fast dem i pannan på dig för att du ska förstå? En tidigare ex-flickvän tände på gayporr därför att det var snygga, vältränade killar som hade sex. Ville hon att jag skulle ha bögsex så hon kunde titta på för det? Nej det ville hon inte.

Men varför rår kvinnor inte för att de tänder på män som våldtar?

Citat:
Jag är man, jag vet inte hur alla män tänker. Du är kvinna (eller nåt), du vet inte hur alla kvinnor tänker. Skaffa dig lite ödmjukhet och sluta påstå att du vet och kan allt. Det går inte ihop med "jag är dum i huvudet".

Det här är common knowledge bland kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
2) Fantasi och verklighet är inte samma sak. Du skulle lära dig det.
3) Nej. De flesta kvinnor vill bli respekterade i sängen. Man är två när man har sex. Kvinnan är inte enbart där för mannen.
5) Jo det spelar en enormt stor roll. Man blir inte attraherad av ngn man tycker är ful oavsett status eller pengar. Pengar är förövrigt inte sexigt. Detta är inget som du själv gillar heller då din man varken har pengar eller status eftersom att du försörjer honom. Så använd inte dåliga argument som du inte ens själv lever efter.

2) Men om man tänder på män som våldtar i fantasin varför skulle man inte tända på män som våldtar i verkligheten? Man fantiserar ju inte om saker som man inte gillar IRL.

3) Nej ingen kvinna vill bli respekterad i sängen. Det är därför kvinnor tänder på fantasier om våldtäkt. Om kvinnor tände på män som respekterade de fantisera om det istället/köpa porr som handlade om sådana män.

5) Jo kvinnor blir attraherade av män med pengar. Se studien som visade att kvinnor som hade sex med rika män fick fler orgasmer.
Citera
2014-08-07, 00:27
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Jag råkar känna ett av offren och kan intyga att hon mådde inte bra av det hon utsattes för. DU ska inte komma och säga till mig att hon njöt av det för du vet ingenting. Du är ett vidrigt jävla psykfall och hade jag saknat empati som du gör så hade jag önskat att du blivit utsatt för samma sak som hon. Men det gör jag inte.

Jag beklagar verkligen det som hände din vän. Det måste vara bland det värsta en människa kan vara med om. Jag hoppas verkligen att hon har kunnat gå vidare efter det som har hänt.
Vi båda förstår att Babianen är sjuk och hon får stå för sina uttalanden. Men kom ihåg att det är väldigt få människor som resonerar som henne. Jag hoppas att din vän förstår det och att de allra flesta av oss står på hennes sida...
Citera
2014-08-07, 00:29
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) Men om man tänder på män som våldtar i fantasin varför skulle man inte tända på män som våldtar i verkligheten? Man fantiserar ju inte om saker som man inte gillar IRL.

3) Nej ingen kvinna vill bli respekterad i sängen. Det är därför kvinnor tänder på fantasier om våldtäkt. Om kvinnor tände på män som respekterade de fantisera om det istället/köpa porr som handlade om sådana män.

5) Jo kvinnor blir attraherade av män med pengar. Se studien som visade att kvinnor som hade sex med rika män fick fler orgasmer.

Nu upprepar du dig bara och kommer med dravel. Försök igen.
Citera
2014-08-07, 00:34
Medlem
Citat:

Jag förespråkar inte våldtäkter i ett civiliserat samhälle, men dina envetna försök att förneka kvinnors innersta och biologiskt nedärvda instinkter förvånar mig. Med detta politiskt korrekta synsätt, så kommer du aldrig att uppfattas som en debattör av rang. Våga för fan se utanför din lilla box...
Citera
2014-08-07, 00:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag råkar känna ett av offren och kan intyga att hon mådde inte bra av det hon utsattes för. DU ska inte komma och säga till mig att hon njöt av det för du vet ingenting.

Hur vet du att hon inte ljuger? Hur många kvinnor kommer erkänna att de njöt av att bli våldtagna?

Citat:
Du sätter likhetstecken mellan manlig, dominant, förnedrande och våldtäktsman. Problemet är bara att en man som är manlig aldrig skulle behandla en kvinna respektlös eller våldta henne. Han är enbart dominant och respekterar kvinnan och vill se henne njuta. Så när du pratar om dominans så flyger manligheten ut genom fönstret och det är därför du har så fel när du säger att kvinnor vill ha en dominant man.
De flesta män har den dominanta rollen i sängen, precis om när ett par dansar. Det ligger i mannen och kvinnans natur. Men det betyder inte att han gör vad han vill med henne och behandlar henne respektlöst. Det betyder inte heller att han förnedrar henne (om de inte har förnedringssex). Det betyder inte heller att hon ska ställa upp på allt för att han bestämmer.

1) Men jag har postat belägg för att alla kvinnor vill ha dominanta män. Det finns hur många studier och empiriska bevis som helst.

2) Om kvinnor inte ville bli behandlade respektlöst i sängen skulle de inte läsa våldtäkts-porr. De skulle läsa porr som handlade om respektfulla män som är PK.

3) Så nu erkänner du att det ligger i mannens natur att vara dominant och i kvinnans natur att vara undergiven?

4) Mannen är starkare än kvinnan därför är det naturligt att kvinnan tillfredsställer mannen.
Citera
2014-08-07, 00:37
Medlem
Man kan ju tillägga när det gäller undersökningar om falska våldtäktsanmälningar, som utgör runt minst 40 %, så handlar det inte om själva våldtäkten, utan om risken att framstå som lösaktig eller otrogen... Babianen har rätt. Kanske lite ensidig, men tendensen är rätt...
Citera
2014-08-07, 00:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Slingra dig inte,

1) Om en kvinna tänder på våldtäkts-män i fantasin varför skulle hon tända på snälla män i verkligheten?

2) Varför köper kvinnor porr som handlar om våldtäkt om de tänder på att bli respekterade i sängen?

3) Om en kvinna kan välja mellan A) bli våldtagen av Dan Bilzerian B) ha sex med en mes vilket kommer hon att välja? Vilket skulle hon njuta mer av?
Citera
2014-08-07, 00:43
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

1) Men jag har postat belägg för att alla kvinnor vill ha dominanta män. Det finns hur många studier och empiriska bevis som helst.

2) Om kvinnor inte ville bli behandlade respektlöst i sängen skulle de inte läsa våldtäkts-porr. De skulle läsa porr som handlade om respektfulla män som är PK.

3) Så nu erkänner du att det ligger i mannens natur att vara dominant och i kvinnans natur att vara undergiven?

4) Mannen är starkare än kvinnan därför är det naturligt att kvinnan tillfredsställer mannen.

1) Dominanta i sin rätta bemärkelse ja, men inte din snedvrida syn på dominans.
2) Det handlar om fantasier. Det där som du skulle läsa på om.
3) På ett ickeförnedrande och icke respektlöst sätt ja. Men samma sak här, du tror att dominans och undergiven innebär ngt som det inte gör.
4) Nej det är naturligt att två personer som har sex tillfredsställer varandra. Det har ingenting med styrka att göra.
Citera
2014-08-07, 00:45
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Jag förespråkar inte våldtäkter i ett civiliserat samhälle, men dina envetna försök att förneka kvinnors innersta och biologiskt nedärvda instinkter förvånar mig. Med detta politiskt korrekta synsätt, så kommer du aldrig att uppfattas som en debattör av rang. Våga för fan se utanför din lilla box...

Som Man kan då INTE du påstå att du vet mitt innersta eller mina nedärvda instinkter.
Se utanför din manliga box tack och låt mig som kvinna prata åt mig själv och du om dina manliga biologiska nedärvda instinkter.
Är din manliga instinkt att PRATA ÅT MIG SOM KVINNA?
Det kan då jag själv och vet mitt eget innersta och vad jag vill, tycker om och INTE tycker om.
Citera
2014-08-07, 00:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Slingra dig inte,

1) Om en kvinna tänder på våldtäkts-män i fantasin varför skulle hon tända på snälla män i verkligheten?

2) Varför köper kvinnor porr som handlar om våldtäkt om de tänder på att bli respekterade i sängen?

3) Om en kvinna kan välja mellan A) bli våldtagen av Dan Bilzerian B) ha sex med en mes vilket kommer hon att välja? Vilket skulle hon njuta mer av?

1) Jag har svarat på detta flera gånger.
2) Jag har svarat på detta flera gånger.
3) Man kan inte välja att bli våldtagen. Lär dig vad ordet innebär. Är mesen snygg så väljer jag mesen så klart eftersom att jag inte är attraherad av Dan. Och då menar jag att jag väljer att ha sex med mesen och inte ha sex med Dan då våldtäkt inte är ett alternativ man kan välja själv.
Är mesen lika ful som Dan så väljer jag ingen av de.
Citera
2014-08-07, 00:49
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men

Vad är det jag förnekar? Och vad är det som är pk? Jag diskuterar gärna ditt påhopp men jag förstår inte vad det är du anser är fel.
Citera
2014-08-07, 00:54
Medlem
Cineastens avatar
[quote=Babianen|49847932]Ja om kvinnan inte blir dominerad är det större njutning för henne att bli tvingad. Men om hon redan blir dominerad får hon sin dos från dominans-sex.
Men våldtäkt är ju enligt dig det bästa som finns?

Citat:
Det är bara 0.1% av våldtäkterna som slutar med mord så ditt argument är nonsens.
Kvinnor är inte rädda för män särskilt inte i sexuella sammanhang.
Nähäe så det är därför kvinnor flyr hals överhuvud för att komma undan män som misshandlar och plågar dem?

Läste du i tidningen om den där sjuksköterskan i Stockholm som brändes ihjäl av sin exman för några år sen? Hon hade blivit misshandlad och förnedrad under många år och förberedde tom sina barn och sin övriga familj på att hon troligtvis kommer bli mördad av sin exman. Så blev det. Han dök upp vid hennes bostad och kastade nån sorts brandfarlig vätska på henne och tände på. Hennes egen dotter såg hur mamma brändes ihjäl på gräsmattan utanför porten till deras hem. Hon var förstås inte alls rädd för sin exman. Inte barnen heller.

Citat:
Nej det finns kvinnor som betalar för våldtäkts-sex i verkligheten också jag har postat flera exempel på det. Så om kvinnor betalar män för att få uppleva våldtäkts-sex eller är otrogna mot sina män för att få det betyder det inte att de tänder på att bli våldtagna?
Rape play är inte våldtäkt. Sagan om ringen har en massa fantasyvarelser. De är en del av sagan. Orcher, hober, alver, drakar och balroger finns inte på riktigt. det är fantasi. Rape play är fantasi. ett sexuellt rollspel som genomförs med sk safe words precis som inom s/m-världen. Den typen av sexrollspel bygger på att man kan lita på sin partner till 100%. Du kan inte lita på en riktig våldtäktsman. Det ligger i sakens natur. Men du förstår inte och kan inte förstå. Jag kan lika gärna skriva bajs är inte najs, bajs smakar inte majs, majs smakar inte bajs. Det är lika meningslöst som att bolla inlägg med dig. Du är helt oemottaglig för argument och andras åsikter. Du är helt ointresserad av att diskutera.

Citat:
Men varför rår kvinnor inte för att de tänder på män som våldtar?

Jag vet inte har jag sagt. Läs för fan vad jag skriver. Jag vet inte varför vissa fantiserar om att döda sina gamla mobbare heller fast jag kan ha förståelse för det. Man rår inte för sina fantasier.

Citat:
Det här är common knowledge bland kvinnor.
Nej det är det inte. Lika lite som det är common knowledge bland män att man ska behandla kvinnor illa. Jag vill inte göra det och söker mig därför inte till kvinnor som fastnar för skitstövlar.

Citat:
Nu har du frågat samma sak igen trots att du fått svar. Håll käften nån gång.

Citat:
Respekterad i sängen betyder inte att mannen säger "snälla lilla pömsegömsan, får jag stoppa in min lilla pillesnork i din kussimurra? Jag låååvar att dra ut den innan det där vita kommer ut så det inte blir bebisar. Tihi, tihi".

Citat:
Vissa kvinnor attraheras av:
1: Män med makt. De får andra människor att göra som de vill. En del tycker det är sexigt.
2: Män med mycket pengar är antingen snåla eller så garanterar de att det alltid kommer finns pengar till lyxkonsumtion. Vissa kvinnor gillar sånt. De vill bli bortskämda, kunna shoppa för jämnan osv.
3: Mycket pengar gör vardagen ganska bekväm eftersom man slipper oroa sig för ekonomin. Det är påfrestande att ständigt vara utan pengar eller leva på marginalen. Det lär inte öka sexaptiten.
4: Med pengar kan man köpa sig frihet. Man slipper städa själv, man kan ha en barnflicka som tar hand om ungarna så att man slipper själv, man kan resa och göra allt annat än att knega. Vissa gillar sånt, andra uppskattar att arbeta och faktiskt göra nytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in