2014-08-06, 20:13
Medlem
Enligt Radio Marca har Lazio vunnit kampen om Eder Balanta. 21-årig colombian som spelar mittback i River Plate och hunnit med några A-landslagskamper. Lazio får honom för €4,5 miljoner.

Av vad jag har hört och läst så är det en jättetalang. Snacka om att det kommer finnas potential i Lazios lag.
2014-08-06, 20:15
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
På lån kan tilläggas.

Och southampton lånar saphir taider från inter samtidigt. Är det två lag jag önskar all lycka kommandr säsong är det dessa två klubbar
2014-08-06, 21:29
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Enligt Radio Marca har Lazio vunnit kampen om Eder Balanta. 21-årig colombian som spelar mittback i River Plate och hunnit med några A-landslagskamper. Lazio får honom för €4,5 miljoner.

Av vad jag har hört och läst så är det en jättetalang. Snacka om att det kommer finnas potential i Lazios lag.
Trodde att han va bara detaljer ofrån en övergång till Valencia. Eller det kanske bara va rykten?
2014-08-06, 21:51
Medlem
4522s avatar
Era bästa övergångar så här långt? Och vilka klubbar har gjort det bäst?
2014-08-06, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Chelsea har gjort det överlägset bäst enligt mig. Fabregas, Matic även om han kom redan i januari samt Costa, som bevisade i Atletico att han är en pålitlig målskytt. Filipe Luis kommer

Everton värvade Besic häromdagen och killen snurrade upp Benfica i en träningsmatch för några dagar sen. Kommer vara riktigt bra och nyttig för Everton när man behöver äga boll. Man har ju saknat lite tyngd på mittfältet sedan tidigare. Lägg till den vassa Lukaku som knappast behöver en beskrivning.

Newcastle har även dem imponerat. Ferrerya och Janmaat kommer vara två bra förstärkningar. Sen sistnämnde håller jag som bättre än Debuchy, återstår att se hur han klimatiserar sig i PL.

PSG går väl att få in på ett hörn någonstans. Jallet slängdes till OL och in kom Aurier som gjorde ett fint VM och dominerade sin kant i Tolouse. Nu har man ju uppgraderat den stora svagheten som ytterbackarna ändå var och vi kan vänta oss riktigt bra inlägg och minst 10 nickmål från Zlatan den här säsongen.

Återstår att se om Di Maria anländer och Lavezzi går åt andra hållet, då har man gjort en riktigt bra silly season för i år.

Nu har inte jag så jättestor koll på andra lags värvningar, finns säkert lag som har gjort det lika bra om inte bättre.
Senast redigerad av ArgIdiot 2014-08-06 kl. 22:11.
2014-08-06, 22:09
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Även om jag kanske är lite jävig tycker jag nog Chelsea har gjort det bästa fönstret hittills. Man började med att skicka ut Luiz för en fantasisumma, även ut med Lukaku som gett fint klirr i kassan. In med Fabregas, Luis och Costa och därmed har man lyckats fylla alla positioner som behövde förstärkning med riktiga klasspelare.
2014-08-06, 22:34
Medlem
anteri17s avatar
I Serie A bör Lazio lyftas fram. Parolo och de Vriij är två klassvärvningar. Basta och Braafheid stärker upp kanterna en aning. Dessutom har man köpt loss Candreva. Nu ryktas det om Balanta också.

Att Lazio står i 225.00 att vinna Serie A på Unibet... Letar man högoddsare så är det läge att slå till.

Edit: Ännu bättre odds.
Senast redigerad av anteri17 2014-08-06 kl. 22:43.
2014-08-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot

Newcastle har även dem imponerat. Ferrerya och Janmaat kommer vara två bra förstärkningar. Sen sistnämnde håller jag som bättre än Debuchy, återstår att se hur han klimatiserar sig i PL.

Glöm inte Remy Cabella, riktigt fin värvning.
2014-08-06, 23:21
Medlem
Axezzs avatar
Mina Rzouki (Writer, Presenter & football pundit for the Mirror, BBC 5live, BBC Sportsworld, BT Sports, CNN, ESPN & Football Espana. Focused on Italian football.) (@Minarzouki - Twitter)

"Italy may be beautiful for a holiday but it's also useful. Meetings today & a v. good source told me Liverpool have the advantage for Falcao"

"It's not yet done. Falcao is between Liverpool and City but the former quite a bit in the lead to land the player. What a coup it would be"
2014-08-06, 23:25
Moderator
zanteras avatar
Vad händer med Monaco? Sålt av Rodriguez, pratas mycket om att Falcao försvinner. De ska väl ändå förstärka inför CL? Vet att ägaren förlorat en del pengar i skilsmässan, men man bör väl ändå kunna investera James-pengarna i något? Vad har man tagit in?
2014-08-06, 23:26
Medlem
Citat:

Arsenal, har köpt världsstjärnan Alexis Sanchez, en riktigt bra målvakt i David Ospina som var riktigt grym i VM, Debuchy som ersättare till Sagna så känns som en bättre spelare och Calum Cahmbers som jag tycker ha imponerat i försäsongen speciellt i Emirates Cup där han var mittback!

Iofs så saknas det en defensiv mittfältare och en mittback men jag tycker ändå det har varit riktigt bra.
2014-08-06, 23:29
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Mina Rzouki (Writer, Presenter & football pundit for the Mirror, BBC 5live, BBC Sportsworld, BT Sports, CNN, ESPN & Football Espana. Focused on Italian football.) (@Minarzouki - Twitter)

"Italy may be beautiful for a holiday but it's also useful. Meetings today & a v. good source told me Liverpool have the advantage for Falcao"

"It's not yet done. Falcao is between Liverpool and City but the former quite a bit in the lead to land the player. What a coup it would be"
Äh, det där är ju bara skitsnack. Man misslyckas med Remy och har då Falcao som backup? Skulle inte tro det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in