2014-08-06, 13:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Nej du har inte svarat på det, det är en enkel ja eller nej fråga. Uppfostrar du din son att våldta kvinnor, ja eller nej?

Eftersom han redan är populär med flickor är det en meningslös fråga. Därför att kvinnor kommer vilja ha mer sex med honom än han kommer vilja ha sex med dem.

Citat:
Nej. Alla kvinnor tänder inte på dominans och alla kvinnor vill inte ha det du har. De flesta vill inte ha det du har för det är inte normalt. Du är hjärntvättad eller sjuk. Och att ah en våldtäktsfantasi innebär INTE att man vill bli utsatt för det eftersom att det per automatik inte kan vara ngt som man vill. Vill man så är det ingen våldtäkt. Våldtäkt betyder att man INTE VILL. Fattar du det nu?

Här är ett exempel,

Citat:
He rapes her, repeatedly. Like, unambigous, tearful, painful, she's-tied-down raping. Of course, by the next time it happens her traitorous body responds to him, and then she can't help herself from having sex with him constantly.

varför skulle kvinnor läsa om sånt här om de inte ville bli utsatta för det själva?

Citat:
Det är inte relevant för fantasier är inte relevant i en domstol.
Vet du vad skillnaden mellan fantasi och verklighet är?
Alla kvinnor får inte orgasm av att bli påsatt hårt. Det är ännu en gång ngt som du själv har hittat på.
Vad får du det ifrån att män som våldtar inte har ngt problem med att få sex?
Normen är inte att kvinnor gillar våldtäkts-porr. Vad har du fått det ifrån?

Meningen där du som vanligt babblar om att kvinnan mentalt tänder på våldtäkten tänker jag inte ens kommentera för den är så sjuk.

1) Det är visst relevant. Det finns män som blivit friade pga. det.

2) Undvik inte frågan, varför köper kvinnor våldtäkts-porr?

3) Jo alla kvinnor får orgasm av det.

4) Därför att jag har postat exempel på män som våldtagit och sen fått sex av nya kvinnor.

5) Våldtäkts-porr i form av böcker konsumeras av 30 miljoner+ kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Spontant är det ungefär 10 - 15 % som är dominanta i samhället av alla män. Vad menar du att resten av männen ska göra då?

De får vara tillsammans med de fula och frigida kvinnorna som det alltid har varit.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 14:04.
Citera
2014-08-06, 14:04
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Eftersom han redan är populär med flickor är det en meningslös fråga. Därför att kvinnor kommer vilja ha mer sex med honom än han kommer vilja ha sex med dem.

Här är ett exempel,

varför skulle kvinnor läsa om sånt här om de inte ville bli utsatta för det själva?

2) Jo alla kvinnor får orgasm av det.

3) Därför att jag har postat exempel på män som våldtagit och sen fått sex av nya kvinnor.

4) Våldtäkts-porr i form av böcker konsumeras av 30 miljoner+ kvinnor.

De får vara tillsammans med de fula och frigida kvinnorna som det alltid har varit.

Det är inte speciellt troligt då män oftare vill ha sex än kvinnor.

Nej alla kvinnor får inte orgasm av att bli påsatt hårt. Som sagt, vi gillar olika saker.
Citera
2014-08-06, 14:05
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

.

FÖR ATT DET ÄR EN FANTASI.
Har du fortfarande inte fattat att fantasi och verklighet inte är samma sak?
Citera
2014-08-06, 14:06
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Haha, nej det finns det verkligen inte.
Citera
2014-08-06, 14:07
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

2) Undvik inte frågan, varför köper kvinnor våldtäkts-porr?

Jag har svarat på det flera gånger. De tänder på det i FANTASIN!!!!
Citera
2014-08-06, 14:09
Medlem
Vilken sjuk imbecill startar trådar om att kvinnor skulle "njuta" av att bli våldtagna. Jag undrar t.ex. hur många kvinnor som njöt av våldtäkterna i samband med striden om Berlin '45. Jag tror heller inte att kvinnorna i Indien som det stod om i tidningarna för ett tag sedan njöt särskilt mycket, snarare när gärningsmännen blev arresterade och senare hängda.

Ts lever upp till sitt namn - även om jag hyser respekt för babianer.

Edit: och det där med att fantisera om att bli våldtagen, det är ju för böveln lika idiotiskt som att rättfärdiga akten ö.h.t.
Citera
2014-08-06, 14:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är inte speciellt troligt då män oftare vill ha sex än kvinnor.

Nej alla kvinnor får inte orgasm av att bli påsatt hårt. Som sagt, vi gillar olika saker.

Inte om mannen är attraktiv.

Det händer för mig varför skulle det inte hända för alla andra kvinnor?

Citat:
FÖR ATT DET ÄR EN FANTASI.
Har du fortfarande inte fattat att fantasi och verklighet inte är samma sak?

Men varför har kvinnor en fantasi om att bli våldtagna? Varför köper de våldtäkts-porr? Varför kallar de våldtäkts-männen i böcker för sina "book boyfriends"? Allt det här tyder på att många kvinnor har en fixering vid våldtäkt och väldigt mycket vill bli våldtagna. För om man inte vill bli våldtagen då sitter man inte och diskuterar påhittade våldtäkts-män på Internet.

Citat:
Haha, nej det finns det verkligen inte.

Här är ett exempel,

Citat:
Five men have been cleared of raping a woman after it emerged she had spoken online about group sex fantasies.

The 24-year-old from Liverpool claimed she was raped after visiting one of the men at his home in Bolton, after making contact on the internet.

But the trial at Preston Crown Court collapsed when computer evidence was produced showing her entertaining the prospect of group sex.

Judge Robert Brown ordered the jury to return not guilty verdicts.

Citat:
But he formally offered no evidence after reading excerpts of MSN chatlogs of her conversations before the alleged offence.

He said: "It is right to say that there is material in the chatlogs from the complainant, who is prepared to entertain ideas of group sex with strangers, where to use her words 'her morals go out of the window'.

"This material does paint a wholly different light as far as this case is concerned.

"We take the view that it would not be appropriate to offer any evidence."

Citat:
Jag har svarat på det flera gånger. De tänder på det i FANTASIN!!!!

Hur kan de tända på våldtäkt i fantasin när de säger att de är emot det IRL?

Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Vilken sjuk imbecill startar trådar om att kvinnor skulle "njuta" av att bli våldtagna. Jag undrar t.ex. hur många kvinnor som njöt av våldtäkterna i samband med striden om Berlin '45. Jag tror heller inte att kvinnorna i Indien som det stod om i tidningarna för ett tag sedan njöt särskilt mycket, snarare när gärningsmännen blev arresterade och senare hängda.

Ts lever upp till sitt namn - även om jag hyser respekt för babianer.

Edit: och det där med att fantisera om att bli våldtagen, det är ju för böveln lika idiotiskt som att rättfärdiga akten ö.h.t.

Håller du med om att kvinnor som njöt av våldtäkterna hade större chans att överleva?
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 14:16.
Citera
2014-08-06, 14:16
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Inte om mannen är attraktiv.

Det händer för mig varför skulle det inte hända för alla andra kvinnor?

För att alla inte är som du...såklart.
Citera
2014-08-06, 14:17
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Men varför har kvinnor en fantasi om att bli våldtagna? Varför köper de våldtäkts-porr? Varför kallar de våldtäkts-männen i böcker för sina "book boyfriends"? Allt det här tyder på att många kvinnor har en fixering vid våldtäkt och väldigt mycket vill bli våldtagna. För om man inte vill bli våldtagen då sitter man inte och diskuterar påhittade våldtäkts-män på Internet.

Hur kan de tända på våldtäkt i fantasin när de säger att de är emot det IRL?

För att det är fantasier. Förstår du inte skillnaden mellan fantasi och verklighet?
Citera
2014-08-06, 14:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För att det är fantasier. Förstår du inte skillnaden mellan fantasi och verklighet?

Men varför har de fantasier om våldtäkt? Varför fantiserar de om att vara tillsammans med våldtäkts-män?

Man kan inte vara emot våldtäkt på dagen och tända på det på kvällen.
Citera
2014-08-06, 14:23
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Här är ett exempel,

Den nya informationen gjorde att hennes vittnesmål blev för svagt för en fällande dom. Hennes fantasi betyder inte att domaren ansåg att hon var med på det, det betyder inte heller att männen inte var skyldiga. Det betyder att hennes vittnesmål möjligtvis var att hon aldrig ens skulle tänka tanken att göra ngt sådant när det sedan kommer fram att det inte är så så blir ju hennes vittnesmål inte hållbart. Men det betyder inte att hon inte blev våldtagen, det betyder bara att bevisen eller hennes vittnesmål var för svaga.
Citera
2014-08-06, 14:25
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Men varför har de fantasier om våldtäkt? Varför fantiserar de om att vara tillsammans med våldtäkts-män?

Man kan inte vara emot våldtäkt på dagen och tända på det på kvällen.

Jo det kan man. Det är det som är skillnaden mellan fantasi och verklighet. I fantasin tänder jag på saker som jag skulle bli äcklad av i verkligheten. I fantasin kan man göra precis vad som helst för det är bara en fantasi.
I fantasin eller i porrväg tänder jag väldigt mycket på tecknad porr gärna med inslag av incest. I verkligheten är incest bland det värsta och äckligaste jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in