Här säger du lika bestämt som alltid, vilket talar för
Citat:
Okej, jag ger med mig, ditt tvivel är korrekt, jag grät inte.
Teknikern CM beskrev i TR att hon hade sett bilderna på VB, med tejpen i håret. Hon sa jag, inte vi, vilket talar för att den andre teknikern, NN, inte hade en aning om att tejp var intressant när han letade igenom andra utrymmen. Teknikerna missade en kniv, och återkom mer än en månad senare för att hitta den. Vem letade efter KJ:s tejp?
Teknikern CM beskrev i TR att hon hade sett bilderna på VB, med tejpen i håret. Hon sa jag, inte vi, vilket talar för att den andre teknikern, NN, inte hade en aning om att tejp var intressant när han letade igenom andra utrymmen. Teknikerna missade en kniv, och återkom mer än en månad senare för att hitta den. Vem letade efter KJ:s tejp?
Och här vet du att en tekniker som gör husrannsakan inte söker tejprullar eftersom du räknar upp vad han söker, vapen, blodfläckar och annat som han tror kan ha med brottet att göra
Citat:
Och som här, då det enligt dej inte finns något som talar för att han letade efter tejp så kan det ses som obestridlig fakta eftersom du har avfärdat det som så mycket annat med näsvisa inlägg.
Men det finns inget som talar för att han letade efter tejp. Men jag ser gärna att du tar fram en instruktion för kriminaltekniker där det står att de ska leta efter tejp.