2014-08-05, 00:50
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
Skil är utan tvekan den trevligaste stora writer jag träffat. Förresten, så delar nog Sken den förstaplatsen, oerhört trevliga båda två. Genomsnälla.

Sådant är kul! Det känns som att så många writers är ondskefulla! Dom jag har träffat har varit sjyssta dock! Eller mjo ganska, det känns ju som att någon/några utav dom skulle förtjänat en lavett utav mig, men om någon som träffat mig vet vem jag är och läser detta så borde dom nog inte oroa sig, annars kan den skicka ett pm^^
Citera
2014-08-05, 01:49
Medlem
Rainingbombzs avatar
Varför går inte TRISS ut i någon intervju och talar för sig själv hur han tänker och tycker om sin stil nu 2014???? Istället för att alla ni efterblivna jävlar som tror ni vet exakt hur det ligger till skriver ut det här som att ni alla vore triss? Jag menar en säger en sak, den andra säger en annan sak. Dosen't make sense...
Så snälla TRISS om du läser det här, hooka upp på någon intervju så vi alla får höra sanningen var stil ändringen kom från istället! Dessutom är du en stor inspirationskälla till mig och många andra writers så tror det vore kul och se lite av ditt perspektiv av graffitin.
Konfrontera inte detta inlägg om du verkligen inte är TRISS för då har du verkligen ingenting och säga.
Citera
2014-08-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
Varför går inte TRISS ut i någon intervju och talar för sig själv hur han tänker och tycker om sin stil nu 2014???? Istället för att alla ni efterblivna jävlar som tror ni vet exakt hur det ligger till skriver ut det här som att ni alla vore triss? Jag menar en säger en sak, den andra säger en annan sak. Dosen't make sense...
Så snälla TRISS om du läser det här, hooka upp på någon intervju så vi alla får höra sanningen var stil ändringen kom från istället! Dessutom är du en stor inspirationskälla till mig och många andra writers så tror det vore kul och se lite av ditt perspektiv av graffitin.
Konfrontera inte detta inlägg om du verkligen inte är TRISS för då har du verkligen ingenting och säga.
Finns det ens nån intervju med någon i bst?
Tror du påriktigt att triss ska sitta å läsa här å ba, "nä men han har rätt jag måste göra en intervju?" han skiter nog fullständigt i va folk tycker om han stil så länge han diggar den själv
Citera
2014-08-05, 15:53
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
Tror du påriktigt att triss ska sitta å läsa här å ba, "nä men han har rätt jag måste göra en intervju?" han skiter nog fullständigt i va folk tycker om han stil så länge han diggar den själv

Triss har varit med i en intervju angående Onda & Fejs nysläppta album, eftersom dom nämner BST i en låt. Däremot var det mestadels deras musik som det pratades om.

Vem bryr sig vad stilbytet beror på? Ärligt talat, detta är inte Hänt Extra..
Citera
2014-08-05, 16:50
Medlem
Emptycola99s avatar
T.ex

Klart det finns vissa i olika crews som sitter här och kollar lite ibland men även om dom läser allt så behöver dom ju inte göra något som har skrivits. H*ns stilbyte har väl med h*ns utveckling och göra och det är väl knappast någon som skriver "Hej jag har bytt stil för jag blev djup igår när jag såg en djup film"
Till exempel
Citera
2014-08-05, 17:17
Medlem
Någon som minns Foye?

Höll till längs Roslagsbanan runt 2006. Försvann spårlöst efter ett tag. Men var jävligt kung vill jag minnas. Vet ej om det var ett crew då jag endast sett en enda throwie där det står ''Foye crew'' som fortfarande sitter kvar idag.
Citera
2014-08-05, 18:20
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:

Har inte alla i BST gjort intervjuer? Även om vissa gjordes före BST-tiden. Lösmustasch å sido så är det graffiti vi pratar om liksom.
Citera
2014-08-05, 19:01
Avslutad
Skulle dock vara roligt om vi på flashback kan påverka till någon slags intervju!
Tror det är bra PR.
Citera
2014-08-05, 20:09
Medlem
Inslag med intervjuer skulle vara ett fint inslag i graff filmer!
Citera
2014-08-05, 20:22
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Skulle dock vara roligt om vi på flashback kan påverka till någon slags intervju!
Tror det är bra PR.

Personligen tycker jag att det enda PR som behövs är det som syns på gatan . Graff bör inte vara någon "affärsverksamhet" där man försöker förstärka sitt "varunamn" genom annat . Låt gatan visa det .
Citera
2014-08-05, 20:29
Medlem
Pompedomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoforder
Personligen tycker jag att det enda PR som behövs är det som syns på gatan . Graff bör inte vara någon "affärsverksamhet" där man försöker förstärka sitt "varunamn" genom annat . Låt gatan visa det .

woooord på de.
Citera
2014-08-05, 20:35
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:

http://hlstore.com/169-3119-thickbox/incognito-magazine-7.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in