• 1
  • 2
2014-08-03, 22:40
Medlem
NygammalValss avatar
Vi reste med Viking Lines fartyg Rosella igår 2/8 från Mariehamn på Åland till Sverige (Kapellskär). Många illa klädda mörkhyade personer med huvudtäckande slöjor (araber). Männen lika uppseendeväckande i sitt beteende som kvinnorna i deras aparta klädsel. De smälte inte alls in bland de svenska semesterfirarna. Dessutom satt en hel arabisk klan i smörgåsbordsbuffén och tog mkt plats och levde runt. Utöver dessa traditionella muslimer fanns flera svartmuskiga så kallade "ryssar" som invaderade hela fartyget, även dessa oödmjuka och gåpåiga. Man kände sig som en främling i sitt eget land. Känns det igen?

De var gåpåiga, gapiga, osvenskt klädda och utövade ett allmänt oödmjukt beteende när man stötte ihop med dem på cafeét, på utedäck och i taxfreen och på andra platser på fartyget. Flera etniskt svenska familjer (flera med barn) uttryckte sitt ogillande, sitt obehag och sin bestämda vilja att inte resa med Viking Line igen.

Känner ni igen detta? Vilka alternativa resvägar kan vidtas framöver för att ta sig till Åland utan inblandning av ociviliserade muslimer med störande sätt och klädsel? Är det flyget som gäller?

Aldrig mera Viking Line.
Senast redigerad av NygammalVals 2014-08-03 kl. 22:57.
Citera
2014-08-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Vi reste med Viking Lines fartyg Rosella igår 2/8 från Mariehamn på Åland till Sverige (Kapellskär). Många illa klädda mörkhyade personer med huvudtäckande slöjor (araber). Männen lika uppseendeväckande i sitt beteende som kvinnorna i deras aparta klädsel. De smälte inte alls in bland de svenska semesterfirarna. Dessutom satt en hel arabisk klan i smörgåsbordsbuffén och tog mkt plats och levde runt. Utöver dessa svartmuskiga så kallade "ryssar" som invaderade hela fartyget. Man käönde sigs som en främling i sitt eget land. Känns det igen?

De var gåpåiga, gapiga, osvenskt klädda och utövade ett allmänt oödmjukt beteende när man stötte ihop med dem på cafét och i taxfreen och på andra platser på fartyget. Flera etniskt svenska familjer (flera med barn) uttryckte sitt ogillande, sitt obehag och sin bestämda vilja att inte resa med Viking Line igen.

Känner ni igen detta? Vilka alternativa resvägar kan vidtas framöver för att ta sig till Åland utan inblandning av ociviliserade muslimer med störande sätt och klädsel? Är det flyget som gäller?

Aldrig mera Viking Line.
. Jag har upplevt liknande 3 gånger nu med Viking Line! Ens gången försökte en av männen sno min väska på dansgolvet men jag såg det å vrålade till honom: vad fan håller du på med!! Då sa han att han skulle bara flytta på min väska. Den låg vid sidan vid väggen på dansgolvet så det fanns ingen anledning att flytta på den. En av hans kompisar dansade med mig och min kompis (utan att vi bett honom) under tiden det hände. Förstod efteråt att det var för att distrahera oss. Såg samma kille, som försökte ta väskan, ngn vecka senare på samma båt.
Citera
2014-08-03, 22:53
Bannlyst
Välj en dyrare avgång, så har de inte råd. Birka kanske är bättre?
Citera
2014-08-03, 22:56
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
. Jag har upplevt liknande 3 gånger nu med Viking Line! Ens gången försökte en av männen sno min väska på dansgolvet men jag såg det å vrålade till honom: vad fan håller du på med!! Då sa han att han skulle bara flytta på min väska. Den låg vid sidan vid väggen på dansgolvet så det fanns ingen anledning att flytta på den. En av hans kompisar dansade med mig och min kompis (utan att vi bett honom) under tiden det hände. Förstod efteråt att det var för att distrahera oss. Såg samma kille, som försökte ta väskan, ngn vecka senare på samma båt.

Vi har noterat exakt samma mönster och beteende under stora delar av sommaren ombord på Viking Lines dagturer. Från och med nu blir det flyg. Tyvärr missar man taxfreen men på något sjukt och tragiskt vis känns det ändå värt det.

Vilket hemskt sorgligt samhälle vi har skaffat oss. Allt är till det sämre. Och det blir hela tiden bara värre och värre.
Citera
2014-08-03, 22:58
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Vi reste med Viking Lines fartyg Rosella igår 2/8 från Mariehamn på Åland till Sverige (Kapellskär). Många illa klädda mörkhyade personer med huvudtäckande slöjor (araber). Männen lika uppseendeväckande i sitt beteende som kvinnorna i deras aparta klädsel. De smälte inte alls in bland de svenska semesterfirarna. Dessutom satt en hel arabisk klan i smörgåsbordsbuffén och tog mkt plats och levde runt. Utöver dessa traditionella muslimer fanns flera svartmuskiga så kallade "ryssar" som invaderade hela fartyget, även dessa oödmjuka och gåpåiga. Man kände sig som en främling i sitt eget land. Känns det igen?

De var gåpåiga, gapiga, osvenskt klädda och utövade ett allmänt oödmjukt beteende när man stötte ihop med dem på cafeét, på utedäck och i taxfreen och på andra platser på fartyget. Flera etniskt svenska familjer (flera med barn) uttryckte sitt ogillande, sitt obehag och sin bestämda vilja att inte resa med Viking Line igen.

Aldrig mera Viking Line.
"Osvenskt klädda"? Viking Line är inte svenskt va? I övrigt är det väl mest White trash som reser med Viking Line och dessa Ålandskryssningar. Välj något annat istället.
Citera
2014-08-03, 23:02
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
"Osvenskt klädda"? Viking Line är inte svenskt va? I övrigt är det väl mest White trash som reser med Viking Line och dessa Ålandskryssningar. Välj något annat istället.

Nej, det var absolut INTE en så kallad white trash fyllekryssning med Viking Line. Det här var dagturen som många svenssons, barnfamiljer och pensionärer nyttjar för att ta sig till barndomshem, sommarstugor, hyrstugor och campingplatser på Åland. Det var hemskt att se hur de pissade etniska svenskar och ålänningar i ansiktet.
Citera
2014-08-03, 23:10
Medlem
NygammalValss avatar
Min mormor som är inbiten sosse sedan minst 50 år tillbaka blev SD-are under färden över Ålands hav.
Citera
2014-08-03, 23:26
Medlem
Citat:
Min mormor som är inbiten sosse sedan minst 50 år tillbaka blev SD-are under färden över Ålands hav.

Man måste smaka på obehaget för att ta steget som din mormor, hon var nog inte ensam om att ta det beslutet på båten.

Familjer som bor i etniskt svenska områden ser sällan denna verklighet och lär ha fått sig en tankeställare om hur de skall rösta för barnens bästa och framtid efter denna resa.

Visst vill vi svenskar hjälpa människor i nöd men det kan inte vara på bekostnad av det egna folket och vår framtid.
Senast redigerad av anteW 2014-08-03 kl. 23:29.
Citera
2014-08-03, 23:58
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Välj en dyrare avgång, så har de inte råd. Birka kanske är bättre?

Åkte med Birka i våras och det var ungefär samma situation där. Inte så många ryssar dock men MENA, slöjdamer och afrikaner. Jag förstår inte riktigt varför de åker på resor vars främsta syfte brukar vara supa och köpa billig sprit. Ålandsfärja borde vara haram som bara den.

Det här var på en kvällskryss eller vad det heter. Avgång vid sex på kvällen, hemkomst vid fyra dagen därpå.
Citera
2014-08-04, 01:07
Medlem
Citat:

Aldrig mera Viking Line.

Vad är problemet? känner du dig osäker på din svenskhet eller?
Citera
2014-08-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MohammedSvensson
Vad är problemet? känner du dig osäker på din svenskhet eller?

Och du i din pedofildyrkande religion (se tidigare inlägg)?

Du och islam/MÖ-folk"/negrer hör hemma lika bra i Sverige som en brunbjörn på Arktis. Varför är du "confused"?
Citera
2014-08-04, 01:50
Medlem
Våldtäktsmännen har väl berättat för sin horfamiljer om vilket billigt nöje det är.

Dessa våldtäktsmän alltså
(FB) Våldtäkter ökar kraftigt på färjor

vidare så lär det väl vara snusinköp till jihadtobakskiosken (bojkotta) ni vet de där
turerna som en busschaufför fick sluta köra för att en svartskalle ljög så han blev blå, dvs. detta fall (FB) Busspassagerare delades upp – efter hudfärg

där blatten och Expressen gjorde gemensam sak.

Skulle rekommendera egen båt till Åland så slipper du barbarerna. Helikopter är najs också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in