2014-08-03, 22:39
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
En del spansk media havdar att man dragit i handbromsen ang Lopez free pass. Om det ar for att Lopez kraver 3 arsloner och RM vill ge 2 eller Casillas nya katastrof match mot United och fansens stod for Lopez vet jag inte. Nar tom Casillas trogna As borjar hacka pa honom sa ser det val inte sa ljust ut. Jag har havdat att Lopez och Casillas gar och Navas och Casilla varvas, nu lutar det nog mer at att Lopez och Navas fightar om platsen i ar och Casillas far svettas om ingen vill ha honom.

Jag undrar vad Mourinho har gjort med honom egentligen. Det kan ju inte vara normalt för en målvakt att bli sådär fullständigt urusel som Casillas är numera när man tidigare varit så fantastiskt bra. Det måste ju vara psyket, för 33 är ju ingen ålder för en målvakt.
2014-08-03, 22:40
Medlem
Caprice110s avatar
Sägs att mateo musacchio nästan är klar för spurs.
Ca 17m pund samtidigt sägs det han har en klausul på 50m euro. Stämmer detta så märker man att Levy varit i farten xD
Kan både älska och hata honom
2014-08-03, 22:51
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Jag undrar vad Mourinho har gjort med honom egentligen. Det kan ju inte vara normalt för en målvakt att bli sådär fullständigt urusel som Casillas är numera när man tidigare varit så fantastiskt bra. Det måste ju vara psyket, för 33 är ju ingen ålder för en målvakt.
Tror inte Mou gjorde ngt med illvilja bara for de hade en diskussion ang hans kontakt med Xavi efter problem Classicon. Casillas hade borjat visa svaghetstecken langt innan Lopez koptes in. Nar Casillas bankades tror jag helt enkelt inte hans psyke klarade av det, han ansag sig vara storst i RM efter att Raul drog. Mou hade cochones att ifragasatta Casillas och det klarade han inte helt enkelt.
2014-08-03, 22:57
Bannlyst
Vi är snart inne i 4 augusti och United har fortfarande inte förstärkt med mittbackar eller mittfältare. Var är den stora värvningen? Många lag håller på att spela ihop sig och så även Man United. Ska det bli några panikköp sista transferdagen eller hur gör man? Hur står det till egentligen i Manchester, det kan väl inte vara så att man blivit nerdragna i ett stort hål pga Moyes? För ska vi se det i vitögat så verkar klubben ha förbannat svårt att locka spelare.
2014-08-03, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Vi är snart inne i 4 augusti och United har fortfarande inte förstärkt med mittbackar eller mittfältare.
... Herrera?
2014-08-03, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
... Herrera?

Glömde Herrerra men förutom honom ser det tunt ut på värvningssidan. Det har ju hypats och snackats sedan Van Gaal kom in, och plötsligt tvärvänder han.

Citat:
Manchester United-fansen törstar efter fler nyförvärv och Arturo Vidal uppges vara nära.
Då sänker Louis van Gaal förhoppningarna.
– Vi vinner allt, kanske behöver vi inte några andra spelare, säger han enligt The Guardian

http://www.fotbollskanalen.se/england/van-gaal-behover-kanske-inte-varva/

Det är ju uppenbart att hela laget behöver rensas på medelmåttor och nytt blod måste in. Men som sagt, vi är redan inne i augusti och inte mycket har hänt.
Senast redigerad av ArgIdiot 2014-08-03 kl. 23:10.
2014-08-03, 23:18
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Vi är snart inne i 4 augusti och United har fortfarande inte förstärkt med mittbackar eller mittfältare. Var är den stora värvningen? Många lag håller på att spela ihop sig och så även Man United. Ska det bli några panikköp sista transferdagen eller hur gör man? Hur står det till egentligen i Manchester, det kan väl inte vara så att man blivit nerdragna i ett stort hål pga Moyes? För ska vi se det i vitögat så verkar klubben ha förbannat svårt att locka spelare.

Van Gaal vill se vad spelarna går för i hans system. Och det gör han ändå rätt i. Ashley Young tex har sett riktigt bra ut och det var många United-fans som ville skicka bort honom.

Van Gaal vill även värva sin typ av spelare och inte bara värva för värvandets skull. Eftersom laget inte har CL så klarar man denna säsongen med en lite tunnare trupp.

Sedan kan stora nyförvärv komma senare i augusti också. Arsenal värvade ju Özil samma dag som det var deadline.
2014-08-03, 23:21
Medlem
anteri17s avatar
United ska inte spela CL, så deras truppbredd är inget som helst problem. Jag tycker nya spelsystemet passar laget ypperligt. Vi har sett hur Herrera passar utmärkt tillsammans med Fletcher. Den sistnämnda är väldigt lik Carrick i spelstil, så man får förmoda att det ser bra ut när Carrick och Herrera spelar också. Cleverley och Fellaini är inget att hänga i granen, men funkar okej om det inte blir skadekris.

Ska man spela 3-5-2 som huvudsystem så bör man nog mer leta efter 1-2 mittbackar, även om en klassmittfältare a la Vidal vore välkommet. Man står väldigt starka på de offensiva positionerna.
2014-08-03, 23:26
Medlem
Jaxxxs avatar
Jag vet att man ofta luras av att tro att lag som värvar mycket gör det bra, och så behöver inte vara fallet. Men har inte Newcastle gjort ett väldigt intressant fönster?

Ändå hör man ingenting om dem...
2014-08-03, 23:35
Medlem
Cambijaos avatar
Med ett 3-5-2 system så blir det jobbigt för United. Då de bara har tre mittbackar i laget, därav kan man räkna med att en mittback kommer komma till United. Van Gaal är inte dum.
2014-08-03, 23:38
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Med ett 3-5-2 system så blir det jobbigt för United. Då de bara har tre mittbackar i laget, därav kan man räkna med att en mittback kommer komma till United. Van Gaal är inte dum.

Hummels är ett hett alternativ, eller någon från Hollands landslag.
2014-08-03, 23:43
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Hummels är ett hett alternativ, eller någon från Hollands landslag.

Nej, Hummels kommer inte gå till United. Inte i detta fönster. Veltman kan jag tänka mig att de har ett öga på. Även fast han blir dyr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in