Citat:
Varför all denna fokus på att han är sjuk och behöver vård?
Han har ju lockat fram massor med skratt för massor av människor, eller hur? Låt honom hålla på. Det finns massor med humor att vänta. Sluta med att trams om "sjuk" och "behöver vård". Det han behöver är uppmuntran och stöd så han fortsätter att roa världen.
En vacker dag dyker han upp som föreläsare i antifascism på Bokmässan i Göteborg, med en Urban Sombrero från Seinfeld, och en drömfångare i andra för att fånga upp och blockera fascistiska tankar. Sedan kommer han att berätta att han har gått med i mormonkyrka för de är de enda som vill stoppa fascismen, för att sedan förklara att en äkta antifascist endast kan äta rå föda, och se på filmer av regissörer som har ett "p" någonstans i namnet. Samt att världen endast kan räddas från fascism om David Icke görs till generalsekreterare för FN och Mumintrollen förbjuds!
Han har ju lockat fram massor med skratt för massor av människor, eller hur? Låt honom hålla på. Det finns massor med humor att vänta. Sluta med att trams om "sjuk" och "behöver vård". Det han behöver är uppmuntran och stöd så han fortsätter att roa världen.
En vacker dag dyker han upp som föreläsare i antifascism på Bokmässan i Göteborg, med en Urban Sombrero från Seinfeld, och en drömfångare i andra för att fånga upp och blockera fascistiska tankar. Sedan kommer han att berätta att han har gått med i mormonkyrka för de är de enda som vill stoppa fascismen, för att sedan förklara att en äkta antifascist endast kan äta rå föda, och se på filmer av regissörer som har ett "p" någonstans i namnet. Samt att världen endast kan räddas från fascism om David Icke görs till generalsekreterare för FN och Mumintrollen förbjuds!
+1 (man får ju inte trycka gilla på Flashback, men jag gør det ændå)
Måste erkænna at han ær tamejfan galnare æn vad jag ær. Han ær min øverman. En kollega jag har att se upp till. En pajasaktigheternas clownkonung. Du har helt rætt. Låt karln hållas. Han roar många. Tyværr har han många føljare i detta føljarland som ær Sverige. Tyværr delas hanses åsikter av både Riksdag och regering och massmedia. Men før all del. Låt honom hållas. Låt honom vara representanten før den galenskapens Cirkus som dagens Sverige ær.
Tyværr måste man beteckna honom som vår regerings klarspråksrepesentant. Det ær bara så det ær. Han sæger utan att linda in det i bomull, det som vår kæra regering inte bara tycker, utan också før sin politik utifrån. Allt och alla som inte tar avstånd från Sverige och svenskarna, ær kasosnazister. Arnsatd ær vår kæra svenska regerings, våra kæra svenska myndigheters och all svensk massmedias politiska kommissarie. Han inte bara talar før, utan också representerar den ideologi som i dag råder i Sverige.
Gud have førbamande øver Sverige och svenskarna!
Resten av værlden kommer att klara sig, om nu nån undrar. Klara sig alldeles utmærkt utan både Arnstad, Oberstrurmbahnminizter Üllenhag, Malmstrøm och hatarführer Rheinfeldt, vars stridsrop inget annat ær æn, Død åt Sverige och svenskarna! Hur det går før oss svenskar ær en annan femma, i detta Cirkusland.
Hur som helst, som dig kan jag bara sæga, Go Arnstad!
Arnstad for president, i det Nya Sverige!
Skojar bara, precis som Arnstad och vår regering. Før ingen kan væl ta nån av oss på allvar?
Senast redigerad av Naranbaatarkhan 2014-07-31 kl. 22:24.
Senast redigerad av Naranbaatarkhan 2014-07-31 kl. 22:24.