2014-08-02, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
INGEN salva .. NEJ

Får inga bra svar inte nog med att man har dragit omkull och gjort bort sig nu får man ingen hjälp på flashback att läka dom fort, jävla sopor ni är!

Kommer linda dom lätt med toalettpapper över natten för att slippa blod på sängkläderna och i morgon så åker jag och köper en flaska alsolsprit.

Tack för hjälpen allihopa
Citera
2014-08-02, 00:42
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
köttsår grovt? isåfall tejpa det lite snyggt , efter det är tvättat som det säkert är låt det torka och försök håll det tort och svalt inte fuktigt och instängt , sedan äter du dina vitaminer och så blir allt jätttebra
Citera
2014-08-02, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
köttsår grovt? isåfall tejpa det lite snyggt , efter det är tvättat som det säkert är låt det torka och försök håll det tort och svalt inte fuktigt och instängt , sedan äter du dina vitaminer och så blir allt jätttebra

Nej det är inga djupa sår värst på armbågen kanske 3mm djupt man ser benet men det är inte mycket skinn mellan armbågen och skelettet där, alltså längst ut, det var väl där det vart värst då det inte bara skrapades utan att huden sprack lite som när du fightas i ringen behöver inte vara så farligt men en armbåge kan öppna ditt ögonbryn/skalle så ditt skellett syns, när sånt här skit händer på gymmet så har jag någon som är där någon minut efter och trycker igen det och efter matchen så får man i värsta fall sy .... och då läker det ihop på en vecka om man då inte är dum nog och går en fight igen men det får vi inte.
Citera
2014-08-02, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yfrontskalsong
Får inga bra svar inte nog med att man har dragit omkull och gjort bort sig nu får man ingen hjälp på flashback att läka dom fort, jävla sopor ni är!

Kommer linda dom lätt med toalettpapper över natten för att slippa blod på sängkläderna och i morgon så åker jag och köper en flaska alsolsprit.

Tack för hjälpen allihopa
Förstår faktiskt inte vad du menar? Tror du det finns nån cure att läka detta på 24 tim -nej
Toalettpapper .. jesus.
Citera
2014-08-02, 01:06
Medlem
Citat:
Nej det är inga djupa sår värst på armbågen kanske 3mm djupt man ser benet men det är inte mycket skinn mellan armbågen och skelettet där, alltså längst ut, det var väl där det vart värst då det inte bara skrapades utan att huden sprack lite som när du fightas i ringen behöver inte vara så farligt men en armbåge kan öppna ditt ögonbryn/skalle så ditt skellett syns, när sånt här skit händer på gymmet så har jag någon som är där någon minut efter och trycker igen det och efter matchen så får man i värsta fall sy .... och då läker det ihop på en vecka om man då inte är dum nog och går en fight igen men det får vi inte.

är det inte tejpat så tejpa o sprita och håll det rent alltså inte ligg i sanden o rulla runt så läcker det nog fortast. du är säkert frisk i övrigt så håll det bara torrt så går det fortast skit i plåster och sån skit.
Citera
2014-08-02, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Förstår faktiskt inte vad du menar? Tror du det finns nån cure att läka detta på 24 tim -nej
Toalettpapper .. jesus.

Men vet du vad, du är precis värdelös och tillför ingenting så varför postar du i tråden?
Att ha toalettpapper löst lindat på vätskande sår när man sover är väldigt bra, men du din smartass har säkert en bättre lösning?

Håll bara käften om du inte har något vist/bra att tillföra!
Citera
2014-08-02, 01:10
Medlem
Citat:
Men vet du vad, du är precis värdelös och tillför ingenting så varför postar du i tråden?
Att ha toalettpapper löst lindat på vätskande sår när man sover är väldigt bra, men du din smartass har säkert en bättre lösning?

Håll bara käften om du inte har något vist/bra att tillföra!
Eftersom jag är leg ssk och vet vad jag talat om-Du å andra sidan frågar om råd och all du ger tillbaka är skitsnack.
Gör som du vill o skaffa dej en rejäl infektion men kom inte hit och gnäll om den.
Alsol SPRIT , vem rek det ? Inte jag ?-ja lycka till ..

Pärlor för svin.. läs din inlägg i morron.
Senast redigerad av Zigga 2014-08-02 kl. 01:15.
Citera
2014-08-02, 01:10
Bannlyst
Citat:
är det inte tejpat så tejpa o sprita och håll det rent alltså inte ligg i sanden o rulla runt så läcker det nog fortast. du är säkert frisk i övrigt så håll det bara torrt så går det fortast skit i plåster och sån skit.

Det är bara på armbågen det har spruckit upp ska försöka tejpa det har butterflies och kirurgtejp hemma så kanske borde gå och göra det nu.
Citera
2014-08-02, 01:11
Medlem
Citat:
Det är bara på armbågen det har spruckit upp ska försöka tejpa det har butterflies och kirurgtejp hemma så kanske borde gå och göra det nu.

klart bara köra, börjar det värka om några dar så får du åka in:P
Citera
2014-08-02, 01:17
Bannlyst
Citat:
klart bara köra, börjar det värka om några dar så får du åka in:P

Har inga skador på skelettet tråden skapades i första hand för att få såren att läka och bli snygga ASAP.
Citera
2014-08-02, 01:59
Bannlyst
Gör då som jag alltid gör har saltat litet i såren för att döda bakterierna ser ju rent förjävligt ut då köttet hatar saltet och svullnar upp armbågen ser ut som en liten vagina

Blir löst lindat toapapper när jag ska sova om det inte kommer in en riktigt smart Sjuk-Sköterska och säger något annat.
Citera
2014-08-02, 02:19
Bannlyst
Får skylla på att jag slog i 5an på vägen ner

http://i.imgur.com/QjHtlCA.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in