2014-08-01, 13:39
Avslutad
Narkotikamailet har jag också fått, tror dock att jag aldrig ens skrivit i drogforumet. (Möjligtvis om lagliga och receptskrivna droger/mediciner.) Edit 2: Det var visst länk ändå när jag kollade PM igen.
Senast redigerad av sjelvefan 2014-08-01 kl. 13:43.
Citera
2014-08-01, 13:42
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Jag har fått reklam för narkotika i PM för några dagar sedan. Jag skriver inte ens i dom delarna på FB. Är det dags att sätta på mig foliehatten?

Självklart så har jag inte klickat på adressen
Samma här.. Ingalil888 var avsändare.. Men så länge man inte klickar på länken inne i PM:et är det väl ingen fara?

EDIT: Det var visst ingen länk i det PM:et..
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2014-08-01 kl. 13:45.
Citera
2014-08-01, 13:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Knark-PM har man ju fått några, oklart varför.
Men mest misstänksam blir man ju när "tjejer" kontaktar en & verkar intresserade....

Tur att man har en god tillgång på fitta så man inte i desperation lockas att outa sig.
Citera
2014-08-01, 13:45
Medlem
Är det så att samma mail har skickats från olika användare?
Citera
2014-08-01, 13:46
Medlem
Solrozs avatar
Researchgruppen skickar PM om spel samt SvP.

Man ska heller inte gå in på deras sida har jag läst.
Citera
2014-08-01, 13:48
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz

Men inte om knark?
Citera
2014-08-01, 13:48
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz

Du menar "rösta på svp i september"-pm? Varför skulle de göra det? Det var inte ens en länk i dessa PM
Citera
2014-08-01, 13:51
Medlem
Utanbildnings avatar
Jag är invandringskritisk, inte fan fick jag ett pm. Får bara massa om att köpa knark, wtf!

Vill tillägga att g2a.com är en bra sida.
Citera
2014-08-01, 13:51
Medlem
svampdamps avatar
Vad kan de göra med min IP? Få information om att jag har Com Hem och bor i Uppland?
Citera
2014-08-01, 13:52
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Samma här.. Ingalil888 var avsändare.. Men så länge man inte klickar på länken inne i PM:et är det väl ingen fara?

EDIT: Det var visst ingen länk i det PM:et..

Nä, det var ingen länk ser jag nu också. Du fick säkert samma PM som mig av den där användaren
Citera
2014-08-01, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orturthmazgour
Hur fan kan denna databas vara lagligt enligt datainspektionen?

Har du tillräckligt mycket pengar, känner rätt personer, använder målvakter i form av gamla aktivister som redan har ett brottsregister och därmed lite eller inget att förlora och dessutom framställs som de goda finns det väldigt lite lagen kan göra.

Rent militärstrategiskt är det ju genialt och så länge vindarna blåser åt "rätt" håll kan aschberg (som även han förmodligen bara är en liten spindel i ett stort nät) i princip hålla sig med en privatarmé som informellt sanktioneras av samhälle och rättsväsende.

Just nu är det extra viktigt för dem att skrämmas och flexa sina låtsasmuskler just eftersom vinden vänder. De vill behålla illusionen om att de har nog med folk att skicka ut på hembesök och det blir extra tydligt med trolljägarna där de tar en åsikt som 15 procent röstar för men ännu fler har och hänger ut denna på en av de största kanalerna. De ber att ingen ska syna deras bluff för om så sker faller deras korthus direkt. Baserat på 2010 års valresultat där 340 000 personer kan man lätt räkna ut att De har inte resurser att bekämpa alla, därför satsar de stenhårt på att skrämma folk istället. Deras våldskapital är förmodligen inte mer än 100-200 personer utspridda över landet.

Det är fantastiskt att de som tror att de är eller påstår sig vara den extrema vänstern skyddar näringslivet då dessa är de enda som tjänar på den oansvariga invandringen.

De kan ju alltid testa skrämmas men om de går för långt kommer någon att ge sig direkt på källan, nämligen pengarna. Utan sina kontakter i näringsliv och media är de ingenting, deras tipsvägar är borta (det är inte gratis att ha anställda som bara forskar i vilka åsikter privatpersoner har) och de är reducerade till att stå och kasta sten i salem.

De flesta antirasister vill bara ses i sällskap av hårda killar, de har inte stake nog att göra något själva, därför blir det en folkrörelse bland de uttråkade. De vill ta in alla, mata alla, ge alla pengar samtidigt som de pluggar själva. De vill inte heller ha in probleminvandrare där de själva bor eller ge sina egna pengar utan vi som bor i förorten ska bara hålla käften och vara toleranta medan våra bostadsområden mer och mer övergår till ett berikande gänglandskap så att näringslivet kan dumpa löner och vänstern kan känna sig god.

Med andra ord, när de ger sig på fel person kommer responsen bli att 4 gubbar slår aschberg halvt fördärvad på öppen gata, fortsätter han sker det igen tills han lägger ner eller blir ihjälslagen. Hans medarbetare/överordnade drar sig undan och förnekar allt samarbete. Självklart är det smr eller svp som gör det eftersom de redan mer eller mindre är terroriststämplade och de har folk som är galna nog att sitta 8 år för "saken".

Media kommer att fördöma kraftfullt och helt ignorera att våldsvänstern gjort exakt samma sak i 15 år och prata om terrorism och hur hemska nazisterna är men utan ekonomiskt, filosofiskt och medialt stöd blir aktivisterna tandlösa. Media skulle inte längre vågar vinkla det till att hemsk dödsnazist anföll tjejer från greenpeace och rädda barnen då de bara skulle kvalitetskolla dödsnazistens ytterdörr medelst yxa blir det inte lika attraktivt att synas i rörelsen, blogga inom rörelsen osv eftersom det kan medföra konsekvenser. Som det är nu är du ingen om du inte måttar ett slag mot sd, vissa bygger ju en hel karriär på det (jag tittar på er özz, soran).

Jag skulle vilja se någon som är för invandringen som inte bara står och skriker "rasist, obildad, bönder, ekonomisk vinst som ingen kan bevisa" utan faktiskt säger rakt ut att "det kostar pengar, det uppstår en problematik, några av er kommer att bli rånade, misshandlade och/eller våldtagna men vi har kommit fram till att det är värt det".
Citera
2014-08-01, 13:56
Medlem
Har också fått mängder med länkar av ny registrerade användare i PM.

Kan handla om att de vill sälja droger eller vill ha hjälp med klassificeringar i rasforumet alternativt frågor om rasbiologi eller liknande i övrigt.

Ofta lyser det igenom att det är rödingar eller liknande. Så se upp kamrater - De gillar inte yttrandefrihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in