2014-07-31, 07:27
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Är det inte lite smått otroligt om ingen klubb försöker plocka in Betong-Ron i det här skedet? Hans kontrakt går ut nästa sommar och därför kan jag inte se Villa hålla kvar honom om de får ett bud de kan vara nöjda med.

Har ryktats att tottenham är intresserade av honom.

Att baldini bara vill stå i rampljuset? Själv tycker jag man knappt ser eller hör honom.
Själv tycker jh det var fel värvningar vi gjorde förra säsongen. Men tänker man efter så var det inte helt fel att bredda truppen.

Läste för ngn dag sedan att målet denna säsong är CL. Antar att långsiktiga målet är bygga ny arena och vara top 4.
Jag var osäker på avb, ville han skulle spela som i porto och inte som sidledsdanne (MFF) jag hade hoppats på conte eller simone som tränare nu men bara hoppas det går bra ändå

Spurs kommer inte släppa lamela. Tror ni att Levy, snålast i PL släpper en ung talang billigare än han köpte honom för

Sägs tottenham är nära att värva 20åriga britten dive eller liknande, sporting tror jag han spelar i. Kan spela mittback samt vänsterback.
2014-07-31, 08:23
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Har ryktats att tottenham är intresserade av honom.

Att baldini bara vill stå i rampljuset? Själv tycker jag man knappt ser eller hör honom.
Själv tycker jh det var fel värvningar vi gjorde förra säsongen. Men tänker man efter så var det inte helt fel att bredda truppen.

Läste för ngn dag sedan att målet denna säsong är CL. Antar att långsiktiga målet är bygga ny arena och vara top 4.
Jag var osäker på avb, ville han skulle spela som i porto och inte som sidledsdanne (MFF) jag hade hoppats på conte eller simone som tränare nu men bara hoppas det går bra ändå

Spurs kommer inte släppa lamela. Tror ni att Levy, snålast i PL släpper en ung talang billigare än han köpte honom för

Sägs tottenham är nära att värva 20åriga britten dive eller liknande, sporting tror jag han spelar i. Kan spela mittback samt vänsterback.

Dive? Eric Dier...
2014-07-31, 08:36
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Dive? Eric Dier...

Det stämmer. Sjukt trött, blev väckt av traktorer
2014-07-31, 09:45
Medlem
Caprice110s avatar
Vilka är de trovärdiga tidningarna och journalisterna i världen?

I england är det väll guardian, the telegraph och the times? Samt liverpoolecho när det är rykten om liverpool?

Vilka är det i spanien, frankrike, tyskland och italien?

Vore intressant att veta så man kan följa några på twitter xD

såg även nu att tottenham skall vara intresserade av Mateo Musacchio (AS)
2014-07-31, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Vilka är de trovärdiga tidningarna och journalisterna i världen?

I england är det väll guardian, the telegraph och the times? Samt liverpoolecho när det är rykten om liverpool?

Vilka är det i spanien, frankrike, tyskland och italien?

Vore intressant att veta så man kan följa några på twitter xD

såg även nu att tottenham skall vara intresserade av Mateo Musacchio (AS)

Liverpool Echo och James Pearce (@JamesPearceEcho), med allt som rör Everton och Liverpool.

Men generellt sett så är det:

BBC (@BenSmithBBC)
The Guardian
The Times (@TonyBarretTimes)
Senast redigerad av Drubas 2014-07-31 kl. 11:32.
2014-07-31, 12:00
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
http://www.fotbollskanalen.se/spanien/james-vill-se-falcao-i-real-madrid-forhoppningsvis/

James Rodriguez vill se Falcao i Real Madrid.
2014-07-31, 12:01
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
http://www.fotbollskanalen.se/spanien/james-vill-se-falcao-i-real-madrid-forhoppningsvis/

James Rodriguez vill se Falcao i Real Madrid.

Det vill han säkert. Hans nya lagkamrat Benzema kanske inte är lika sugen...
2014-07-31, 12:02
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
http://www.fotbollskanalen.se/franska-ligan/vandningen---edinson-cavani-stannar-i-psg/

Cavani stannar i PSG.
2014-07-31, 12:03
Medlem
zizacons avatar
Jag tror Lukaku är en utmärkt värvning av Everton. Den historien är ärligt talat ganska underlig av Chelsea. Man har här en spännande striker, och alldeles utmärkt komplement på en plats där man behöver vettiga spelare. Det är också en av få riktiga framgångar som är bra nog i den så kallade "talangutveckling" man bedriver med en mindre armé av utlånade ynglingar.

Det verkar uppenbart att Mourinho har något personligt agg till Lukaku av någon anledning. För mig har Lukaku aldrig gjort något särskilt stökigt eller besvärligt intryck och han gör ett ganska bra intryck i intervjuer - och även Martinez tycks uppskatta honom mycket.

Det är inte utan att man undrar om det här är någon brist hos Mourinho som blivit större på senare år. Att han lyckas hamna i konflikt med olika spelare. Det räcker ju med att titta på hans tid i Real som exempel.
2014-07-31, 12:27
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Jag tror Lukaku är en utmärkt värvning av Everton. Den historien är ärligt talat ganska underlig av Chelsea. Man har här en spännande striker, och alldeles utmärkt komplement på en plats där man behöver vettiga spelare. Det är också en av få riktiga framgångar som är bra nog i den så kallade "talangutveckling" man bedriver med en mindre armé av utlånade ynglingar.

Det verkar uppenbart att Mourinho har något personligt agg till Lukaku av någon anledning. För mig har Lukaku aldrig gjort något särskilt stökigt eller besvärligt intryck och han gör ett ganska bra intryck i intervjuer - och även Martinez tycks uppskatta honom mycket.

Det är inte utan att man undrar om det här är någon brist hos Mourinho som blivit större på senare år. Att han lyckas hamna i konflikt med olika spelare. Det räcker ju med att titta på hans tid i Real som exempel.
Snacka om att helt vara oförmögen att se det andra sidan av myntet. Att Martinez och Everton tycks ha haft så lätt att göra med Lukaku, kan det ha att göra med att Lukaku är uttalad förstastriker där medan han inte har samma garanti i Chelsea? Lukaku är en utmärkt och lovande spelare men att förvänta sig en fast startplats i ett lag som Chelsea finns bara inte.

Ärligt talat behöver vi inte en sådan attityd i Chelsea och här kan jag inget annat än att tycka att Mourinho är helt rätt ute och £28m kan man inte heller i sammanhanget klaga över.
2014-07-31, 12:32
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon

Din teori faller dock på att JM inte är den enda tränaren som ansett att han inte riktigt håller. Det är väl typ 3 tränare som har haft samma åsikt. För dig har han inte gett något problematiskt intryck.. För oss har han gett ett intryck av en loser som inte vill kämpa. När han lämnade förra sommaren så var hans ord: "Jag gick in i omklädningsrummet och så såg jag Ba, Torres och Etoo och jag sa bara wooow, hur ska jag kunna konkurrera mot de här".. Och sen lämnade han för lån hos Everton.. Är det verkligen konstigt att Chelsea inte vill ha en sådan spelare?
2014-07-31, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Snacka om att helt vara oförmögen att se det andra sidan av myntet. Att Martinez och Everton tycks ha haft så lätt att göra med Lukaku, kan det ha att göra med att Lukaku är uttalad förstastriker där medan han inte har samma garanti i Chelsea? Lukaku är en utmärkt och lovande spelare men att förvänta sig en fast startplats i ett lag som Chelsea finns bara inte.

Ärligt talat behöver vi inte en sådan attityd i Chelsea och här kan jag inget annat än att tycka att Mourinho är helt rätt ute och £28m kan man inte heller i sammanhanget klaga över.

Håller med dig. Känns tråkigt eftersom Costa - Lukaku - Drogba varit en bra uppsättning men vill han inte kämpa för sin plats så går det inte. Paralleller kan väl dras till Özil i somras. Går inte att behålla spelare som vill ha muntlig garanti för startplats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in